Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos 28v mies ei ole koskaan seurustellut?

Vierailija
06.01.2022 |

?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatinhakkaaja

Vierailija
2/66 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei ole löytänyt sitä oikeaa. Ei kai siinä sen kummallisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että ei kiinnosta teikäläisen murheet kun kuitenkin vietät joka tapauksessa aikasi palstalla naisia kyykyttäen. Marinoidu omissa liemissäsi, lopputulos on joka tapauksessa sama.

Vierailija
4/66 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavaa

Vierailija
5/66 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa

Nuorten miesten syrjäytyminen on yleensä uhka yhteiskunnille. Siksi pariutumaton mies on uhka.

Vierailija
6/66 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei tule seurustelemaan minunkaan kanssa.

Vierailija
7/66 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli 35v. kun tapasimme, eikä hänkään ollut kovin häävisti seurustellut, oli keskittynyt nuorena enemmän töihinsä jne. oli tapaillut ehkä kolmea naista joista ei mikään tainnut olla mitenkään vakavampaa seurustelua sitten loppujen lopuksi.

Hän sanoi että vasta kolmekymppisenä alkoi ajatella perhettä ja aloilleen asettumista. Oletan että se on miehillä aika yleistä. Itse olin seurustellut ja asunut avoliitossa ja oli lapsikin vaikka olin vasta 25v. Mutta meillä oli ollut nuorena erilaiset kuviot, jos oltaisiin tavattu silloin kun mies oli 25v. ja vaikka olisin ollut saman ikäinen, niin ei varmasti olisi alettu seurustella.

Vierailija
8/66 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ei ole löytänyt sitä oikeaa. Ei kai siinä sen kummallisempaa.

Ei ole löytänyt ketään.

Vierailija
9/66 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa

Nuorten miesten syrjäytyminen on yleensä uhka yhteiskunnille. Siksi pariutumaton mies on uhka.

Ei koske suomimiehiä.

Vierailija
10/66 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin näkemättä ja tuntematta arvaisin että ruma ja saamaton. Komea olisi käyty jo kotoa hakemassa (tai baarista viimeistään olisi joku seura löytynyt).

Vierailija
11/66 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mun veli. Se on kyllä tosi kiva, mutta kyllä ihmettelen kuinka ei naista löydy kun kuitenkin parisuhteesta ja perheestä haaveilee. Vähän sellainen aikaansaamaton, toisinaan enemmänkin aikaansaava, hetkellisesti hyvin kyyninen. Mut ihan kiva, kyllä sekin jonkun löytää. Varmaan aika nirso mieheksi, että pitäisi olla "the one" heti eikä muista sitten piittaa. Oli se kerran rakastunutkin.

Vierailija
12/66 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään, en ole itsekään koskaan seurustellut.

N29

Vierailija
13/66 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä ole mikään ihme.

Vierailija
14/66 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että on pelkoa kohdata ihminen aidosti ja se johtuu siitä, että isä eikä äiti kohdanneet häntä lapsuudessa, joten sitä ei oppinut. Sama ongelma on minulla. Olen kyllä ahkera panemaan, mutta vielä koskaan en ole seurustellut.

M40

Tunnistan itseni tästä. Vanhempieni kanssa puhun ehkä kerran vuodessa vaikka mitään riitoja ei ole koskaan ollut. Ovat vaan aika kylmiä ihmisiä jotenkin.

Onko tästä mainitsemastasi pelosta mahdollista parantua?

m26

Vierailija
15/66 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että on pelkoa kohdata ihminen aidosti ja se johtuu siitä, että isä eikä äiti kohdanneet häntä lapsuudessa, joten sitä ei oppinut. Sama ongelma on minulla. Olen kyllä ahkera panemaan, mutta vielä koskaan en ole seurustellut.

M40

Tunnistan itseni tästä. Vanhempieni kanssa puhun ehkä kerran vuodessa vaikka mitään riitoja ei ole koskaan ollut. Ovat vaan aika kylmiä ihmisiä jotenkin.

Onko tästä mainitsemastasi pelosta mahdollista parantua?

m26

Kai siitä voi parantua ainakin osittain, googlaamalla kiintymyssuhdemallit pääsee alkuun. Itse edistyin hieman, kun mietin menneisyyttäni ja loin itselleni elämäntarinan. Tavallisilla ihmisillähän elämäntarina tulee kuin apteekin hyllyltä ilman, että sitä mitenkään erikseen konstruoi.

M40

Vierailija
16/66 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aavistuksen etäinen muista ihmisistä? Koetko vaikeaksi lähestyä ihmisiä omana itsenäsi? Avautuminen toiselle ihmiselle kokonaan ei ole helppoa, mutta se on palkitsevaa. Ja sitä vaaditaan jos haluaa rakentaa toimivan parisuhteen. Rohkeasti vaan elämää kohti! Olet sitäpaitsi vielä nuori eli ei mitään hätää.

Vierailija
17/66 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen keski-ikäinen samassa jamassa ja sain kunnian tarjota naiselle sellaisen kokemuksen, ettei varmasti kokemattomia miehiä enää harkitse. Kyllä se pallo on vaan pahasti hukassa jos kolmestakympistä eteenpäin menee vielä samaan naisettomaan tyyliin.

Vierailija
18/66 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. En keksi ainuttakaan tilannetta, missä minä tietäisin kyseisen asian hänestä.

Vierailija
19/66 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirso.

Vierailija
20/66 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa

Raamatussakin lukee ettei miehen tulisi olla yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan