Mitä teit 30.5.1995?
Itse juhlin vappua poikaystäväni ja kavereiden kanssa (sama mies vieläkin). Ensimmäinen vappu ylioppilaslakki päässä. Hauskaa oli! :-)
Kommentit (93)
Ylioppilaaksi valmistuin silloin. Oli isot juhlat. Helsingissä oli +30 astetta lämmintä. Yölläkin oli +24 astetta ja valvottiin satojen muiden nuorten tavoin Hietsun uimarannalla aamuun asti. Kyllä tarkeni pienessä mekossa koko yön :)
Olin 19-vuotias, luultavasti söin kotona äidin tekemiä munkkeja, katoin telkkaria ja virkkasin.
Olin silloin ysillä. En muista mitä tein, mutta villinä veikkauksena, todennäköisimmin ryyppäsin päätä täyteen.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:44"]Olin 19-vuotias, luultavasti söin kotona äidin tekemiä munkkeja, katoin telkkaria ja virkkasin.
[/quote]
1995, ei 1965! ;)
En muista yhtään. En ainakaan ollut oikeassa seurassa, koska tapasin mieheni vasta 15 vuotta myöhemmin.
Olin 14. Luultavasti ollaan oltu kavereitten kanssa pussikaljalla jossain metsikössä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:44"]Olin 19-vuotias, luultavasti söin kotona äidin tekemiä munkkeja, katoin telkkaria ja virkkasin. [/quote] 1995, ei 1965! ;)
[/quote]
Eiköhän silloinkin oo ollut villimpi meno kuin mulla nuorena.
Jaa-a enpä muista. Joko olin avomiehen ja kavereiden kanssa juhlimassa tai sitten töissä (lukion jälkeinen välivuosi menossa tehdastyössä).
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:39"]Itse juhlin vappua poikaystäväni ja kavereiden kanssa (sama mies vieläkin). Ensimmäinen vappu ylioppilaslakki päässä. Hauskaa oli! :-)
[/quote]
Siis 30.4.1995 tietenkin!
Ap