Mitä teit 30.5.1995?
Itse juhlin vappua poikaystäväni ja kavereiden kanssa (sama mies vieläkin). Ensimmäinen vappu ylioppilaslakki päässä. Hauskaa oli! :-)
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 20:40"]Olin siskoni hautajaisissa.
[/quote]
vahinkoalapeukku. Sorry :)
30.5. valmistuin toisen kerran ja lähdin opiskelukavereitten kanssa baariin riekkumaan.
30.4. olin sillä samalla porukalla kännissä hillumassa kaupungilla.
Olin 2kk ikäinen vauva, varmaan nukuin ja itkin
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:39"]Itse juhlin vappua poikaystäväni ja kavereiden kanssa (sama mies vieläkin). Ensimmäinen vappu ylioppilaslakki päässä. Hauskaa oli! :-)
[/quote]
Siis 30.4.1995 tietenkin!
Ap
[/quote]
Olin armeijassa.
Odottelin onnellisena 3v synttäreitä ja lätkän mm kisoja. Leikin prinsessaa mun majassa tai tein hiekkakakkuja naapurilapsien kanssa!
En tiedä, todennäköisesti istuin leikkikehässä ja söin soseita.
Emt varmaan olin viel isäni palleissa
Olin varmaan mummolassa hoidossa, kun porukat juhli vappua, olin silloin 2v.
Hmm, olin 13-vuotias. Luultavasti minulla oli vappupallo (olin aika lapsellinen, ja itse asiassa rakastan vappupalloja edelleen). Käytiin ehkä markkinoilla. Syötiin tippaleipää ja juotiin simaa. Sen enempää en osaa sanoa.
En muista, mutta luultavasti olen ainakin katsonut isän kanssa jääkiekkoa. Olin 11-vuotias, joten en ollut ainakaan missään riekkumassa. Parin viikon päästä lähdin ensimmäiselle ulkomaanmatkalle vanhempien kanssa, Rodokselle.