Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmea ikävä miehen kosketusta

Vierailija
26.04.2015 |

Puolisen vuotta mennyt taas ilman mitään läheisyyttä miehen kanssa, eikä sitä sitä ennenkään paljon ollut. Tuntuu, että alkaa hermot ratkeamaan. Kaiken yötä näen unta työkavereista ja muista tutuista miehistä, niiden kanssa unissa harrastetaan niin seksiä kuin kädestäpitelyäkin. Ja kun töissä joku miestyökaveri tulee vaikka seisomaan vähän normaalia lähemmäs, olen ihan huumaantunut siitä läheisyydestä.
Mitähän ihmeen jarrua tässä pitäisi alkaa syödä? Käytän pillereitäkin selibaatista huolimatta vain siksi, että ne vievät enimmät seksihalut. Miten tätä taas jaksaisi jonkun äärettömän ajan, kun ei ole mitään tietoa, koska oma puoliso viitsii suvaitsee taas koskettaa...

Kommentit (189)

Vierailija
81/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana elämä. Not.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap teit tämän aloituksen? Tuntuu että kuitenkin olet päättänyt jäädä tuohon suhteeseen etkä edes halua muutosta?

Vierailija
84/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä sun miestäs taida kiinnostaa, koska on huomannut, että hän joutuu aina aloitteen tekemään. Kokee luultavasti, ettet itse halua häntä, koska et itse tee aloitetta.
Minusta ainakin tuntuisi siltä, että kumppania kiinnosta, jos itse joutuisin tekemään aina aloitteen.

Vierailija
85/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:58"]Miksi ap teit tämän aloituksen? Tuntuu että kuitenkin olet päättänyt jäädä tuohon suhteeseen etkä edes halua muutosta?
[/quote]
Siksi, koska joskus tekee mieli avautua. Ja kuten sanoin, heikko hetki. Yhdelle miesystävällekin aina toisinaan puhun näistä, koska on aika raskasta kannatella tällaista henkilökohtaista julkisivua, kun olen kuitenkin erittäin eroottinen ja tunteellinen ihminen kun minuun tutustuu. Päättänyt ja en halua muutosta - niin no, haluaisinhan minä maailmanrauhankin. Halut ja se, mikä on oikein, saatavilla ja järkevää, eivät aina kohtaa. Ap

Vierailija
86/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin kaipaan miehen kosketusta.
m22

Vierailija
87/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:58"]Miksi ap teit tämän aloituksen? Tuntuu että kuitenkin olet päättänyt jäädä tuohon suhteeseen etkä edes halua muutosta?
[/quote]

Voi elämä, ei tälläiset viestit aina ole mitään eroon kannustus-hätähuutoja. Täällä saa kaikkki kirjoittaa ihan vapaasti omasta elämästään ja omista tunteistaan, et sinä sitä määrää.

Vierailija
88/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kovaa palautetta ap on taas saanut. Minusta kuulosti sille, että ap haluaisi löytää takaisin sen teiniaikojen ihanan läheisyyden tai mutkattomuuden(?) miehensä kanssa. Minusta aivan ymmärrettävä toive, jos näin olisi. Itse olen 40+ ja vasta äskettäin ylipäätään tajunnut, että minulla on jotain tarpeita, jotka liittyvät vastakkaiseen sukupuoleen ja läheisyyteen. Että minulle itsellänikin on siis tarpeita riippumatta siitä täyttyvätkö ne vai eivät. 

Kun en ollut sitä aiemmin edes hoksanut, minulla ei olisi ollut mitään ymmärrystä, miten muuttaa epätyydyttävää tilannetta jossain suhteessa, joka ei toimi, kun olisin uskonut kaiken vian olevan minussa (ei tarpeita saa olla tms.) En kyllä tiedä olisiko kukaan saanut minua (täällä) edes vakuutettua, että mäkin tarvitsen asioita tai saan tarvita, sen verran jäässä ne olivat ja sen tajuaminen, että ne olis kotenkin ok. Iitseasiassa en vieläkään oikein usko, että mun tarpeet on ok, eikä se johdu mistään itseni ulkopuolisesta ellei lapsuutta lasketa mukaan. 

Mä löysin mun tarpeet kun rakastuin aivan hullun lailla parisuhteessa ollessani yhteen ihanaan mieheen, mutta joka oli kohteena sellainen, ettei siitä sen miehen takia varmasti tullut ainakaan heti (jos koskaan) mitään. Eli en päässyt / joutunut pettämään miestäni, mikä on tietenkin hyvä asia, mutta se läheisyyden huikea(?) tunne, jonka kaipuu minussa heräsi on yhä kokematta.

Eli ei asiat ole yksinkertaisia, eroa, ole lähellä, silitä miestä, niin tarve ratkeaa. Vaikka kai te tämän tiesittekin, kaukaa tai pienen tekstin perusteella (tai jos ei ole just samassa tilanteessa?) on vain niin vaikeaa auttaa.

Vierailija
89/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:37"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:25"]Ja miksi ihmeessä sitten et ole jo eronnut? [/quote] Koska tämä kuulemma on ihan hyvä, normaali avioliitto? Koska lapset? Koska ei ole aikuismaista rikkoa lasten perhettä siksi, että äidillä on itsekkäitä haluja? Koska ero ei ole mikään automaattiratkaisu kaikkiin parisuhdeongelmiin? Ap [/quote] kuinka kauan mies on ollut tuollainen? Mikä on selitys? Ei ole itsekästä haluta elää parisuhteessa, joa kerran miehen kanssa elää. Vai onko mies jotenkin sairas? [/quote] Siis ollaanhan me parisuhteessa, meillä on yhteinen koti ja jääkaappi ja ollaan naimisissa. Tuollainen mies on ollut nyt viitisentoista vuotta. Joskus menee vuosi ilman kosketusta, joskus kolme. Ap

[/quote]

Kerrot aivan kuin minun elämästä, ainut vain että olen mies joka myös tarvitsisi sitä kosketusta.

Vierailija
90/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kotona asuvana teininä minusta tuntuisi oudolta ja kylmältä, jos en näkisi vanhempieni suukottelevan ja halailevan välillä. Jos eivät menisin varmasti kysymään onko kaikki kunnossa.

Vierailija
91/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:23"]

Vielä kotona asuvana teininä minusta tuntuisi oudolta ja kylmältä, jos en näkisi vanhempieni suukottelevan ja halailevan välillä. Jos eivät menisin varmasti kysymään onko kaikki kunnossa.

[/quote]

En ole nähnyt asumiserossa asuvien vanhempieni koskaan olevan läheisiä, mutta pakko ollut saada parisuhde nyt kuitenkin. Rakkaudesta haaveilen, se ei ole toteutunut kohdallani vielä. 

Vierailija
92/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap saisit tietää miehesi pettäneen sinua, ottaisitko sitten eron? Mitä hyvää mies elämääsi tuo? Kun seksielämän ja läheisyyden ainakin riistää? Varoittava esimerkki liian nuorena vakiintumisesta. Onko mies ainoa seksikumppanisi? Koska viimeksi olet saanut? Onko mies koskaan ollut kiinnostunut sinun tyydyttämisestäsi? Minkä ikäinen olet? !

Vierailija
93/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo syysi myrkyttää elimistöäsi pillereilläkin on yksinkertaisesti idiotismia.

Vierailija
94/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:32"]Jos ap saisit tietää miehesi pettäneen sinua, ottaisitko sitten eron? Mitä hyvää mies elämääsi tuo? Kun seksielämän ja läheisyyden ainakin riistää? Varoittava esimerkki liian nuorena vakiintumisesta. Onko mies ainoa seksikumppanisi? Koska viimeksi olet saanut? Onko mies koskaan ollut kiinnostunut sinun tyydyttämisestäsi? Minkä ikäinen olet? !
[/quote]
Ei ole ainoa kumppani, oli oikein aktiivinen ja hyvä seksielämä tämän miehen tapaamiseen asti. Viimeksi seksiä oli joskus viime vuonna, viime vuoden aikana jopa muutamankin kerran. Jos mies olisi pettänyt, se olisi kyllä varmaan pätevä syy erota, mutta ei pettäminen ole hänen kohdallaan realistinen vaihtoehto. Olen vähän yli 3-kymppinen. Niim ja mies tuo elämääni sen, että on lasten kanssa niinä hetkinä kun en töiden tai opiskeluiden takia itse ehdi ja päivähoitopaikka on jo kiinni. Ap

Vierailija
95/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee mieleen, että meidän omat tarpeemme vain haittaavat elämässä. Mitä enemmän, sen pahempi. Kun en ollut löytänyt tarpeitani, tyydyin aika vähään. Toisaalta olivathan ne olemassa, olivatpahan vain tukahdutettuina. Niin tukahdutettuina, etten edes kaivannut niitä. Ympäristö vain käyttäytyi "oudosti", eli oli puhetta, että seksi on ihanaa ja sitä pitää olla parisuhteessa ja läheisyys ja toisen huomioiminen on ihanaa. Ei minusta ollut mitään tarvetta niille asioille itsessäni. 

Nyt kun omat tarpeet on heränneet niin ei silti ole ihanaa, koska en varmaankaan olisi tässä samassa parisuhteessa ne löydettyäni, jos voisin valita. Mutta kun on lapsia, ei niin hevillä vain lähdetäkään etsimään "sitä oikeaa". Enkä oikeastaan toivo, että kukaan kävelis sellainen mua vastaankaan, olen aivan varma, että saisin taas kerran polttavat sydänsurut. Kun ne tarpeet ei taaskaan kohtaisi vaikka niitä jo onkin. Olen tullut sellaiseen tulokseen, että elämäni on ihan ylivaikeaa eikä anna mitään tässä noin 4-kympin iässä. 

Jotain tällaista ehkä miettisi sun mieskin ap, jos ei olisi turta? Vai onko se turta?

Vierailija
96/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI otit tämän miehen ja lapsiakin teit?

Vierailija
97/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:35"]

[/quote]

Ne eivät ole mitään myrkkyjä jos ei ole haittoja, joista kärsiä ja ap nimenomaan saa niistä nyt apua. Ehket tiedä, miltä puutteessa kärvisteleminen tuntuu? Lääkäri arvioi riskit ja kolmekymppisellä ne ovat hyvin matalat ja on aivan normaalia käyttää pillereitä kun on tarvis. Turhaan olisikin eri asia, mutta aloittajalla oli syy.

t. Farmaseutti

Vierailija
98/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehditko itsestäsi? Oletko lihonut?

Vierailija
99/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:23"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:21"]Etkö itse voi mennä koskemaan omaa puolisoasi? [/quote] Öö, en? Ja miksi haluaisinkaan, jos se on hänelle vastenmielistä ja hän osoittaa sen sanoin ja teoin? Ap

[/quote]

Ööööö, kummallista. Miksi aloitteen pitää tulla yksipuolisesti mieheltä? Mikset sinä voisi ihan yhtä hyvin mennä lähelle, silitellä, halata, suukottaa niskaa tai viritellä seksiä? Minusta on ihan normaalia, että aloitteta läheisyyteen, halaukseen tai arotiikkaan tekee kumpikin. Meillä voi myös pyytää "tuu mun viereen, kauhee halipula. Siltä mua".
[/quote]
Siksi, koska aloitteella ei ole mitään vaikutusta. "Tuu mun viereen" ja sitten istutaan sohvalla vierekkäin jäykkinä kuin ennen vanhaan kirkon penkissä. "Silitä mua" ja toinen on, että "no en, mulla on peli kesken". Miten halataan tai suukotetaan ihmistä, joka torjuu koko olemuksellaan ja on sitä mieltä, että sellainen ei kuulu avioliittoon? Enkä minä nyt oikeastaan haluakaan taas yrittää, se on niin nöyryyttävää, emkä oileastaan kaipaa nyt tämän henkilön läheisyyytä kaiken tprjumisen jälkeen. Ap
[/quote]

No herranen aika eihän tuo ole mikään normaali, hyvä avioliitto...

Vierailija
100/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 10:35"]

[/quote]

Ne eivät ole mitään myrkkyjä jos ei ole haittoja, joista kärsiä ja ap nimenomaan saa niistä nyt apua. Ehket tiedä, miltä puutteessa kärvisteleminen tuntuu? Lääkäri arvioi riskit ja kolmekymppisellä ne ovat hyvin matalat ja on aivan normaalia käyttää pillereitä kun on tarvis. Turhaan olisikin eri asia, mutta aloittajalla oli syy.

t. Farmaseutti
[/quote] Eli naisen on hyvä syödä pillereitä, kun mies pihtaa? Voi Morjens. Ja muuten tiedän: itse haluaisin seksiä paljon useammin kuin mieheni (eli joka päivä) mutten ikinä söisi pillereitä halutakseni vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi