Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko elämäs mitää järkee?

Vierailija
05.01.2022 |

Naisille ei kelpaa on pohjalla. Kaipaa naisen kosketusta ja joskus seksiä. Maksullisiin en mene. Masentaa niin kun ei saa naista.

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenki mä en jaksa enää. .tässä tulee psyykkisesti jo hulluksi

Vierailija
82/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen toista kertaa sinun juttujasi. Kurjaa tuntuu olevan. En vihaa sinua mutta poistun vähäksi aikaa kun päätäni alkoi särkeä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa tää elämä on.. oon pilannu kaiken.. lisäksi tää iso kaljamaha.. ja ei riitä ja kelpaa naisille.. kun pitäs olla komea ja sporttinen.. oikeesti mitä paskaa.

Vierailija
84/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin mitä ihmettä oon tehny pilannu kaikki elämässä.. jääny yksin.. menettäny kaverit ja kaikki.

Sä olet mm. väkivaltainen ja typerä, pakkomielteinen ja kehitysvammainen. Nää varmaan olis syyt miksi sun elämä on perseestä.

Vierailija
85/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

toivottavasti ap ei onnistu saamaan naista. olisi naiselle kova kohtalo saada tuommoinen uhriutuva valittaja.

t: mies

Uhriutuminen ei oo ees pahin mitä tää kirjoittaja tekee. Sehän uhkailee tällä naisia raiskauksilla aina silloin tällöin.

Vierailija
86/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä tuntuu ettei ketää kiinnosta mun elämä.. terapeutti antaa apua.. mutta eipä ketään muu.. kaikki vihaa mua ja oon joku yksinäinen susi... velkaantunut.. rahaton köyhä...en saa mitää elämässä.

No ei tosiaankaan kiinnosta ketään sun elämä, typerys. Miksi luulet että jtn kiinnostaisi? Sä olet väkivallalla ja raiskauksilla fantasioiva paha ihminen, oot saanut just sellaisen elämän kuin mitä ansaitsetkin. Jätä naiset rauhaan, oksettava hullu.

Vierailija
87/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kuitenkin vuosia pärjäillyt. Olet kirjoitellut eri keskustelupalstoille vaikeuksistasi mutta kuitenkin pärjäillyt niin pärjäilet jatkossakin.

Valittamisen sijaan voisit ruveta ajattelemaan itseäsi pärjääjänä. Kerroit että olet lopettanut viinan juonnin. Se on tosi hieno juttu!

Tää sun valittaminen on kohtuutonta! On kohtuutonta odottaa että ihmiset jaksaisi lukea valitustasi sivukaupalla.

Ehkä sinusta ei koskaan tule miljonääriä ja ehkä et koskaan saa naista mutta ota tavoitteeksi ajatella itsestäsi myönteisemmin.

En pysty olee aina yksinäinen ja elämään ilman naista.. mä en vaa sori pysty.

Sitten sun täytyy lopettaa eläminen, koska et voi pakottaa ketään naista olemaan sun kanssa. Miten sairas ja oksettava ajatusmaailma sulla on, hyi stana.

Vierailija
88/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas ja oksettava.. ootko tosissas.. miten sairas sä oot?

Vierailija
89/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kuitenkin vuosia pärjäillyt. Olet kirjoitellut eri keskustelupalstoille vaikeuksistasi mutta kuitenkin pärjäillyt niin pärjäilet jatkossakin.

Valittamisen sijaan voisit ruveta ajattelemaan itseäsi pärjääjänä. Kerroit että olet lopettanut viinan juonnin. Se on tosi hieno juttu!

Tää sun valittaminen on kohtuutonta! On kohtuutonta odottaa että ihmiset jaksaisi lukea valitustasi sivukaupalla.

Ehkä sinusta ei koskaan tule miljonääriä ja ehkä et koskaan saa naista mutta ota tavoitteeksi ajatella itsestäsi myönteisemmin.

Sitten sun täytyy lopettaa eläminen, koska et voi pakottaa ketään naista olemaan sun kanssa. Miten sairas ja oksettava ajatusmaailma sulla on, hyi stana.

ihmiset on ilkeitä ja sairata.. mädäntykää helvetissä.. mä oon ihan normaali ihminen kaipaan parisuhdetta.. en tietenkää voi pakottaa.. ehkä mä hakkaan jonku ihmisen tai tapan kylmästi itseni.

Vierailija
90/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä tuntuu ettei ketää kiinnosta mun elämä.. terapeutti antaa apua.. mutta eipä ketään muu.. kaikki vihaa mua ja oon joku yksinäinen susi... velkaantunut.. rahaton köyhä...en saa mitää elämässä.

No ei tosiaankaan kiinnosta ketään sun elämä, typerys. Miksi luulet että jtn kiinnostaisi? Sä olet väkivallalla ja raiskauksilla fantasioiva paha ihminen, oot saanut just sellaisen elämän kuin mitä ansaitsetkin. Jätä naiset rauhaan, oksettava hullu.

Luuletko että mua kiinnostaa sun sanomiset.. tuu sanoo päin naamaa.. katotaa uskallatko.. soita jos uskallat< TUSKIN SAIRAS USKALLAT SOITTAA PELKURI

046.-9417643

Vierailija
91/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN TODELLAKAA JÄTÄ NAISIA KOSKAA RAUHAA SAIRAS HULLU.. MÄTÄNE.. TOIV SAIRASTUT SAIRAS HULLU.. EN OLE OKSETTAVA HULLU.. MULLE RIITTI TÄÄ PALSTA JA IHMISET

Vierailija
92/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin mitä ihmettä oon tehny pilannu kaikki elämässä.. jääny yksin.. menettäny kaverit ja kaikki.

Sä olet mm. väkivaltainen ja typerä, pakkomielteinen ja kehitysvammainen. Nää varmaan olis syyt miksi sun elämä on perseestä.

Mätäne helvetissä paska.

Vierailija
93/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittakaa ny jos uskallatte.. kukaa ei vastaa ja kirjota mitään.

Vierailija
94/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sairas paska sentää käy vakituisesti töissä.

Vierailija
95/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammainen sairas paska. Ruikuttaja. Vakituinen palkkatyö on.

Vierailija
96/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta paskaakaa mitä ihmiset musta ajattelee.. sairas sekopää.iha sama.

Vierailija
97/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on niin ilkeitä sairaita..ei kiinnosta.

Vierailija
98/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on itellä paska elämä kun haukutte mua.

Vierailija
99/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmiset on ilkeitä ja sairata.. mädäntykää helvetissä.. mä oon ihan normaali ihminen kaipaan parisuhdetta.. en tietenkää voi pakottaa.. ehkä mä hakkaan jonku ihmisen tai tapan kylmästi itseni.

kannatan jälkimmäistä

Vierailija
100/144 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli vetää kunnolla turpaa tommosia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi