Mitä teit 30.5.1995?
Itse juhlin vappua poikaystäväni ja kavereiden kanssa (sama mies vieläkin). Ensimmäinen vappu ylioppilaslakki päässä. Hauskaa oli! :-)
Kommentit (93)
En kuule yhtään muista! Hyvä että muistan viime vapun
Olin kandi ja ensimmäistä kesää lääkärinä tk:ssa kesätöissä.
En muista. Olin tuolloin 4-vuotias :o
Ylioppilaaksi valmistuin silloin. Oli isot juhlat. Helsingissä oli +30 astetta lämmintä. Yölläkin oli +24 astetta ja valvottiin satojen muiden nuorten tavoin Hietsun uimarannalla aamuun asti. Kyllä tarkeni pienessä mekossa koko yön :)
Imin tissiä, nukuin, itkin ja kakin housuuni, luulisin.
Veikkaisin, että tuhisin vaunuissa.
Olin 19-vuotias, luultavasti söin kotona äidin tekemiä munkkeja, katoin telkkaria ja virkkasin.
Olin silloin ysillä. En muista mitä tein, mutta villinä veikkauksena, todennäköisimmin ryyppäsin päätä täyteen.
En tiedä enkä muista. Olin 4 v 5 kk silloin
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:44"]Olin 19-vuotias, luultavasti söin kotona äidin tekemiä munkkeja, katoin telkkaria ja virkkasin.
[/quote]
1995, ei 1965! ;)
Varmaan hypin hyppynarua kavereiden kanssa ulkona. Olin 9v.
En muista yhtään. En ainakaan ollut oikeassa seurassa, koska tapasin mieheni vasta 15 vuotta myöhemmin.
Olin 14. Luultavasti ollaan oltu kavereitten kanssa pussikaljalla jossain metsikössä.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:44"]Olin 19-vuotias, luultavasti söin kotona äidin tekemiä munkkeja, katoin telkkaria ja virkkasin. [/quote] 1995, ei 1965! ;)
[/quote]
Eiköhän silloinkin oo ollut villimpi meno kuin mulla nuorena.
Jaa-a enpä muista. Joko olin avomiehen ja kavereiden kanssa juhlimassa tai sitten töissä (lukion jälkeinen välivuosi menossa tehdastyössä).
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 14:39"]Itse juhlin vappua poikaystäväni ja kavereiden kanssa (sama mies vieläkin). Ensimmäinen vappu ylioppilaslakki päässä. Hauskaa oli! :-)
[/quote]
Siis 30.4.1995 tietenkin!
Ap