Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinkö väärin?

Vierailija
25.04.2015 |

Jätin noin vuosi sitten seurustelukumppanini koska olin ihastunut toiseen. En ollut varsinaisesti pettänyt, vaan kahvitellut, käynyt pitkiä keskusteluja ja ollut treffeillä jne. Oliko väärin, etten kertonut eron syyksi tätä kolmatta osapuolta? Suhteemme oli huono jo pitkään ennen ihastustani. Nykyään seurustelen ihastukseni kanssa.

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:50"]Treffeillä käyminen toisen kanssa seurustellessa on pettämistä.
[/quote]
Minun mielestäni vasta suuteleminen tms on. Halusin tutustua ihastukseeni ennen kuin teen mitään lopullista. Eikä ne nyt silleen olleet treffejä, näimme vain toisiamme.
Ap
[/quote]

Ei saatana. Oot samanlainen ällötys kuin yhden kaverini miesystävä. Se jäi kiinni just "harmittomista" treffeistä toisen naisen kanssa, ja mulle tää mies sitten sanoi että "ollaan oltu X:n kanssa niin kauan yhdessä, että kai mulla nyt on oikeus tutustua muihinkin ja kertonut en siksi että en ollut varma vielä olisko tän Y:n kanssa mahdollisuuksia". Eli luodaan itselle jo valmiiksi uusi elämä ja toinen jätetään yhtäkkiä vain tyhjän päälle. Todellakin teit väärin!!
[/quote]
No jostain tällaisesta exä puhui myös, että jotenkin järkkäsin kaiken itselleni valmiiksi selän takana tms. Mutta enhän minä voinut edes olla varma, tulisiko uusi suhteeni toimimaan! Enkä tahallani ihastunut toisern. Suhteemme loppuaikoina exä oli aika masentunut ja todella raskasta seuraa.

Vierailija
22/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Jätit masentuneen miehen tyhjän päälle ja vielä jälkikäteen tajuamaan että olit pettänyt (koska treffeillä käynti on pettämistä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:50"]Treffeillä käyminen toisen kanssa seurustellessa on pettämistä.
[/quote]
Minun mielestäni vasta suuteleminen tms on. Halusin tutustua ihastukseeni ennen kuin teen mitään lopullista. Eikä ne nyt silleen olleet treffejä, näimme vain toisiamme.
Ap
[/quote]

Ei saatana. Oot samanlainen ällötys kuin yhden kaverini miesystävä. Se jäi kiinni just "harmittomista" treffeistä toisen naisen kanssa, ja mulle tää mies sitten sanoi että "ollaan oltu X:n kanssa niin kauan yhdessä, että kai mulla nyt on oikeus tutustua muihinkin ja kertonut en siksi että en ollut varma vielä olisko tän Y:n kanssa mahdollisuuksia". Eli luodaan itselle jo valmiiksi uusi elämä ja toinen jätetään yhtäkkiä vain tyhjän päälle. Todellakin teit väärin!!
[/quote]
No jostain tällaisesta exä puhui myös, että jotenkin järkkäsin kaiken itselleni valmiiksi selän takana tms. Mutta enhän minä voinut edes olla varma, tulisiko uusi suhteeni toimimaan! Enkä tahallani ihastunut toisern. Suhteemme loppuaikoina exä oli aika masentunut ja todella raskasta seuraa.
[/quote]

Etkö sinä idiootti ymmärrä!! Jos seurustellaan, niin EI kokeilla mitään vittu toimiskohan tuon tai tuon kanssa! Jos suhde ei miellytä niin helvetti ensin erotaan ja sitten vasta kokeillaan. Muistahan sanoa nyxälle että sä sitten saatat käydä treffeille muiden miesten kanssa jos niitten kans nappaakin enemmä kuin hänen kanssaan, että varautuu siihen että joku kaunis päivä saatatkin ilmoittaa "mulla on uusi mies, talo ja koiranpentu tuossa tullut hommattua että heips!"

Vierailija
24/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:12"]Exäsi jäi ystäväksi koska elätteli vielä toiveita sinun suhteesi, kun sai kuulla että on kolmas osapuoli, hän tajusi vain menettäneensä aikaa ja vaivaa. Näin miesnäkökulmasta.
[/quote]
No en oikein usko, sillä ex ei ollut kovin halukas tähän ystävyyteen, minä olin enemmänkin se, joka piti ystävyyttämme yllä ja kannustin häntä ystävyytemme, kun hän oli vastentahtoinen. Nyt eron taustan kuultuaan hän ajattelee, että kaikki olikin valhetta... Mutta eihän ystäville kuulu toistensa parisuhdeasiat? En mielestäni ollut hänelle enää siinä vaiheessa tilivelvollinen.
Ap

Vierailija
25/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vitun sama siitä on vuosi!nyt se exä on kunnolla exä ja voitte jatkaa molemmat kunnolla eteenpäin.ei mitään syytä enää kaveerata jos se perustuu exän mielestä valheelle aika unohtaa toisenne kokonaan!

Vierailija
26/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:09"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:53"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:50"]Treffeillä käyminen toisen kanssa seurustellessa on pettämistä.
[/quote]
Ap
[/quote]

[/quote]
[/quote]

Etkö sinä idiootti ymmärrä!! Jos seurustellaan, niin EI kokeilla mitään vittu toimiskohan tuon tai tuon kanssa! Jos suhde ei miellytä niin helvetti ensin erotaan ja sitten vasta kokeillaan. Muistahan sanoa nyxälle että sä sitten saatat käydä treffeille muiden miesten kanssa jos niitten kans nappaakin enemmä kuin hänen kanssaan, että varautuu siihen että joku kaunis päivä saatatkin ilmoittaa "mulla on uusi mies, talo ja koiranpentu tuossa tullut hommattua että heips!"
[/quote]
Alkujaan tapasin toisen miehen vahingossa yhteisten ystävien kautta. Olimme samoissa paikoissa samoihin aikoihin. Ja sen jälkeen aloimme tavata toisiamme ihan ystävinä toverillisissa merkeissä.
Ap

Vierailija
27/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette mielestäni vähän turhan jyrkkiä ap:ta kohtaan. Ehkä hän teki virheen, mitä sitten? Pahempaakin on!

Vierailija
28/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:21"]Ihan vitun sama siitä on vuosi!nyt se exä on kunnolla exä ja voitte jatkaa molemmat kunnolla eteenpäin.ei mitään syytä enää kaveerata jos se perustuu exän mielestä valheelle aika unohtaa toisenne kokonaan!
[/quote]
Joo, eipä siinä muuten mitään, mutta on jäänyt hampaankoloon nuo exän väitökset, että olisin joku tarinan pahis ja että olisin huiputtanut häntä. En kertonut hänelle ettei hän pahoittaisi mieltään, sillä hän oli jo muutenkin masentunut ja hänellä oli vaikea vaihe. En halunnut masentaa häntä lisää. Halusin säästää hänen tunteitaan.
Ap

Vierailija
29/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit väärin.

Vierailija
30/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö treffeillä kettu kolossa?

Vierailija
31/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 12:39"]Miks sä mietit vielä vuodenkin jälkeen tuota? Ja et tehnyt väärin
[/quote]
Ohitin jotenkin tämän viestin, hups! Kiitos mielipiteestäsi :)
Ap

Vierailija
32/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 13:37"]Kävikö treffeillä kettu kolossa?
[/quote]
Olen jo ketjussa kertonut ettemme edes suudelleet ennen kuin olin jättänyt exäni. Puhuimme kyllä yhteisestä tulevaisuudesta.

Vierailija
33/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittele itselles asiat parhain päin. Sitähän tulit aloituspostauksellasi hakemaan, eikö niin... (?) Puhtaan omantunnon, tosin uuden tyttöystävän omaava mies ei kirjottelis tänne tällaisia. Kunhan mainitsen.

Vierailija
34/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä exältä nöyrästi anteeksi ja jatka eteenpäin.

Vierailija
35/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kusipää, deal with it.

Vierailija
36/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin vielä puolustuksekseni, että suhteemme exän kanssa oli jo viimeisen puolentoista vuoden ajan ollut hyvin rasittava ja huono. En noiden puolentoista vuoden aikana voi sanoa edes rakastaneeni häntä enää. Exä oli masentunut ja synkkä. Joskus ei jaksanut nousta edes sängystä ylös. Hänen alakulonsa ahdisti minua, enkä jaksanut koko ajan yrittää piristää tai auttaa häntä millon mitenkin. Kun tapasin ihastukseni, tuntui kuin valo olisi tullut takaisin elämääni. Neljän kuukauden jälkeen hänen tapaamisestaan jätin exän. Eli en edes mitenkään suin päin syöksynyt uuteen suhteeseen.
Ap

Vierailija
37/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sä petit, teit aika klassiset.

Vierailija
38/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta et Ap onnistui näistä kaikista peukutuksista ja viesteistä valikoimaan ne, jotka tukevat hänen ajatuksiaan, vaikka suurin osa vastaajista tuomitsee hänen tekonsa. Voin vaan kuvitella miten oikeassa elämässä selittelet aina kaiken omaksi eduksesi. Ei tosiaan kannata ihmetellä, kun ystävät kaikkoavat. Olet todella kieroitunut, jos et pysty näkemään omissa teoissasi mitään väärää.

Vierailija
39/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on peukuttanut tuota Ap:n valikoimaa vastausta sen takia, että aloitusviestissä Ap ei kerro koko totuutta. Se tulee esiin vasta myöhemmissä viesteissä. 

Vierailija
40/126 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eksäsi tässä voitti, kun sai selville todellisen luonteesi. Onnea hänelle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän