Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko elämäs mitää järkee?

Vierailija
05.01.2022 |

Naisille ei kelpaa on pohjalla. Kaipaa naisen kosketusta ja joskus seksiä. Maksullisiin en mene. Masentaa niin kun ei saa naista.

Kommentit (144)

Vierailija
121/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun sanavarasto on kyllä just niin suppea kuin vammaisilta sopii odottaa. Et taida osata muuta paitsi toistella muutamia fraaseja?

Vierailija
122/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit tappaa itsesi. Mua ei kiinnosta

:):)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun sanavarasto on kyllä just niin suppea kuin vammaisilta sopii odottaa. Et taida osata muuta paitsi toistella muutamia fraaseja?

Toivon sitä että kärsit elämäs sairas paska.

Vierailija
124/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allulla on ihanan rauhallinen luonne.

Vierailija
125/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no soittakaa ny ja kertokaa puhelimessa että olen sairas sekopää

046-9417643

Vierailija
126/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan tuollaisella äidinkielentaidolla.

Vierailija
127/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan ettei kukaa uskalla soittaa.. se on huomattu jo että olen todella yksinäinen nykyää ei ole ketään.

Vierailija
128/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo kärsinyt, oikein kivaa elämää oon elänyt ja sitä luvassa myös tulevaisuudessa. Puoliso, koulutus, kiva työ, asunto, ystäviä, harrastuksia. Kaikki tämä on mahdollista kun ei ole väkivaltainen ja pakkomielteinen sekopää. Sinulle tietysti tässä vaiheessa jo mahdotonta.

Vierailija
129/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen on mitä on.. luuletko että sille voi mitää jos on heikkolahjainen kehitysvammainen nepsy ongelmia.. luuletko että sille voi mitään????????????? koko elämä pitää hyväksyä se.

Vierailija
130/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma jos ei voi ees sanoa aiheesta. Ainaski minua kyllä ärsyttää olla jatkuvasti yksin. Siitäkö ei saa mainita? Naurettavaa

Mainitseminen ja jankuttaminen ovat kaksi eri asiaa. Sinä jankutat ja se on hyvin ärsyttävää. Eikä sitä paitsi auta sinua yhtään.

Voisitte te älykkäämmät edes neuvoa häntä asian tiimoilta sen sijaan että vain vittuilette toiselle.

Vierailija
131/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan ettei kukaa uskalla soittaa.. se on huomattu jo että olen todella yksinäinen nykyää ei ole ketään.

Kuka helkkari alkaisi soittelemaan sulle? Sähän olet väkivaltainen ja stalkkeri, pidätkö meitä yhtä tyhminä kuin mitä itse olet :D ja miksi ihmeessä joku vaivautuisi soittamaan, kerro yksikin syy. Ei ketään täällä oikeasti kiinnosta sun asiat.

Vierailija
132/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma jos ei voi ees sanoa aiheesta. Ainaski minua kyllä ärsyttää olla jatkuvasti yksin. Siitäkö ei saa mainita? Naurettavaa

Mainitseminen ja jankuttaminen ovat kaksi eri asiaa. Sinä jankutat ja se on hyvin ärsyttävää. Eikä sitä paitsi auta sinua yhtään.

Voisitte te älykkäämmät edes neuvoa häntä asian tiimoilta sen sijaan että vain vittuilette toiselle.

Et oo tainnu lukea Allu-ketjuja kovin paljoa kun noin uskomattoman naiivia sontaa kirjoittelet.

Vierailija
133/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka helkkari alkaisi soittelemaan sulle? Sähän olet väkivaltainen ja stalkkeri, pidätkö meitä yhtä tyhminä kuin mitä itse olet :D ja miksi ihmeessä joku vaivautuisi soittamaan, kerro yksikin syy. Ei ketään täällä oikeasti kiinnosta sun asiat.

No ei tarvi soittaa... no sitten olen.. ei paskaakaa kiinnosta... no ei muakaa kiinnosta teidän asiat ei koskaan.. syljen päälle

Vierailija
134/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EDELLEEN EN VOI SILLE MITÄÄ ETTÄ ON NEPSY ONGELMIA SYNTYMÄSTÄ ASTI.. EN VOI SILLE MITÄÄ TAJUTKAA SE.. KAIKISTA EI TULE NORMAALEITA LÄÄKÄREITÄ TAJUTKAA SE.

Vierailija
135/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKISTA EI TULE VIISAITA FIKSUJA KOULUTETTUJA.. KAIKKI EI SAA TYTTÖYSTÄVÄÄ.. KAIKILLA EI OLE KAVEREITA.. EI KOSKAAN.. TOISET ON YKSINÄISIÄ JA VOI PAHOIN.. TAJUTKAA SE JO PIKKUHILJAA.. SAIRAAT PASKAT

Vierailija
136/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo kärsinyt, oikein kivaa elämää oon elänyt ja sitä luvassa myös tulevaisuudessa. Puoliso, koulutus, kiva työ, asunto, ystäviä, harrastuksia. Kaikki tämä on mahdollista kun ei ole väkivaltainen ja pakkomielteinen sekopää. Sinulle tietysti tässä vaiheessa jo mahdotonta.

Luuletko että mua kiinnostaa.. mulla ei oo kavereita.. ei ketään.. pahasti velkaa.. ei oo rahaa.. ei oo tyttäystävää.. no toiv sä kuolet pois.. sitä toivon että niin käy.. joku ajaa sun päälle tai ampuu sairas paska sut.

Kyllä sua kiinnostaa, sähän täällä vastailet :D en ole kuolemassakaan mihinkään, päinvastoin. Olet saanut just sellaisen elämän kuin mitä sunlainen roska ansaitsee, paha saa palkkansa.

Vierailija
137/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihminen on mitä on.. luuletko että sille voi mitää jos on heikkolahjainen kehitysvammainen nepsy ongelmia.. luuletko että sille voi mitään????????????? koko elämä pitää hyväksyä se.

Ai, tässä ketjussa myönnät olevasi kehitysvammainen? Seuraavassa raivoat, ettet todellakaan ole. 😆

Vierailija
138/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulle riitti ihmiset.. pysyn ihmisistä erossa ja tää suomi on sairas maa muutenkin.. oon yksinäinen ikuisesti.. pakko nähdä ihmisiä töissä ja saada palkka ettei ihan sekoa ja maksaa velkoja pois.

Vierailija
139/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että mua kiinnostaa.. mulla ei oo kavereita.. ei ketään.. pahasti velkaa.. ei oo rahaa.. ei oo tyttäystävää.. no toiv sä kuolet pois.. sitä toivon että niin käy.. joku ajaa sun päälle tai ampuu sairas paska sut.

Joo no ei paljo kiinnosta.. mä oikein toivon että sä kuolet pois sairas paska

Kyllä sua kiinnostaa, sähän täällä vastailet :D en ole kuolemassakaan mihinkään, päinvastoin. Olet saanut just sellaisen elämän kuin mitä sunlainen roska ansaitsee, paha saa palkkansa.

Vierailija
140/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosella tulee just Me postilaiset. Mikseikähän ne ottaneet Allua siihen mukaan?