Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaisia ei kiinnosta yksin asuva perheetön

Vierailija
08.11.2024 |

Ei kukaan kyläile sen yksin asuvan luona, aina sovitaan ensin kyläily jonkun perheellisen luo ja katsotaan että niillä aikataulut sattuu, sitten joku ehkä muistaa sille yksin asuvallekin ilmoittaa että tule sinne jos pääset. Sukulaiset lähtökohtaisesti haluaa tavata niitä joilla lapsia. Tai vähintään jonkun pariskunnan luona. Ei ketään kiinnosta mennä yksiöön tai kaksioon sen yksin asuvan luo. Tämä tekee minut surulliseksi varsinkaan kun tämä ei varsinaisesti ole oma valinta, elämä nyt vain on tähän asti mennyt näin (31v). Eli te jotka tunnistatte tässä itsenne niin koittakaa jooko parantaa tapojanne.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieköhän siihen syy, miksi eivät käy luonasi?

Vierailija
2/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lieköhän siihen syy, miksi eivät käy luonasi?

No varmaan se että tänne ei mahdu koko suku kerralla ja ajattelevat että yhden ihmisen helpompi siirtyä muualle ja ei elämässäni varmaan ole heidän mielestään mitään kiinnostavaa. Eivät ehkä edes tajua että kyllä tämä loukkaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme uhriutuja. Olet varmaan naama väärällään koko ajan eikä ketään sen takia kiinnosta. 

Vierailija
4/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ap tunnen monta jotka kieli pitkällä odottavat, että se yksinäinen kuolee ja perivät hänet.

Vierailija
5/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minullekin tuttu ilmiö, ap. Tiedän mistä puhut. Noinhan se vaan on.

Vierailija
6/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ap tunnen monta jotka kieli pitkällä odottavat, että se yksinäinen kuolee ja perivät hänet.

mikäli on perittävää niin kannattaa pitää löyhässä hirressam arvuutellen sanoa kenelleköhän sitä testamenttaa

Vierailija
7/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua hyvin! Samanlaista omassa suvussani. Kaikki pyörii lapsiperheiden ympärillä. Ja lapsiperheellisillä pää niin syvällä omassa per*eessä etteivät tajua asiaa ja osaa huomioida muita.

Vierailija
8/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi tulla koko suku 1-2 ja voi mennä jonnekin ravintolaan syömään. Itse en tykkää joukko tapaamisista. 

Vierailija
9/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuahuttua Ei kukaan koskaan tule kylään tai muutenkaan pidä yhteyttä. Aina toisten luona olen käynyt.. Tosin en enää pidä yhteyttä, kun hekään eivät pidä. 

Vierailija
10/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ystäväpiirissä voi olla tätä. Perheelliset ovat kiinnostuneita vain muista perheellisistä. Lapsettomaksi jäänyt jää helposti ulkopuolelle, eikä häntä enää noteerata.

Vierailija
11/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös ystäväpiirissä voi olla tätä. Perheelliset ovat kiinnostuneita vain muista perheellisistä. Lapsettomaksi jäänyt jää helposti ulkopuolelle, eikä häntä enää noteerata.

No se perheetön voisi tehdä vähän hommia ja kutsua perheeliliset luokseen eikä vain odottaa tumput suorina, että hänet huomataan. 

Vierailija
12/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikäli on perittävää niin kannattaa pitää löyhässä hirressam arvuutellen sanoa kenelleköhän sitä testamenttaa

Kuule EVVK

Vierailija
13/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se elämä on.

Vierailija
14/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kutsunut? 

Vierailija
15/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Lisäksi se yhteydenpitokin on just tuota, että yksinasuvalle perheettömälle ei edes muisteta/jakseta ilmoittaa samaan aikaan ja ajoissa kuten muille vaan sitten viime tingassa joku hoksaa kertoa, että ai joo meillä olisi tarjolla ne irmelin syntymäpäiväkahvit tuossa vartin päästä..

Vierailija
16/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noteeraako tämä lapseton muita? Vai odottaa vain muiden toimintaa?

Vierailija
17/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen takia kannata alkaa lisääntymään ,että olisi jonkun silmissä kiinnostava. En ainakaan itse tekisi niin. Ihan samahan se on, en jaksaisi mielistellä.

Vierailija
18/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse kutsunut vai odotat vain kutsua?

Vierailija
19/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap luulee olevansa kaikkien yläpuolella, joiden siten pitäisi kutsua ja anella hänet joka paikkaan. 

Vierailija
20/23 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranna itse tapojasi.