Helsingin Sanomat ylittänyt rajan - irtisanomisiin.
Minun mielestäni sen verran selvää poliittista vaikuttamista jo tulee Hesarilta nykypäivänä että en voi antaa rahojani enää ko. lehdelle. Tilaaminen kuten kaikenlainen ostaminen on lompakolla äänestämistä, että yes please jatkakaa samanlaista: tätä haluan lisää maailmaan.
Nyt on kuitenkin menty yli kaikkien rajojen, kun HS on oma-aloitteisesti lähtenyt kysymään ministerin ex-tyttöystävältä, löytyisikö jotain törkeitä yksityisviestejä joita voidaan julkaista, ja kyllä, Wille Rydmanin ex-tyttöystävä kirjoitti Twitterissä, että hän ei itse ole lähtenyt viestejä tai juttua kauppaamaan, vaan häntä lähestyttiin ja pyydettiin tällaista. Tämähän on selvää poliittista vaikuttamista, jotta saadaan ei-toivottu ministeri pois ministerin paikalta. Sama juttu Purran viestikohussa, on odotettu sopivaa hetkeä ja sitten läväytetty kriittisellä hetkellä vaalien ja luottamusäänestyksen jälkeen homma tapetille. Ja vielä jutuissa esiintyneitä asiavirheitä (ns. turkkilaisapinat) ei oltu korjattu moneen viikkoon, ja sittenkin vaivihkaa mitään pahoittelematta.
Tällaisesta lehdestä sitten monet maksavat, sellaisetkin ketkä ovat asioista eri mieltä? Monet kaveritkin tuhahtelevat Hesarin laskevalle laadulle ja vasemmistoon kallistuvaan agendaan & propagandavaikuttamiseen, mutta silti jatkavat tilausta?
Jos olet samaa mieltä niin suosittelen irtisanomaan... Älkää antako rahojanne aivopesuunne. Joku roti ja vaatimustaso on oltava. Meillä muka maailman vapain media?
Kommentit (194)
Ei nää keskustelut kauaa pysy täällä kun kaikki ilmottaa asiattomaksi.
Meille tulee HS puolisolle paperisena ja itse tilaan sähköisenä. Enkä aio irtisanoa tilausta. Päinvastoin, muutama baari meni juuri boikottiin sen takia, että niiden omistaja uhoaa Twitterissä.
Ap, tiedäthän, että myös tämä palsta on Sanoman omistama. Boikotoi nyt oikein kunnolla ja poistu myös täältä ;-)
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin >20 vuotta kestäneen hesarin tilauksen jo kymmenen vuotta sitten. Kun jo silloin alkoi uutisten värittyneisyys olemaan häiritsevää.
Stokka, hesari,... mennyttä maailmaa nämä.
Menee samaan laariin Anttilan ja Tiimarin ja Carrollsin kanssa. Vain muistot jäi.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Ap, tiedäthän, että myös tämä palsta on Sanoman omistama. Boikotoi nyt oikein kunnolla ja poistu myös täältä ;-)
En maksa tästä ja minulla on mainokset pois. Poistunen tämän langan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Meille tulee HS puolisolle paperisena ja itse tilaan sähköisenä. Enkä aio irtisanoa tilausta. Päinvastoin, muutama baari meni juuri boikottiin sen takia, että niiden omistaja uhoaa Twitterissä.
Onko Hesari nykyöän toimeentulotukeen oikeuttava, kun pitää tuplana tilata?
Eikö sähköisillä tunnuksilla saanut luotua myös perheenjäsenille toisen tilin digilehteen?
Aloitan hesarin tilauksen jotta voin perua sen!
Miten saa Aku Ankan tilauksen lopetettua?
Saatan olla outo, mutta vaihdoin Hesarin Maaseudun Tulevaisuuteen. Siinä on paljon suoraa STT:ltä, mutta myös toimitettua materiaalia eikä oikeastaan mitään pääkaupungista. En tarvitse tietoja Hakaniemen myllertämisestä tai taksitappeluista, mieluummin suppeampi määrä uutisia asioista, jotka koskettavat kaikkia ja joissa ei näy toimittajan kauna tiettyjä ihmisiä kohtaan,
Olen tilannut Hesaria vuosia määräaikaisena lomien ratoksi ja nauttinut laadukkaista ja hyvin taustoitetuista artikkeleista. Valitettavasti tämä asenteellisuus on mennyt aivan överiksi, enkä enää jatkossa tee tilauksia, ainakaan ennenkuin päätoimittaja vaihtuu ja lehden linja todistettavasti muuttuu.
Vähän väsynyttä silti uhota peruuttavansa tilauksen kun ei lehteä oikeasti tilaa. Kun siis hesaria lukevat lukevat lehteä juurikin sen nykyisen sisällön vuoksi ja ovat aivan tyytyväisiä omassa kuplassaan.
Itse pyrin siihen, että jos joku uutinen on Ampparit piste com mukaan monesta paikasta luettavissa niin mahdollisuuksien mukaan luen sen aina muualta kuin Sanoman hallitsemista tiedotusvälineistä.
Toivon sydämeni pohjasta Sanoma konsernin nopeaa tuhoa.
Ilmestyykö Helsingissä joku muu lehti? Mitä hesarin tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Oho! No nyt on vahva aloitus
Moneskohan samanlainen parin viikon sisään?
minäkin lopetin HS tilauksen yli 20 v jälkeen, en voi sietää puolueellista uutisointia ja suoranaista vääristelyä,
tilasin Suomen Uutiset ja siinä on raikas lehti, ei mitään Putinin palvontaa
Sanoman tulos selvästi tappiollinen.
https://demokraatti.fi/sanoman-tulos-oli-selvasti-tappiollinen-toimitus…
Haitarimiehen aikana taso laski ja parkkihalliajelun jälkeen on oltu syöksykierteessä..
Vierailija kirjoitti:
Vähän väsynyttä silti uhota peruuttavansa tilauksen kun ei lehteä oikeasti tilaa. Kun siis hesaria lukevat lukevat lehteä juurikin sen nykyisen sisällön vuoksi ja ovat aivan tyytyväisiä omassa kuplassaan.
Itse pyrin siihen, että jos joku uutinen on Ampparit piste com mukaan monesta paikasta luettavissa niin mahdollisuuksien mukaan luen sen aina muualta kuin Sanoman hallitsemista tiedotusvälineistä.
Kupla ei kauaa pidä isoa lehtitaloa pystyssä. Sanoma teki tammi-maaliskuussa 30miljoonaa tappiota.
Ap on vuosien varrella foorumeilla irtisanonut HS:n tilauksensa jo 312 kertaa vaikka ei sitä ole koskaan edes tilannut...
Oho! No nyt on vahva aloitus