Mitä ajattelet jos 28v mies ei ole koskaan seurustellut?
Kommentit (66)
Sanoisin, että olin itse samassa tilanteessa 28 vuotiaana. Kaikki naiset, joita olin pyytänyt treffeille, sanoi ei (olet tosi kiva...).
Onneksi ura alkoi kehittymään todella hyvään suuntaa pian sen jälkeen ja jostain aivan ihmeellisestä syystä naiset halusivatkin lähteä treffeille...
Vierailija kirjoitti:
Tässä toinen 28v mies joka ei ole varsinaisesti seurustellut. Lyhyitä tapailuja on ollut ja seksiä. Eipä tässä niin kiire kyllä ole edes, en halua parisuhteeseen ketä naista tahansa eikä lastenteko kiinnosta.
Hienoa ettei lastenteko kiinnosta sillä ei minuakaan mutta haluan silti parisuhteen ja löysin vajaa kolmikymppisenä sellaisen samanikäisen kumppanin. Yhteiseloa on jo yli 30 vuotta takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä toinen 28v mies joka ei ole varsinaisesti seurustellut. Lyhyitä tapailuja on ollut ja seksiä. Eipä tässä niin kiire kyllä ole edes, en halua parisuhteeseen ketä naista tahansa eikä lastenteko kiinnosta.
Hienoa ettei lastenteko kiinnosta sillä ei minuakaan mutta haluan silti parisuhteen ja löysin vajaa kolmikymppisenä sellaisen samanikäisen kumppanin. Yhteiseloa on jo yli 30 vuotta takana.
Sanoin etten halua parisuhdetta KENEN TAHANSA naisen kanssa, parisuhde kyllä kiinnostaisi kunhan sopiva löytyisi. Se on ihan normaalia että on ennemmin yksin kuin väärän ihmisen kanssa.
Hyvä pano koska on harjoitellut paljon.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pano koska on harjoitellut paljon.
Hä??
Minä seurustelin aikoinaan kokemattoman 3-kymppisen miehen kanssa. Komeakin oli, mutta ujo ja ilmeisesti kiusattu. Suhteemme kaatui elämän viedessä meitä eri suuntiin. Yhä, vuosikymmenen jälkeen ajattelen, että kunpa olisin viihtynyt siellä mökin nurkassa, niin siinä olisi ollut elämäni mies. Raitiskin oli, sekin vielä.
Minä jäin nyt näköjään vaan muistelemaan tätä mennyttä rakkautta. Vastatakseni aloitukseen; en ajatellut silloin mitään kun en edes tiennyt. Se tuli ilmi vasta jälkeenpäin. Luulin hänen vaan jännittävän, kun oli sellainen tyyppi muutenkin. Tunteisiini tai muuhunkaan asialla ei ollut vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Joka viikko sama virsi ?!
28v:tä en muista olleen. Jossain vaiheessa oli mies34 tai 35 joka halusi vielä isäksi ja etsi äítiehdokasta.
Vierailija kirjoitti:
Joka viikko sama virsi ?!
Niin. Ihmisen ikävä ja halu saada rakkautta tai edes hyväksyntää on miltei loputon, Erakkoja on ja on ollut varmaan aina mutta he ovat hyvin hyvin pieni vähemmistö - Mutta eihän tätä kaikkki tajua, jos on vaikkka niitä onnekkaita, jotka on onnistunut saamaan hyväksyntää tai rakkautta ellei peräti molempia.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä surullistahan se on, että mies tai nainen ei ole kumppania onnistunut tuohon ikään löytämään. Syitähän siihen voi olla monia, eikä ihmistä voi sen perusteella tuomita hyväksi tai huonoksi. Suurin osa ihmisistä kuitenkin sen rakkauden haluaa löytää, tai edes hetkellisesti kokea olevansa haluttu. Voisi kuvitella, että tuossa iässä jos ei ole seurustellut tai edes harrastanut seksiä niin kynnys aloittaa ne hommat on aikas v***n korkea. Ainakin omalla kohdalla on näin. Ihan muutamia epävarmuuksia astuu kuvioon siinä vaiheessa jos/kun se kumppani sitten löytyy.
Terveisin Naispelko28
Se on vaan asenteesta kiinni. Itse olin 26-vuotias kun ekan kerran menin treffeille ja sänkyyn naisen kanssa. En ajatellut omaa kokemattomuuttani yllättäen kovinkaan paljoa vaan annoin vaan itselleni tilaisuuden nauttia. Olin tuossa vaiheessa jo menestynyt opinnoissa sekä työelämässä ja itseluottamus oli muuten kunnossa. Nyt minulla on vaimo ja kaksi lasta.
M33
Jos ei ole 28-vuotiaana koskaan seurustellut, niin se voi johtua sellaisesta nykyajan trendistä, että hengaillaan potentiaalisten kumppaneiden kanssa, mutta ei varsinaisesti seurustella. Kevyttä ja vapaata sutinaa.
Ehkä mies haluaa odottaa sellaista, joka oikeasti saa sukat pyörimään jaloissa?
En pidä seurustelemattomuutta kovin poikkeuksellisena. Tiedän muutaman yliopistossa opiskelevan miehen, joilla ei vaan ole ollut aikaa pariutua. Jos ap:lla on jotain kosketusta naisiin kuitenkin ollut, niin ei hätää...
T. N, 33v.
Onneksi omat lapseni eivät ole tuollaisia peräkämarinpoikia
100 000 000. trolliketju aiheesta peräkammarin poika
Tämäkin aloitus loukkaa itseäni.
"Kiva" se on kuulla, että toiset halveksivat minua.
Onni ei vaan potki elämässäni ihmissuhde puolella.
M28
Vierailija kirjoitti:
100 000 000. trolliketju aiheesta peräkammarin poika
Enpä tiedä mitä trollausta tässä ketjussa muka on. Tiedän useita 25-30v miehiä joilla ei ole kokemusta naisista. Ihan tavallisia, työssäkäyviä, kouluttautuneita miehiä.
Ei ole mikään ikä vielä minä tutustuin melkein 50v oli jo äitin poika niin pahasti et vertaili vain siihen varmaan olis sänkyynkin halunnut äidin kans. Älä kyhjötä äidin hameen alla elä saat naisen vielä.
Ajattelen, että aha, nykyajalle varmaan ihan tyypillistä. Sitten jos on 38 v niin ajattelen paljon enemmän.