Kuinka nopeasti teit jälkikasvua kumppanisi kanssa?
Ilmeisesti melko nopealla aikataululla alkaa porukka lisääntyä. Muutama kuukausi tapailua ja sitten ollaan jo paksuna.
Kommentit (35)
Itse tekeminen tapahtui noin viidessä minuutissa, mutta homman aloittaminen vei vuosia
Esikoinen sai alkunsa luultavasti neljänsillä treffeillä.
Olemme 26 vuoden jälkeen vielä harjoitteluasteella.
Me oltiin oltu vähän yli kaksi vuotta yhdessä, kun vauva syntyi. Ihan riittävästi, sen kyllä tietää kun oikea osuu kohdalle. Molemmat elämäni parhaimpia päätöksiä.
4 vuotta. Yksi vuosi oltiin oltu naimisissa, kun tein positiivisen testin.
Viisi vuotta oltiin oltu yhdessä ennen kuin aloimme yrittää lasta. Tästä meni vielä kaksi vuotta ennen kuin tulin raskaaksi.
Oltiin oltu 8 v yhdessä kun esikoinen syntyi.
5v yhdessä kun esikoinen syntyi. Nykyään meillä 4 lasta. Nuorin 8v. Olin 22v ekan syntyessä.
15-20 minuuttia muistaakseni meni sängyssä.
9 vuoden kuluttua tapaamisesta syntyi esikoinen ja pari muuta heti perään. Sen 9 vuoden aikana opiskeltiin, valmistettiin, aloitettiin työurat, rempattiin pari kämppää ja yksi talo, matkustettiin ja harrastettiin.
11 vuoden jälkeen.
Avioero tuli 8 vuotta eaikoisen syntymästä.
Vierailija kirjoitti:
Olemme 26 vuoden jälkeen vielä harjoitteluasteella.
Terveiset sinne Hämeeseen.
Kymmenisen vuotta oltiin asuttu yhdessä, kun päätettiin hankkia lapsi. Toinen heti kuusi vuotta myöhemmin.
5 vuotta tunnettu, 4 seurustelu kun ensimmäinen lapsi syntyi.
Yhdessä oltiin oltu 4v 3kk, kun esikoinen syntyi. Naimisissa vajaa 3 vuotta, josta vielä n. vuoden oli ehkäisy käytössä, joten reilu vuosi meni raskautumista yrittäessä.
16 vuotta yhes, ku esikoine synty....
Itte oisin jo 10 vuot sit mukulat tehny, ku oli nuori ja olis paremmin jaksanu.
Nyt rupee aikakin loppumaan, ku haluisin 3. Mut eipä tuo elämä halusta oo kiinni.
Oltiin oltu 3 vuotta yhdessä kun esikoinen syntyi. Olin silloin 18 v. Myöhemmin saatiin 2 lasta lisää. Nyt ollaan oltu 32 vuotta yhdessä, lapset kaikki jo aikuisia.
Ei siinä menny ku korkeintaan puol minuuttia.