Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko elämäs mitää järkee?

Vierailija
05.01.2022 |

Naisille ei kelpaa on pohjalla. Kaipaa naisen kosketusta ja joskus seksiä. Maksullisiin en mene. Masentaa niin kun ei saa naista.

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kuitenkin vuosia pärjäillyt. Olet kirjoitellut eri keskustelupalstoille vaikeuksistasi mutta kuitenkin pärjäillyt niin pärjäilet jatkossakin.

Valittamisen sijaan voisit ruveta ajattelemaan itseäsi pärjääjänä. Kerroit että olet lopettanut viinan juonnin. Se on tosi hieno juttu!

Tää sun valittaminen on kohtuutonta! On kohtuutonta odottaa että ihmiset jaksaisi lukea valitustasi sivukaupalla.

Ehkä sinusta ei koskaan tule miljonääriä ja ehkä et koskaan saa naista mutta ota tavoitteeksi ajatella itsestäsi myönteisemmin.

En pysty olee aina yksinäinen ja elämään ilman naista.. mä en vaa sori pysty.

Sitten sun täytyy lopettaa eläminen, koska et voi pakottaa ketään naista olemaan sun kanssa. Miten sairas ja oksettava ajatusmaailma sulla on, hyi stana.

ihmiset on ilkeitä ja sairata.. mädäntykää helvetissä.. mä oon ihan normaali ihminen kaipaan parisuhdetta.. en tietenkää voi pakottaa.. ehkä mä hakkaan jonku ihmisen tai tapan kylmästi itseni.

kannatan jälkimmäistä

Toiv ite tapat ittes paska ihminen. Mätäne ja sairastu paska.

T. Allu

Vierailija
102/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat ihmiset.. te ootte kaikkki sairaita. Saatana hullut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysvammainen sairas paska. Ruikuttaja. Vakituinen palkkatyö on.

kuka sinut muka on palkannut? en usko, että kukaan

Vierailija
104/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle niin riitti. Heido.

Vierailija
105/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Posti.ja vakityö.. mee helvetttiin sairas paska.

Vierailija
106/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Posti.ja vakityö.. mee helvetttiin sairas paska.

onkin paketteja hävinnyt viimeaikoina poikkeuksellisen paljon

Vierailija
107/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Nyt riitti. Mua ei kiinnosta mitä musta ajatellaan. Hyvästi.

Vierailija
108/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kuitenkin vuosia pärjäillyt. Olet kirjoitellut eri keskustelupalstoille vaikeuksistasi mutta kuitenkin pärjäillyt niin pärjäilet jatkossakin.

Valittamisen sijaan voisit ruveta ajattelemaan itseäsi pärjääjänä. Kerroit että olet lopettanut viinan juonnin. Se on tosi hieno juttu!

Tää sun valittaminen on kohtuutonta! On kohtuutonta odottaa että ihmiset jaksaisi lukea valitustasi sivukaupalla.

Ehkä sinusta ei koskaan tule miljonääriä ja ehkä et koskaan saa naista mutta ota tavoitteeksi ajatella itsestäsi myönteisemmin.

Sitten sun täytyy lopettaa eläminen, koska et voi pakottaa ketään naista olemaan sun kanssa. Miten sairas ja oksettava ajatusmaailma sulla on, hyi stana.

ihmiset on ilkeitä ja sairata.. mädäntykää helvetissä.. mä oon ihan normaali ihminen kaipaan parisuhdetta.. en tietenkää voi pakottaa.. ehkä mä hakkaan jonku ihmisen tai tapan kylmästi itseni.

Yhdessä viestissä sanot muiden olevan sairaita, olevasi normaali ihminen ja hakkaavasi jonkun. Oot sä vaan vammainen, ei siitä pääse yli eikä ympäri.

Vierailija
109/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitte jos oon vammainen sekopää. En koskaan raiskaa naista ja tule hakkaamaan ihmisiä.

Vierailija
110/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin mitä ihmettä oon tehny pilannu kaikki elämässä.. jääny yksin.. menettäny kaverit ja kaikki.

Sä olet mm. väkivaltainen ja typerä, pakkomielteinen ja kehitysvammainen. Nää varmaan olis syyt miksi sun elämä on perseestä.

Mätäne helvetissä paska.

Ei kiitos, jatkan mieluummin mukavaa elämääni yhdessä ihanan avovaimoni kanssa. Sinä se helvettiin päädyt.

Vierailija
111/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammainen sekopää olisi sairaseläkkeellä eikä töissä. Sori vaan!!!!

Vierailija
112/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva itestäs niin arvioidaan oletko muka komea.

Vierailija
113/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin mitä ihmettä oon tehny pilannu kaikki elämässä.. jääny yksin.. menettäny kaverit ja kaikki.

Sä olet mm. väkivaltainen ja typerä, pakkomielteinen ja kehitysvammainen. Nää varmaan olis syyt miksi sun elämä on perseestä.

Mätäne helvetissä paska.

Ei kiitos, jatkan mieluummin mukavaa elämääni yhdessä ihanan avovaimoni kanssa. Sinä se helvettiin päädyt.

Ei paljo kiinnosta. Toivottavasti eroatte!!!!

Vierailija
114/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni downin syndroomainen setä on postissa töissä :D että enpä tiedä, posti kylläkin palkkaa vammaisia.

Vierailija
115/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva itestäs niin arvioidaan oletko muka komea.

En ole laittamassa sori vaan. En ole komea. Mitä sitte. Ihminen on mitä on!!!!!!

Vierailija
116/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mätäne helvetissä paska.

Juuri ostettiin yhdessä kiva asunto, häät tulossa v. 2023 :)

Vierailija
117/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni downin syndroomainen setä on postissa töissä :D että enpä tiedä, posti kylläkin palkkaa vammaisia.

Joo edelleen ei kiinnosta. Te ette edes tunne mua. Oletatte ihme paskaa. Mätäne helvetissä. Mitä sitte jos olen vammainen. Senkaa pitää elää. Sairas paska.

Vierailija
118/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mätäne helvetissä paska.

Juuri ostettiin yhdessä kiva asunto, häät tulossa v. 2023 :)

Ei kiinnosta. Hyvää jatkoa.

Vierailija
119/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ei kiinnosta. Ette edes ihmiset tunne mua. Toivottavasti mätänette kaikki helvetissä.

Vierailija
120/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kannatan jälkimmäistä

Toiv ite tapat ittes paska ihminen. Mätäne ja sairastu paska.

T. Allu

Sähän itse koko ajan iniset tekeväsi itsarin. Miksi loukkaannut tuon kirjoittajan viestistä? Lisäksi on itsestään selvää että vaihtoehdoista 1) hakkaan jonkun ihmisen ja 2) tapan itseni tuo kakkosvaihtoehto on parempi.