Onko elämäs mitää järkee?
Naisille ei kelpaa on pohjalla. Kaipaa naisen kosketusta ja joskus seksiä. Maksullisiin en mene. Masentaa niin kun ei saa naista.
Kommentit (144)
Sinä voit tappaa itsesi. Mua ei kiinnosta
:):)
Vierailija kirjoitti:
Sun sanavarasto on kyllä just niin suppea kuin vammaisilta sopii odottaa. Et taida osata muuta paitsi toistella muutamia fraaseja?
Toivon sitä että kärsit elämäs sairas paska.
Allulla on ihanan rauhallinen luonne.
no soittakaa ny ja kertokaa puhelimessa että olen sairas sekopää
046-9417643
Ei ainakaan tuollaisella äidinkielentaidolla.
Veikkaan ettei kukaa uskalla soittaa.. se on huomattu jo että olen todella yksinäinen nykyää ei ole ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun sanavarasto on kyllä just niin suppea kuin vammaisilta sopii odottaa. Et taida osata muuta paitsi toistella muutamia fraaseja?
En oo kärsinyt, oikein kivaa elämää oon elänyt ja sitä luvassa myös tulevaisuudessa. Puoliso, koulutus, kiva työ, asunto, ystäviä, harrastuksia. Kaikki tämä on mahdollista kun ei ole väkivaltainen ja pakkomielteinen sekopää. Sinulle tietysti tässä vaiheessa jo mahdotonta.
ihminen on mitä on.. luuletko että sille voi mitää jos on heikkolahjainen kehitysvammainen nepsy ongelmia.. luuletko että sille voi mitään????????????? koko elämä pitää hyväksyä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma jos ei voi ees sanoa aiheesta. Ainaski minua kyllä ärsyttää olla jatkuvasti yksin. Siitäkö ei saa mainita? Naurettavaa
Mainitseminen ja jankuttaminen ovat kaksi eri asiaa. Sinä jankutat ja se on hyvin ärsyttävää. Eikä sitä paitsi auta sinua yhtään.
Voisitte te älykkäämmät edes neuvoa häntä asian tiimoilta sen sijaan että vain vittuilette toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan ettei kukaa uskalla soittaa.. se on huomattu jo että olen todella yksinäinen nykyää ei ole ketään.
Kuka helkkari alkaisi soittelemaan sulle? Sähän olet väkivaltainen ja stalkkeri, pidätkö meitä yhtä tyhminä kuin mitä itse olet :D ja miksi ihmeessä joku vaivautuisi soittamaan, kerro yksikin syy. Ei ketään täällä oikeasti kiinnosta sun asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma jos ei voi ees sanoa aiheesta. Ainaski minua kyllä ärsyttää olla jatkuvasti yksin. Siitäkö ei saa mainita? Naurettavaa
Mainitseminen ja jankuttaminen ovat kaksi eri asiaa. Sinä jankutat ja se on hyvin ärsyttävää. Eikä sitä paitsi auta sinua yhtään.
Voisitte te älykkäämmät edes neuvoa häntä asian tiimoilta sen sijaan että vain vittuilette toiselle.
Et oo tainnu lukea Allu-ketjuja kovin paljoa kun noin uskomattoman naiivia sontaa kirjoittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka helkkari alkaisi soittelemaan sulle? Sähän olet väkivaltainen ja stalkkeri, pidätkö meitä yhtä tyhminä kuin mitä itse olet :D ja miksi ihmeessä joku vaivautuisi soittamaan, kerro yksikin syy. Ei ketään täällä oikeasti kiinnosta sun asiat.
No ei tarvi soittaa... no sitten olen.. ei paskaakaa kiinnosta... no ei muakaa kiinnosta teidän asiat ei koskaan.. syljen päälle
EDELLEEN EN VOI SILLE MITÄÄ ETTÄ ON NEPSY ONGELMIA SYNTYMÄSTÄ ASTI.. EN VOI SILLE MITÄÄ TAJUTKAA SE.. KAIKISTA EI TULE NORMAALEITA LÄÄKÄREITÄ TAJUTKAA SE.
KAIKISTA EI TULE VIISAITA FIKSUJA KOULUTETTUJA.. KAIKKI EI SAA TYTTÖYSTÄVÄÄ.. KAIKILLA EI OLE KAVEREITA.. EI KOSKAAN.. TOISET ON YKSINÄISIÄ JA VOI PAHOIN.. TAJUTKAA SE JO PIKKUHILJAA.. SAIRAAT PASKAT
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo kärsinyt, oikein kivaa elämää oon elänyt ja sitä luvassa myös tulevaisuudessa. Puoliso, koulutus, kiva työ, asunto, ystäviä, harrastuksia. Kaikki tämä on mahdollista kun ei ole väkivaltainen ja pakkomielteinen sekopää. Sinulle tietysti tässä vaiheessa jo mahdotonta.
Luuletko että mua kiinnostaa.. mulla ei oo kavereita.. ei ketään.. pahasti velkaa.. ei oo rahaa.. ei oo tyttäystävää.. no toiv sä kuolet pois.. sitä toivon että niin käy.. joku ajaa sun päälle tai ampuu sairas paska sut.
Kyllä sua kiinnostaa, sähän täällä vastailet :D en ole kuolemassakaan mihinkään, päinvastoin. Olet saanut just sellaisen elämän kuin mitä sunlainen roska ansaitsee, paha saa palkkansa.
Vierailija kirjoitti:
ihminen on mitä on.. luuletko että sille voi mitää jos on heikkolahjainen kehitysvammainen nepsy ongelmia.. luuletko että sille voi mitään????????????? koko elämä pitää hyväksyä se.
Ai, tässä ketjussa myönnät olevasi kehitysvammainen? Seuraavassa raivoat, ettet todellakaan ole. 😆
Nyt mulle riitti ihmiset.. pysyn ihmisistä erossa ja tää suomi on sairas maa muutenkin.. oon yksinäinen ikuisesti.. pakko nähdä ihmisiä töissä ja saada palkka ettei ihan sekoa ja maksaa velkoja pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että mua kiinnostaa.. mulla ei oo kavereita.. ei ketään.. pahasti velkaa.. ei oo rahaa.. ei oo tyttäystävää.. no toiv sä kuolet pois.. sitä toivon että niin käy.. joku ajaa sun päälle tai ampuu sairas paska sut.
Joo no ei paljo kiinnosta.. mä oikein toivon että sä kuolet pois sairas paska
Kyllä sua kiinnostaa, sähän täällä vastailet :D en ole kuolemassakaan mihinkään, päinvastoin. Olet saanut just sellaisen elämän kuin mitä sunlainen roska ansaitsee, paha saa palkkansa.
Nelosella tulee just Me postilaiset. Mikseikähän ne ottaneet Allua siihen mukaan?