Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Rasmuksesta puheenollen, kai kävit lukemassa 600+ sivua Euroviisuista 2022?
Minun täytyy mennä makuulteen.
No jos edes pieninä annoksina jaksat, niin ota ihan iisisti vaan. Täällä on joskus liian kova meno.
Kova meno = 100 sivua päivässä
winner kirjoitti:
Little red ridinghood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte puhua jostain bändistä näin paljon? 90 sivua?
Mene tutustumaan Damiano David-ketjuun ;D Ne tykkää susta siellä.
äläkä unohda, että täälläkin on 132 sivua
https://www.vauva.fi/keskustelu/4176950/blind-channel-appreciation-offi…Voi luoja, eikö tämä ole muuten se euroviisubändi. Kertokaa nyt vielä Rasmukselle olevan samanlaiset täällä. Äiti aina tuppas sanomaan meitä olevan moneen junaan, että ei siinä.
Ei ole se sama euroviisubändi. Se oli blond channel. Ne joutui palkkaan siihen blondin laulajan ihan euroviisuja varten.
Ei se oo se, nyt taas Punkku jäit tietämättömäksi nähtyäsi jonkun random Joel-hymyn.
Bling Channel on se, missä oli se blondi räppäri kultaketjut kaulassa ja timanttiset hammasraudat. Blond Channel on niitten Vauvan 30+ kotiäitien tribuuttibändi päälle ryntäilevissä tuskailevissa tissitopeissa. Blind Cancel on justiinan rage-örinäbändi. Bland Channel on se näistä kaikista heikoin esitys, joka ei kuulosta oikein miltään.
Aivan, mistä näitä kaikista massatuotanto auto-tunebändeistä enää tietää. :D
Hah hah, samantien pukkasi sivuston virheilmoitusta kun kerroin kovasta menosta :DDDDD
Mä alan siis ylittää Vauvan käsityskapasiteetin ;DDD
Se olikin siis Vauvan tekoäly tuossa aiemmin siis joka halusi mennä makuulteen ;DDDDD
winner kirjoitti:
Sinussa on poliitikon vikaa, kun noin pokalla kaunistelet tuloksia :D me päästään sataan vielä tänään ei ole sata sivua päivässä.
Tämä ei ollut haaste.
winner kirjoitti:
Mikä oli winner muuten sun suosikki viisuista? Katsoitko? Mä tykkäsin Ukrainan ja Ranskan biiseistä. Olin ihan shokissa kuin huonosti ranska pärjäs.
Belgian biisi oli eniten omaan makuuni Euroviisuista.
winner kirjoitti:
Mikä oli winner muuten sun suosikki viisuista? Katsoitko? Mä tykkäsin Ukrainan ja Ranskan biiseistä. Olin ihan shokissa kuin huonosti ranska pärjäs.
Olin töissä, mutta katsoin semit ja jälkilähetyksenä itse viisuillan. Ei ollut tänä vuonna niin hyviä biisejä kuin edellisvuonna, itse luulin kyllä, että Jezebel olisi ollut kymppisakissa ja SUOMI VOITTAA!!! -kommentit ketjuun olivat ihan aitoja. Ranska ei minustakaan ollut niin huono kuin pisteensä, Ukrainan biisissä oli hyvää se kertosäe, räpistä en niin välittänyt, vaikka flow olikin hyvä.
Paljon mun kommenttejani sekä UMK:sta, että ESC:sta on vielä siellä viisuketjussa.
winner kirjoitti:
Sinussa on poliitikon vikaa, kun noin pokalla kaunistelet tuloksia :D me päästään sataan vielä tänään ei ole sata sivua päivässä.
Tämä ei ollut haaste.
Joo täytyy vähän löysätä kun justiinan tekoäly tilttasi jo tästäkin vauhdista ;DDDDD
Poliittinen ura olisi liian pelottava tie kulkea, niin paljon asioita saisi selvittää jälkikäteen ja avustajia palkata selvittämään mitä milläkin kommentilla nyt tarkoitin. Oikeassahan tietysti olisin kaikesta, mutta sitäkin saisi sitten selvitellä tyhmemmille 199:lle, joten en halua olla seuraava Ano.
Minusta kyllä tulisi hyvä diktaattori kun tulen näin hyvin kaikkien kanssa toimeen ja minulla olisi aina aikaa kansalle ja heidän pikku ongelmilleen minun suhteeni, enkä silti sensuroisi ketään, vaikka heiltä kuinka käämit palaisivat.
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Tämä ei ollut haaste.
Joo täytyy vähän löysätä kun justiinan tekoäly tilttasi jo tästäkin vauhdista ;DDDDD
Poliittinen ura olisi liian pelottava tie kulkea, niin paljon asioita saisi selvittää jälkikäteen ja avustajia palkata selvittämään mitä milläkin kommentilla nyt tarkoitin. Oikeassahan tietysti olisin kaikesta, mutta sitäkin saisi sitten selvitellä tyhmemmille 199:lle, joten en halua olla seuraava Ano.
Minusta kyllä tulisi hyvä diktaattori kun tulen näin hyvin kaikkien kanssa toimeen ja minulla olisi aina aikaa kansalle ja heidän pikku ongelmilleen minun suhteeni, enkä silti sensuroisi ketään, vaikka heiltä kuinka käämit palaisivat.
Todella viihdyttävästi kirjoitettu. 😆 Jotenkin mä nään neukkarin täynnä assistentteja puhelimessa, että "joo ei se tarkoittanut sitä niin tai nyt se on ymmärretty tahallaan väärin."
Kumpikohan tulee muuten ennemmin: 2000 kommenttia vai 100 sivua?
Jaahas, täytynee minunkin kantaa korteni kekoon tavoitteeseen päästäksemme. Joel on menossa Berliiniin ja olisi bilekamua vailla. Pitäskö sitä itse hilpasta "työmatkalle" vai mitä sitä keksisi?😇
winner kirjoitti:
93 but who's counting...
Nyt tuli pelottava ajatus. Meidän annetaan päästä sivulle 100 tänään ja sit iskee deletointi. Noooooooooo!
Ei prkl. Pakko mitata kuume. Olin jo happy et se laskee ja nyt poskia punottaa. Ehkä se tosin johtuu et mietin sitä Joltsua siellä ammeessa.
Btw aloin eilen nauraa ääneen kun mietin joulukuista keikkaa ja jos törmäisin siellä puputossuiseen mieheen. 😁 Pliis winner, laitathan ne jalkaan jos tulet sinne?
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Tämä ei ollut haaste.
Todella viihdyttävästi kirjoitettu. 😆 Jotenkin mä nään neukkarin täynnä assistentteja puhelimessa, että "joo ei se tarkoittanut sitä niin tai nyt se on ymmärretty tahallaan väärin."
Ainoastaan sitten voisi harkita diktaattoriksi, kun sillä olisi satoja henkilöitä työllistävä vaikutus. Ehkä mä voisin palkata jonkun yläpeukuttajankin, mutta se saisi laittaa mulle vain yhden yläpeukun/kommentti, ettei nouse hattuun ;D (Alapeukuttajaahan mun ei erikseen tarvitse edes palkata ;D
sormitoveri kirjoitti:
Jaahas, täytynee minunkin kantaa korteni kekoon tavoitteeseen päästäksemme. Joel on menossa Berliiniin ja olisi bilekamua vailla. Pitäskö sitä itse hilpasta "työmatkalle" vai mitä sitä keksisi?😇
Oh, Joelin kanssa kohtaaminen Berliinissä olis kyllä niin 💓 juoda viiniä ja nauraa katketakseen tyhmille asioille ja ja 🤩 noniiin ja maan pinnalle.
sormitoveri kirjoitti:
Btw aloin eilen nauraa ääneen kun mietin joulukuista keikkaa ja jos törmäisin siellä puputossuiseen mieheen. 😁 Pliis winner, laitathan ne jalkaan jos tulet sinne?
Mä oon sellainen naistennaurattaja että hukkaan menee gay-elämä :/
Epäilen, että nyt kun tästä tuli julkista, niin justiina lainaa nyt ideani ja puputossuni ja esittää minua :/ ja sitten tietty poistaa tämän kommentin, ettei jää kiinni.
Onko Wiineri ja Red Hoodi tehnyt muuta tänään kuin vain palstaillut?
Mä kävin syömässä Burger Kingissä, frisbeegolfaamassa, katsoin terassilla netflixiä ja nyt makoilen sängyllä koira vieressä.
Tekstienne perusteella näyttää siltä, kuin ette olisi päivän aikana tehneet mitään muuta kuin palstailleet.
winner kirjoitti:
sormitoveri kirjoitti:
Mä oon sellainen naistennaurattaja että hukkaan menee gay-elämä :/
Epäilen, että nyt kun tästä tuli julkista, niin justiina lainaa nyt ideani ja puputossuni ja esittää minua :/ ja sitten tietty poistaa tämän kommentin, ettei jää kiinni.
Tai sit tästä tulee hitti ja kolmasosa porukasta tulee sinne puputossuissa. Ehkä jollain on sellaiset lavalla. Ehkä joku on Imposter punkku. Shokki 😳
"Ollaan mietitty ketkä ne on jotka heiluttaa asemalla" hyvä kuitti 😂