Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmea ikävä miehen kosketusta

Vierailija
26.04.2015 |

Puolisen vuotta mennyt taas ilman mitään läheisyyttä miehen kanssa, eikä sitä sitä ennenkään paljon ollut. Tuntuu, että alkaa hermot ratkeamaan. Kaiken yötä näen unta työkavereista ja muista tutuista miehistä, niiden kanssa unissa harrastetaan niin seksiä kuin kädestäpitelyäkin. Ja kun töissä joku miestyökaveri tulee vaikka seisomaan vähän normaalia lähemmäs, olen ihan huumaantunut siitä läheisyydestä.
Mitähän ihmeen jarrua tässä pitäisi alkaa syödä? Käytän pillereitäkin selibaatista huolimatta vain siksi, että ne vievät enimmät seksihalut. Miten tätä taas jaksaisi jonkun äärettömän ajan, kun ei ole mitään tietoa, koska oma puoliso viitsii suvaitsee taas koskettaa...

Kommentit (189)

Vierailija
181/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vähän jakautuneen persoonallisuuden oloinen tässä ketjussa... ;-)

Vierailija
182/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitäis ap saada se mies näkemään jollain hellällä tavalla, mikä hänessä on vikana? Tai humoristisella, tai ihan millä tahansa tavalla? Se ei ole kuule varmaan tajunnut sitä tai ehkä tajuaakin, mutta ei vaan osaa tehdä asialle mitään? Ehkä mies ei oikein osaa ilmaista tarpeitaan myöskään jota kautta hänenkin asiansa korjautuisivat tai vikansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:12"]Ap on vähän jakautuneen persoonallisuuden oloinen tässä ketjussa... ;-)
[/quote]
Ei vaan tässä höyrysi pari sivua joku muu kuin minä, olin poissa linjoilta pari tuntia. Ap

Vierailija
184/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:06"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:23"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:21"]Etkö itse voi mennä koskemaan omaa puolisoasi? [/quote] Öö, en? Ja miksi haluaisinkaan, jos se on hänelle vastenmielistä ja hän osoittaa sen sanoin ja teoin? Ap [/quote]   Ööööö, kummallista. Miksi aloitteen pitää tulla yksipuolisesti mieheltä? Mikset sinä voisi ihan yhtä hyvin mennä lähelle, silitellä, halata, suukottaa niskaa tai viritellä seksiä? Minusta on ihan normaalia, että aloitteta läheisyyteen, halaukseen tai arotiikkaan tekee kumpikin. Meillä voi myös pyytää "tuu mun viereen, kauhee halipula. Siltä mua". [/quote] Siksi, koska aloitteella ei ole mitään vaikutusta. "Tuu mun viereen" ja sitten istutaan sohvalla vierekkäin jäykkinä kuin ennen vanhaan kirkon penkissä. "Silitä mua" ja toinen on, että "no en, mulla on peli kesken". Miten halataan tai suukotetaan ihmistä, joka torjuu koko olemuksellaan ja on sitä mieltä, että sellainen ei kuulu avioliittoon? Enkä minä nyt oikeastaan haluakaan taas yrittää, se on niin nöyryyttävää, emkä oileastaan kaipaa nyt tämän henkilön läheisyyytä kaiken tprjumisen jälkeen. Ap [/quote] No turhaan valitat täällä. Puhu asiasta miehen kanssa ja jos ei tule muutosta niin ero. [/quote] Ei kun se riittää, että mies sanoo, ettei minussa ole mitään vikaa. Se mitä mieltä ap on ei määrittele miehen vikaisuutta. Ja kaikki olisivat kaikenlisäksi vielä ONNELLISEMPIA, jos ap olisi iiihan hiljaa näistä ja näyttelisi vain rakastavansa. [/quote] Tämä kyllä aika hyvin kiteytti sen, miten ajattelen. :) Ap

[/quote]

Okei, mutta näetkö siinä mitään ongelmallisuutta? Ethän SÄ suhteen toinen osapuoli voi vain olla hiljaa, ei varmsti sun mieskään halua, että sä voit pahoin? Hän ei vain nyt tajua itsessään olevan mitään vikaakaan, koska sen voi sanomalla torjua. Mikä on minusta ihan idioottia, silloin jos toinen on tyytymätön. Ei se oma mielipide asiasta silloin riitä. Mutta mies ei ole vain "kuullut" sinua. Ei varmaan. EI ole koskaan kiva ajatella, että itsessä on puolia, joista toinen ei pidä.

Vierailija
185/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:13"]Ehkä sun pitäis ap saada se mies näkemään jollain hellällä tavalla, mikä hänessä on vikana? Tai humoristisella, tai ihan millä tahansa tavalla? Se ei ole kuule varmaan tajunnut sitä tai ehkä tajuaakin, mutta ei vaan osaa tehdä asialle mitään? Ehkä mies ei oikein osaa ilmaista tarpeitaan myöskään jota kautta hänenkin asiansa korjautuisivat tai vikansa?
[/quote]
Tämä miestyyppi ei siedä ns. "vikojensa" osoittelua, saati huumoria niistä. Kymmenen vuotta sitten olisin sanonut, että siinä voi saada nyrkistä, nyt sanoisin, että siitä voi syttyä sellainen sota, ettei se ole lapsille mukavaa seurattavaa. Eli mielummin ei näin. Ap

Vierailija
186/189 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 12:06"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:25"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:23"] [quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:21"]Etkö itse voi mennä koskemaan omaa puolisoasi? [/quote] Öö, en? Ja miksi haluaisinkaan, jos se on hänelle vastenmielistä ja hän osoittaa sen sanoin ja teoin? Ap [/quote]   Ööööö, kummallista. Miksi aloitteen pitää tulla yksipuolisesti mieheltä? Mikset sinä voisi ihan yhtä hyvin mennä lähelle, silitellä, halata, suukottaa niskaa tai viritellä seksiä? Minusta on ihan normaalia, että aloitteta läheisyyteen, halaukseen tai arotiikkaan tekee kumpikin. Meillä voi myös pyytää "tuu mun viereen, kauhee halipula. Siltä mua". [/quote] Siksi, koska aloitteella ei ole mitään vaikutusta. "Tuu mun viereen" ja sitten istutaan sohvalla vierekkäin jäykkinä kuin ennen vanhaan kirkon penkissä. "Silitä mua" ja toinen on, että "no en, mulla on peli kesken". Miten halataan tai suukotetaan ihmistä, joka torjuu koko olemuksellaan ja on sitä mieltä, että sellainen ei kuulu avioliittoon? Enkä minä nyt oikeastaan haluakaan taas yrittää, se on niin nöyryyttävää, emkä oileastaan kaipaa nyt tämän henkilön läheisyyytä kaiken tprjumisen jälkeen. Ap [/quote] No turhaan valitat täällä. Puhu asiasta miehen kanssa ja jos ei tule muutosta niin ero. [/quote] Ei kun se riittää, että mies sanoo, ettei minussa ole mitään vikaa. Se mitä mieltä ap on ei määrittele miehen vikaisuutta. Ja kaikki olisivat kaikenlisäksi vielä ONNELLISEMPIA, jos ap olisi iiihan hiljaa näistä ja näyttelisi vain rakastavansa. [/quote] Tämä kyllä aika hyvin kiteytti sen, miten ajattelen. :) Ap

[/quote]

Okei, mutta näetkö siinä mitään ongelmallisuutta? Ethän SÄ suhteen toinen osapuoli voi vain olla hiljaa, ei varmsti sun mieskään halua, että sä voit pahoin? Hän ei vain nyt tajua itsessään olevan mitään vikaakaan, koska sen voi sanomalla torjua. Mikä on minusta ihan idioottia, silloin jos toinen on tyytymätön. Ei se oma mielipide asiasta silloin riitä. Mutta mies ei ole vain "kuullut" sinua. Ei varmaan. EI ole koskaan kiva ajatella, että itsessä on puolia, joista toinen ei pidä.
[/quote]
Ai, miksei muka haluaisi, että voin pahoin?Miten se hänen elämäänsä vaikuttaisi, jos voisin pahoin? Eikö jokainen ole vastuussa vain omasta (ja lastensa) hyvinvoinnista? Ap

Vierailija
187/189 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tutun kuuloista tuon aloittajan teksti. Itsellä ollut samanlaist, tosin asiasta on keskusteltu puolison kanssa. Puoliso totesi että ei ole sellainen ihminen, joka tarvitsisi niin läheisyytä ja seksiä. Ja että kuulemma aina ollut samanlainen, että miten nyt yks kaks läheisyyttä alan vaatia. No joo, on ollut koiria ja lapsi, joiden kanssa olen läheisyyden tarvettani voinut purkaa. Nyt ei ole enää koiria ja lapsikin kasvanut.

En tunne olevani haluttava tai sellainen, jonka lähellä toinen haluaa olla, kun oma-aloitteisesti ei mies koskaan halaa tai koske. Ja jos saan halaamaan kun pyydän, ei kiedo käsiään ympärille ellen itse niitä asettele...

No nyt sitten olen päätynyt toisen miehen syliin. Tämä halaa ja pussaa ilman pyyntöä. Oman miehen kanssa ei ole vuosiin enää suudeltukaan. Tunnen olevani taas haluttava ja saanut itsetuntoani takaisin. Ero on monesti mielessä, mutta ei sekään helppo ratkaisu ole.

Vierailija
188/189 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole suudellut aviomiestäni varmaankaan neljään vuoteen. Elämme kuin sisko ja veli, molemmat omillaan. Mieheni puhuu epämääräisesti läheisyydestä, jota haluaisi. Mitä läheisyyttä? Henkinen läheisyys? Fyysinen läheisyys? Hän ei käytä sanoja kosketus, halaaminen, suutelu tai seksi. Minä kohautan harteitani ja kehotan etsimään läheisyyttä, mitä sillä tarkoittaakin. Siihen kaikki jää.

Olen hyvin hyvin onneton, itsevihaa täynnä, ruma ja lihava, yli 50 vuotias nainen. En elä elämää, jota haluan.

Vierailija
189/189 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketan naistani joka päivä.. aamulla kun lähden töihin annan suukon kun hän nukkuu vielä sängyssä..kun meille on vapaata ja kahden keskeistä aikaa paneen häntä monta tuntia putkeen välillä niin ettei hän erota lattiaa katosta.. koskettelen häntä pitkin viikkoa ja yleensä viikonloppusin nain häneltä aivot pihalle..hitaasti..vahvasti..pitkän kaavan mukaan.

Olemme kohta olleet yhdessä 10vuotta

Mies 35v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän