Mitä teit 30.5.1995?
Itse juhlin vappua poikaystäväni ja kavereiden kanssa (sama mies vieläkin). Ensimmäinen vappu ylioppilaslakki päässä. Hauskaa oli! :-)
Kommentit (93)
Olin neljä. Mulla oli sellanen muumifoliopallo jossa oli koko muumiperhe Niiskuneiteineen yms. Sairaan siisti.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:51"]Olin neljä. Mulla oli sellanen muumifoliopallo jossa oli koko muumiperhe Niiskuneiteineen yms. Sairaan siisti.
[/quote]
Ja nuo rautalankaliskot!! Mulla oli vihreä. Tosin en ole varma oliko tuolloin, pistelin nimittäin poskeeni vaahtomuovia kolmevuotiaana kun silmä vältti ja sitä oli saatavilla.
Tapasin nykyisen vaimoni ja lasteni äidin. Olin 12 ja vasta vuosia myöhemmin löysimme toisemme uudelleen.
Vietin opiskelijavappua Hgissä :) Oltiin just päätetty kihlattuni kanssa erota ja olin jo löytänyt uuden miehen, joka on mieheni edelleen. En kuitenkaan ollut kummankaan kanssa tuolloin vaan omien ystävieni kanssa. Hauska ja vissiin aika känninen vappu ;)
Kelluskelin tyytyväisesti äitini mahassa:)
Olin juuri juhlinut ensimmäisiä syntymäpäiviäni. Varmaan kusin vaippaani ja tein mitä äiti määräsi, ei muistikuvia.
Lyllersin varmaan jossain ruohonjuuritasolla. Olin tuolloin lähes 2-vuotias.
Olin äitini mahassa kehittymässä :)
En ollut syntynytkään. Syntymääni oli 4 vuotta
Olin viimeistä päivää äidin masussa <3 synnyin siis 31.05.1995 :)
Olikos se se CatCat Euroviisuissa -vappu? Jos oli, olin siinä ravintola Koulun viereisessä pikkubaarissa.
Vietin ensimmäistä teekkarivappuani Otaniemessä. Edellisenä yönä taisi olla fuksintappo-niminen rituaali ja Otaniemessä asuva kaveri oli tarjonnut yösijan niiksi tunneiksi, kun ehti nukkua. Sitten vappuaattona aamupäivällä saimme teekkarilakit, jotka viritettiin tupsusta roikkumaan olkapäällä. Paljon kavereita ja tuttavia. Iltapäivällä taisimme käydä Korkeasaaressa. Illlalla juhlintaa. Päähän teekkarilakin sai tietenkin laittaa vasta puolilltaöin, teekkarihymniä laulaessa, pöydällä seisten.
Olin yläasteen ysiluokalla. Koskenrantaan taisi matkamme käydä. Taisimme lähteä aamubussilla takaisin. Voi äiti-parkaa, oli siinä huolen aihetta! Mutta minulla oli hauskaa, hauskempaa kuin ikinä siihen asti.
Potkin ja pyörin äidin vatsassa :)
Olin kaksi päivää vanha. Mitä ne sen ikäiset nyt sit ikinä tekeekään.
Olin puolivuotias :)