Karmea ikävä miehen kosketusta
Puolisen vuotta mennyt taas ilman mitään läheisyyttä miehen kanssa, eikä sitä sitä ennenkään paljon ollut. Tuntuu, että alkaa hermot ratkeamaan. Kaiken yötä näen unta työkavereista ja muista tutuista miehistä, niiden kanssa unissa harrastetaan niin seksiä kuin kädestäpitelyäkin. Ja kun töissä joku miestyökaveri tulee vaikka seisomaan vähän normaalia lähemmäs, olen ihan huumaantunut siitä läheisyydestä.
Mitähän ihmeen jarrua tässä pitäisi alkaa syödä? Käytän pillereitäkin selibaatista huolimatta vain siksi, että ne vievät enimmät seksihalut. Miten tätä taas jaksaisi jonkun äärettömän ajan, kun ei ole mitään tietoa, koska oma puoliso viitsii suvaitsee taas koskettaa...
Kommentit (189)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:44"]
Huolehditko itsestäsi? Oletko lihonut?
[/quote]
Se, ettei miehen mielestä seksiä tarvitse olla (jos luit ketjun) niin ei varmaankaan johdu aloittajan ulkonäöstä? Seksiä olisi siis tarjolla, mutta miehestä sille ei ole tarvetta, näin ainakin itse ymmärsin. Eikä mies ole aloittajan mukaan kiinnostunut vain etsimällä etsimään seksiseuraa, ei kaikki miehet tarvitse seksiä pakkomielteisesti.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:38"]MIKSI otit tämän miehen ja lapsiakin teit?
[/quote]
Tähän minäkin haluan kuulla vastauksen. Eikö sinusta tunnu että ansaitset enemmän tai parempaa?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:46"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:35"] Tuo syysi myrkyttää elimistöäsi pillereilläkin on yksinkertaisesti idiotismia. [/quote] Ne eivät ole mitään myrkkyjä jos ei ole haittoja, joista kärsiä ja ap nimenomaan saa niistä nyt apua. Ehket tiedä, miltä puutteessa kärvisteleminen tuntuu? Lääkäri arvioi riskit ja kolmekymppisellä ne ovat hyvin matalat ja on aivan normaalia käyttää pillereitä kun on tarvis. Turhaan olisikin eri asia, mutta aloittajalla oli syy. t. Farmaseutti [/quote] Eli naisen on hyvä syödä pillereitä, kun mies pihtaa? Voi Morjens. Ja muuten tiedän: itse haluaisin seksiä paljon useammin kuin mieheni (eli joka päivä) mutten ikinä söisi pillereitä halutakseni vähemmän.
[/quote]
Niin? Miksi ei söisi, jos olo on siten helpompi. Kuitenkin ne on hänelle määrätty ja elimistö voisi niitä saada jos olisi yhdyntöjä samalla lailla. Tai jokin sairaus, syödäänhän niitä muuhunkin, kuin vain ehkäisyyn. Moni syö niitä vaikka seksiä olis kerran kuussa tai harvemmin. Aika huono hyötysuhde sekin, jos sillä perustellaan.
t. Farmaseutti
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:52"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:38"]MIKSI otit tämän miehen ja lapsiakin teit? [/quote] Tähän minäkin haluan kuulla vastauksen. Eikö sinusta tunnu että ansaitset enemmän tai parempaa?
[/quote]
Ei kai sen perässä voi koko ajan juosta? Usein suhde alkaa mukavana, mutta ajan kanssa ajaudutaan taas tilanteeseen, että tää on niin tätä. Parasta olisi koittaa tehdä siinä suhteessa jotain, jos vain mahdollista. Vaikka alkaa elää sitten vain ihan itselleen ja katsoa, muuttuuko toinen.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:52"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:38"]MIKSI otit tämän miehen ja lapsiakin teit? [/quote] Tähän minäkin haluan kuulla vastauksen. Eikö sinusta tunnu että ansaitset enemmän tai parempaa?
[/quote]
Ehkä ei?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:52"]
[/quote]
Ei kai sen perässä voi koko ajan juosta? Usein suhde alkaa mukavana, mutta ajan kanssa ajaudutaan taas tilanteeseen, että tää on niin tätä. Parasta olisi koittaa tehdä siinä suhteessa jotain, jos vain mahdollista. Vaikka alkaa elää sitten vain ihan itselleen ja katsoa, muuttuuko toinen.
[/quote]
Niin, normaalisti olisin samaa mieltä, mutta kun ap:n kertomuksen mukaan näin on ollut alusta lähtien... Jos jo 15 v on mennyt noin ja ap vähän päälle 30. Eli tulee kuva, että ap on tyytynyt alusta lähtien todella vähään.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:20"]Puolisen vuotta mennyt taas ilman mitään läheisyyttä miehen kanssa, eikä sitä sitä ennenkään paljon ollut. Tuntuu, että alkaa hermot ratkeamaan. Kaiken yötä näen unta työkavereista ja muista tutuista miehistä, niiden kanssa unissa harrastetaan niin seksiä kuin kädestäpitelyäkin. Ja kun töissä joku miestyökaveri tulee vaikka seisomaan vähän normaalia lähemmäs, olen ihan huumaantunut siitä läheisyydestä.
Mitähän ihmeen jarrua tässä pitäisi alkaa syödä? Käytän pillereitäkin selibaatista huolimatta vain siksi, että ne vievät enimmät seksihalut. Miten tätä taas jaksaisi jonkun äärettömän ajan, kun ei ole mitään tietoa, koska oma puoliso viitsii suvaitsee taas koskettaa...
[/quote]
Mitä, jos mä tulisin koskettamaan?
M27
Tai itse ainakin miettisin, miten se olisi mahdollista, se parempi. Joku mies voi lirkutella vaikka mitä ihanaa, mutta paljastua sitten, ettei minusta välittänytkään, pettäjäksi,
44 (ei ap)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:52"]
[/quote]
[/quote]
Niin, normaalisti olisin samaa mieltä, mutta kun ap:n kertomuksen mukaan näin on ollut alusta lähtien... Jos jo 15 v on mennyt noin ja ap vähän päälle 30. Eli tulee kuva, että ap on tyytynyt alusta lähtien todella vähään.
[/quote]
Eihän siitä ole pitkä aika, kun uutisoitiin, miten nykynaisilla on epärealistiset vaatimukset parisuhteille, kun lapsesta asti on luettu romanttisia kirjoja ja lehtiä, ja katsottu romanttisia ojjelmia ja elokuvia. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:01"]Tai itse ainakin miettisin, miten se olisi mahdollista, se parempi. Joku mies voi lirkutella vaikka mitä ihanaa, mutta paljastua sitten, ettei minusta välittänytkään, pettäjäksi,
44 (ei ap)
[/quote]
Joo, mutta on paljon ihan normaaleja oikeasti kivojakin miehiä. Vaihtoehdot eivät ole pettäjä ja ap:n mies.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:01"]
Tai itse ainakin miettisin, miten se olisi mahdollista, se parempi. Joku mies voi lirkutella vaikka mitä ihanaa, mutta paljastua sitten, ettei minusta välittänytkään, pettäjäksi,
44 (ei ap)
[/quote]
tai oman edun tavoittelijaksi. Pelkään sellaista kuin ruttoa. Hauskasti tuli tuo 46 :) Tässähän sen tajuaa, ettei siinä mitään luvata, mutta livenä saatan luulla miehen luvanneen käytöksellään vaikka mitä, välittää minusta ja kun sitten ei niin katkera kalkki on vain pakko taas niellä.
44
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eihän siitä ole pitkä aika, kun uutisoitiin, miten nykynaisilla on epärealistiset vaatimukset parisuhteille, kun lapsesta asti on luettu romanttisia kirjoja ja lehtiä, ja katsottu romanttisia ojjelmia ja elokuvia. Ap
[/quote]
No esim. minulla (n44) on viimeiset parikymmentä vuotta ollut tavallinen, hyvä mies, ja vaikka suhteemme ei ole mitenkään täydellinen, niin kyllä minusta sinä tyydyt vähään ja olet tyytynyt ilmeisesti alusta asti.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:01"]Tai itse ainakin miettisin, miten se olisi mahdollista, se parempi. Joku mies voi lirkutella vaikka mitä ihanaa, mutta paljastua sitten, ettei minusta välittänytkään, pettäjäksi, 44 (ei ap) [/quote] Joo, mutta on paljon ihan normaaleja oikeasti kivojakin miehiä. Vaihtoehdot eivät ole pettäjä ja ap:n mies.
[/quote]
Mikä saa sut ajattelemaan, ettei ap:n mieskin ole ihan normaali ja kiva? Kun ekat vuodet seurusteltaisiin. Jokinhan hänessä on ihan mukavaa ja hyvää pakko olla.
Me olisimme ehkä ajautuneet tuohon tilanteeseen, ellen minä olisi päättänyt estää sen alkamalla todella
aktiiviseksi miehen torjunnasta huolimatta. Päätin vain, että en usko että se oikeasti haluaa etäisen suhteen, on vain jotenkin ahdistunut ja estoiseksi tullut, osittain aiemman passiivisuuteni takia. Nyt on kaikki jo melkein hyvin, mieskin koskettaa taas mutta on ihan ok että minä useammin :)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:01"]Tai itse ainakin miettisin, miten se olisi mahdollista, se parempi. Joku mies voi lirkutella vaikka mitä ihanaa, mutta paljastua sitten, ettei minusta välittänytkään, pettäjäksi, 44 (ei ap) [/quote] Joo, mutta on paljon ihan normaaleja oikeasti kivojakin miehiä. Vaihtoehdot eivät ole pettäjä ja ap:n mies.
[/quote]
Mikä saa sut ajattelemaan, ettei ap:n mieskin ole ihan normaali ja kiva? Kun ekat vuodet seurusteltaisiin. Jokinhan hänessä on ihan mukavaa ja hyvää pakko olla.
[/quote]
Luuletko siis että kaikista miehistä tulee ennen pitkää kuten ap:n mies vai mitä ajat takaa? Oma kokemukseni ei tue tätä, vaan kyllä pitkässä liitossaki voi olla hellyyttä ja läheisyyttä.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:52"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:38"]MIKSI otit tämän miehen ja lapsiakin teit? [/quote] Tähän minäkin haluan kuulla vastauksen. Eikö sinusta tunnu että ansaitset enemmän tai parempaa? [/quote] Ei kai sen perässä voi koko ajan juosta? Usein suhde alkaa mukavana, mutta ajan kanssa ajaudutaan taas tilanteeseen, että tää on niin tätä. Parasta olisi koittaa tehdä siinä suhteessa jotain, jos vain mahdollista. Vaikka alkaa elää sitten vain ihan itselleen ja katsoa, muuttuuko toinen. [/quote] Niin, normaalisti olisin samaa mieltä, mutta kun ap:n kertomuksen mukaan näin on ollut alusta lähtien... Jos jo 15 v on mennyt noin ja ap vähän päälle 30. Eli tulee kuva, että ap on tyytynyt alusta lähtien todella vähään. [/quote] Eihän siitä ole pitkä aika, kun uutisoitiin, miten nykynaisilla on epärealistiset vaatimukset parisuhteille, kun lapsesta asti on luettu romanttisia kirjoja ja lehtiä, ja katsottu romanttisia ojjelmia ja elokuvia. Ap [/quote] No esim. minulla (n44) on viimeiset parikymmentä vuotta ollut tavallinen, hyvä mies, ja vaikka suhteemme ei ole mitenkään täydellinen, niin kyllä minusta sinä tyydyt vähään ja olet tyytynyt ilmeisesti alusta asti.
[/quote]
Kun ihastuu on vaikea katsoa mihen "hyvyyttä" ja jos taas katsoo sitä, niin ei ole läheskään niin helppo vain herätellä tunteita jos ne ei herää. Eli ihastuessa on aika sattumanvaraista, miten "hyvä" mies siinä onkaan. Toki ihminen tekee alkukarsintaa, eikä ihastu itseä epämiellyttäviin ihmisiin, mutta jos on itsessä vaikka rikkonaisuutta tai jotain viallisuutta niin ei sitä nyt mitään niin tasapainoisia miehiä ole välttämättä itsekään valitsemassa. Tai näe etukäteen, mikä on mitä.
44
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:05"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:52"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:38"]MIKSI otit tämän miehen ja lapsiakin teit? [/quote] Tähän minäkin haluan kuulla vastauksen. Eikö sinusta tunnu että ansaitset enemmän tai parempaa? [/quote] Ei kai sen perässä voi koko ajan juosta? Usein suhde alkaa mukavana, mutta ajan kanssa ajaudutaan taas tilanteeseen, että tää on niin tätä. Parasta olisi koittaa tehdä siinä suhteessa jotain, jos vain mahdollista. Vaikka alkaa elää sitten vain ihan itselleen ja katsoa, muuttuuko toinen. [/quote] Niin, normaalisti olisin samaa mieltä, mutta kun ap:n kertomuksen mukaan näin on ollut alusta lähtien... Jos jo 15 v on mennyt noin ja ap vähän päälle 30. Eli tulee kuva, että ap on tyytynyt alusta lähtien todella vähään. [/quote] Eihän siitä ole pitkä aika, kun uutisoitiin, miten nykynaisilla on epärealistiset vaatimukset parisuhteille, kun lapsesta asti on luettu romanttisia kirjoja ja lehtiä, ja katsottu romanttisia ojjelmia ja elokuvia. Ap [/quote] No esim. minulla (n44) on viimeiset parikymmentä vuotta ollut tavallinen, hyvä mies, ja vaikka suhteemme ei ole mitenkään täydellinen, niin kyllä minusta sinä tyydyt vähään ja olet tyytynyt ilmeisesti alusta asti.
[/quote]
Kun ihastuu on vaikea katsoa mihen "hyvyyttä" ja jos taas katsoo sitä, niin ei ole läheskään niin helppo vain herätellä tunteita jos ne ei herää. Eli ihastuessa on aika sattumanvaraista, miten "hyvä" mies siinä onkaan. Toki ihminen tekee alkukarsintaa, eikä ihastu itseä epämiellyttäviin ihmisiin, mutta jos on itsessä vaikka rikkonaisuutta tai jotain viallisuutta niin ei sitä nyt mitään niin tasapainoisia miehiä ole välttämättä itsekään valitsemassa. Tai näe etukäteen, mikä on mitä.
44
[/quote]
No ehkä liittoon ei pidäkään hyökätä suin päin pelkän ihastumisen pohjalta? Niitähän tulee ja menee. Vaan myös ajatella hiukan järjellä ennen kuin sitoutuu? Tämän tuntuu onneksi Frozen-elokuvan pohjalta tietävän nykyään aika moni pikkutyttökin...
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:03"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:01"]Tai itse ainakin miettisin, miten se olisi mahdollista, se parempi. Joku mies voi lirkutella vaikka mitä ihanaa, mutta paljastua sitten, ettei minusta välittänytkään, pettäjäksi, 44 (ei ap) [/quote] Joo, mutta on paljon ihan normaaleja oikeasti kivojakin miehiä. Vaihtoehdot eivät ole pettäjä ja ap:n mies. [/quote] Mikä saa sut ajattelemaan, ettei ap:n mieskin ole ihan normaali ja kiva? Kun ekat vuodet seurusteltaisiin. Jokinhan hänessä on ihan mukavaa ja hyvää pakko olla. [/quote] Luuletko siis että kaikista miehistä tulee ennen pitkää kuten ap:n mies vai mitä ajat takaa? Oma kokemukseni ei tue tätä, vaan kyllä pitkässä liitossaki voi olla hellyyttä ja läheisyyttä.
[/quote]
Ajan takaa sitä mitä kirjoitin 55:een, että tasapainoisilla suhteet ja miehet on hyviä, rikkonaisilla uusikin valinta ei automaattisesti tuo selvää parannusta. Varsinkaan, jos ei ole käsitellyt edellisen suhteen kompastuskiveä, että miksi kävi niin kuin kävi. Miksi valitsin miehen, joka kohteli minua näin. On toki mahdollista löytää kivempikin kumppani, mutta siitä taas voi puuttua jotain muuta tai tulla kylkiäisenä jokin todella huono asia (jonka itse huomaa vasta ajan kanssa.)
44
Aika montaa huonoakin puolta kestää, kun vain saa läheisyyttä ja seksiä. Itse ainakin niiden takia ylipäätään halusin parisuhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:44"]Huolehditko itsestäsi? Oletko lihonut?
[/quote]
Olen ihan tavallinen S-M-kokoinen nainen ja huolehdin itsestäni. Mies sen sijaan ei. En ole lihonut. Syyt eivät ole minun ulkomuodossani, vaan puolisoni pään sisällä. Ap