Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos 28v mies ei ole koskaan seurustellut?

Vierailija
06.01.2022 |

?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli asiassa onnellinen loppu. Siirryin pelastuslaitokselle insinöörin hommiin 36-vuotiaana, täysin kokemattomana miehenä. Noh pelastuslaitoksella olikin sitten paljon naisia ensihoitajina. Sain suht raamikkaana miehenä aika paljon huomiota alkuun naisilta ja annoin huomiota takaisin. Pikkujouluissa yksi näistä tuli jutulle ja nyt on 38-vuotiaana yksi ns. pulla uunissa ja avoliitto. Mitkään kylmäkiskoiset naiset eivät selkeästikää ollut minulle. Tämä ensihoitajanainen on tuollainen ihana höpöttäjä ja sai minustakin parhaimmat puolet esiin sosiaalisuudellaan. <3. 

M38

Vierailija
62/66 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kohta 40v, en ole koskaan seurustellut ja neitsyt. Hyvät ystävät, harrastukset ym. löytyy. Mutta liikaa omia ongelmia ja omakin pää täytyisi pitää kasassa. Lisäksi saanut sen kuvan ( pari kertaa olen koittanut omaa kauhaani tohon soppaan työntää) että ihmissuhteet ystävyyttä pidemmälle ovat aivan totaalista paskaa ja pelkkää säätämistä, ongelmia ym. Lisäksi mulla on miellyttämisen halu tai kiinnostus keikistellä kenenkään edessä täysi nolla- joten mun kaltanen ihminen on luotu olemaan yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa katkeroitunut mies. Harmittelee sitä mitä jäi kokematta. Tuntee katkeruutta.

Vierailija
64/66 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas in-celi jonka olisi parempi olla hoidossa, kun vapaana ihmisten joukossa.

N28

Vierailija
65/66 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa

Nuorten miesten syrjäytyminen on yleensä uhka yhteiskunnille. Siksi pariutumaton mies on uhka.

Itsekkin olen huolestunut kun näitten annetaan vapaasti vaeltaa normaalien ihmisten joukossa. Eikö valtiota kiinosta sen vertaa naisten turvallisuus että nämä hylkiö voitaisiin laittaa leirille?

Vierailija
66/66 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa kokematon mies. Kunhan on luonteeltaan lempeä, eikä katkera.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme