Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko elämäs mitää järkee?

Vierailija
05.01.2022 |

Naisille ei kelpaa on pohjalla. Kaipaa naisen kosketusta ja joskus seksiä. Maksullisiin en mene. Masentaa niin kun ei saa naista.

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten tästä nyt nousta... jotenki en tiedä.. töitäki turha tehdä ku periaattees melkein jään miinukselle palkasta.. rahat ei vain riitä.. sitten välillä tulee vesilasku ja sähkö... ja kaikki hajoo pää.

Vierailija
62/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tekis mieli luovuttaa ja kaikkee... aina rahattomana.. mulle niinku alkaa riittää.. säästöjä 0.. kokoajan tulee laskuja.. ja naistenkaa ei tule yhtään mitään ikinä. menny jo monta vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ap ei onnistu saamaan naista. olisi naiselle kova kohtalo saada tuommoinen uhriutuva valittaja.

t: mies

Vierailija
64/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee jo palkasta noin 600 € lainoijen lyhennyksiin

Vierailija
65/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti ap ei onnistu saamaan naista. olisi naiselle kova kohtalo saada tuommoinen uhriutuva valittaja.

Uhriutuva valittaja.. just joo.. ja valittaakko ei koskaan saisi? Aika monet kuule ihmiset valittaa.. aivan naurettavaa

Vierailija
66/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhriutuva valittaja.. just joo.. ja valittaakko ei koskaan saisi? Aika monet kuule ihmiset valittaa.. aivan naurettavaa

Tuskin säkää jos olet mies naista tulet koskaan saamaan. Säkö et itse ole epätoivonen valittaja?

Vierailija
67/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki velkasi samasta pankista?

Voisiko pankki yhdistää ne yhdeksi lainaksi niin velkojen hoitokulut ja korot olisivat pienemmät.

Ei.. se ei onnistu.. ei pankki yhdistä niitä.. en tiedä miksei.. on vakituinen työ.

Vierailija
68/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki velkasi samasta pankista?

Voisiko pankki yhdistää ne yhdeksi lainaksi niin velkojen hoitokulut ja korot olisivat pienemmät.

Ei.. se ei onnistu.. ei pankki yhdistä niitä.. en tiedä miksei.. on vakituinen työ.

Sitten voisin pärjätä jos se onnistuu.

Vierailija
69/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntuu olevan niin vaikeeta. tuntuu ettei rahat ees riitä.. kokoajan on uusia laskuja... sitten tulee ylimäärästä.. esim vesilasku.. sähkölasku.. ruokakulut.. bensa

Vierailija
70/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla hajoo pää.. aina rahat loppu.. ei tästä nouse millää.. saa istua kotona yksin.. ei huvita mikää ku ei oo rahaa..+ ei oo kavereita.. naistenkaa kokoajan ongelmia.. miten tätä elämää jaksaa?

Vierailija
71/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs vissiin alkaa lyömää päätä seinään koska vituttaa moni asia nykyään.

Vierailija
72/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu ettei ketää kiinnosta mun elämä.. terapeutti antaa apua.. mutta eipä ketään muu.. kaikki vihaa mua ja oon joku yksinäinen susi... velkaantunut.. rahaton köyhä...en saa mitää elämässä.

Vierailija
73/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se on pakko vain hyväksyä elämä.. tätä tää nyt on ja tulee pitkään olevan.. mikää ei muutu.. velkaa on vuosia.. ja ongelmia on varmaa aina.. saas nähä kauanko jaksan käydä töissä.

Vierailija
74/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon elämässä ihan kaikki pilannut.. ihan kaikki.

Vierailija
75/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kuitenkin vuosia pärjäillyt. Olet kirjoitellut eri keskustelupalstoille vaikeuksistasi mutta kuitenkin pärjäillyt niin pärjäilet jatkossakin.

Valittamisen sijaan voisit ruveta ajattelemaan itseäsi pärjääjänä. Kerroit että olet lopettanut viinan juonnin. Se on tosi hieno juttu!

Tää sun valittaminen on kohtuutonta! On kohtuutonta odottaa että ihmiset jaksaisi lukea valitustasi sivukaupalla.

Ehkä sinusta ei koskaan tule miljonääriä ja ehkä et koskaan saa naista mutta ota tavoitteeksi ajatella itsestäsi myönteisemmin.

Vierailija
76/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kuitenkin vuosia pärjäillyt. Olet kirjoitellut eri keskustelupalstoille vaikeuksistasi mutta kuitenkin pärjäillyt niin pärjäilet jatkossakin.

Valittamisen sijaan voisit ruveta ajattelemaan itseäsi pärjääjänä. Kerroit että olet lopettanut viinan juonnin. Se on tosi hieno juttu!

Tää sun valittaminen on kohtuutonta! On kohtuutonta odottaa että ihmiset jaksaisi lukea valitustasi sivukaupalla.

Ehkä sinusta ei koskaan tule miljonääriä ja ehkä et koskaan saa naista mutta ota tavoitteeksi ajatella itsestäsi myönteisemmin.

En pysty olee aina yksinäinen ja elämään ilman naista.. mä en vaa sori pysty.

Vierailija
77/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anteeksi jos valitan.. en voi mitää.. musta on tullut epätoivonen valittaja.. ei voi mitään!!!!

Vierailija
78/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ex tyttöystävä jätti mut oon alkanu muuttua ihan sekopääksi ja nyt oon velkaantunut myös pahasti.

Vierailija
79/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää itteeni,.. oon liikaa yksin.. rahattomana kokoajan.. vaikka käyn töissä.. kaikki rahat menee.. kokoajan.. lainan lyhennykset.. tuntuu ettei jää.. kohta oon 50 tuhatta velkaa ja en koskaa saa velkoja pois.

Vierailija
80/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIhän tällästä elämää niinku mitenkää jaksa.. Pitäs palkalla pärjätä ja + puolella olla.. mullaki palkka vaihtelee.. välillä voi tulla 2 päivää pienempi tili ja sitte ei laskut pienen.. ja sitte joudun taas kiertämää kehää.. ja velat ei lyhene..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan