Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Little red ridinghood kirjoitti:
winner kirjoitti:
Jos konemode katsoo sen spämmiksi ja blokkaa ip:n sen takia, niin se on järjestelmän vika, eikä kyse ole spämmistä eikä floodaamisesta, vaan ainoastaan nopeista hoksottimista ja nopeasta näpyttelystä.
Sä oot kyllä sellainen höpötin, että uskon todellakin tulevan monta viestiä minuutiin 😁
Niin. Siihen on syynsä, miksi Damiano-ketju on nykyisissä lukemissaan ;DDDDD Kiittämättömät lurjukset!
Mä tarviin nyt jonkun sugar rushin, et pystyn täältä koomasta pysymään perässä. Mut sit en mäytä hyvältä tuskassa, jos nyt mätän sokeriherkkuja. Dilemma.
Bongaat kuule vaan moottoripyöräilevän sugar daddy-rokkarin itsellesi kainaloon, niin kaikki tuska unhoittuu, 🍯
winner kirjoitti:
Ei vit*u nyt heitetään damiano ja teiniketjujen tasolle tämä.
https://uquiz.com/quiz/PN82LB/which-blind-channel-member-are-you
Mä olin Niko 😄
Mä olin Olli, mutta juomakysymyksessä ei ollut vesi-vaihtoehtoa ja viimeisessä kysymyksessä aika loppui just kun napsaisin fight ;D
you have such a strange sense of humor really I'm a little scared - tän mä allekirjoitan ;D
mom friend - Joo, kaikki vauvan mutsit tykkää musta, myös justiina, jonka mä pidän työllistettynä :D
everyone thinks you're super focused and adult and put together (and you are!! how do you do it) bUT if you hear the word "drink" something switches and you'll be found the morning after in a random bed or on the floor, passed out - mä luulen, että se sana on "f--k" ;D
you deserve a break, take it - ei ennenkuin on 100 sivua, prkl!
Niko:
people think you're a grown up just cause you look like an adult but... REALLY?? you tried to use the washing machine unsupervised once and well, let's say it didn't end well. you're a good friend and also the SWEETEST omg i wanna hug you. there's alcohol and food at the party only cause you brought them
winner kirjoitti:
Ei vit*u nyt heitetään damiano ja teiniketjujen tasolle tämä.
https://uquiz.com/quiz/PN82LB/which-blind-channel-member-are-you
Mä olin Niko 😄
Mä olin Olli, mutta juomakysymyksessä ei ollut vesi-vaihtoehtoa ja viimeisessä kysymyksessä aika loppui just kun napsaisin fight ;D
you have such a strange sense of humor really I'm a little scared - tän mä allekirjoitan ;D
mom friend - Joo, kaikki vauvan mutsit tykkää musta, myös justiina, jonka mä pidän työllistettynä :D
everyone thinks you're super focused and adult and put together (and you are!! how do you do it) bUT if you hear the word "drink" something switches and you'll be found the morning after in a random bed or on the floor, passed out - mä luulen, että se sana on "f--k" ;D
Hyvät tulkinnat sulla noissa!
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Jos konemode katsoo sen spämmiksi ja blokkaa ip:n sen takia, niin se on järjestelmän vika, eikä kyse ole spämmistä eikä floodaamisesta, vaan ainoastaan nopeista hoksottimista ja nopeasta näpyttelystä.
Sä oot kyllä sellainen höpötin, että uskon todellakin tulevan monta viestiä minuutiin 😁
Niin. Siihen on syynsä, miksi Damiano-ketju on nykyisissä lukemissaan ;DDDDD Kiittämättömät lurjukset!
No mut tänään saat sata sivua täyteen täällä, sit on hyvä.
RokkiTipu kirjoitti:
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
Kiitos selvennyksestä Dark siden sanoituksista!
Myös on kiva että pidät siitä kauheat kappaleet aloituksestani :)
Olisihan se kiva, jos se ketju ei koskaan kuolisi.Kävin nostamassa 🥳
Kävit spämmäämässä enemmänkin.
Nostamisessa ja spämmäämisessä on eronsa.Onko toi spämmäämistä? Ihan uteliauudesta kysyn. Piti käydä katsomassa :D itse usein vastaan moneen kohtaa keskustelussa erikseen, jolloin näyttää et oon kirjoittanut monta viestiä peräkkäin. Onko se spämmäämistä 🤔
Eikös se sisältö kerro onko se spämmäämistä vai aiheesta keskustelua. Mielestäni Winnerin toiminta oli tällä kertaa siellä spämmäämistä.
winner kirjoitti:
Mä tarviin nyt jonkun sugar rushin, et pystyn täältä koomasta pysymään perässä. Mut sit en mäytä hyvältä tuskassa, jos nyt mätän sokeriherkkuja. Dilemma.
Bongaat kuule vaan moottoripyöräilevän sugar daddy-rokkarin itsellesi kainaloon, niin kaikki tuska unhoittuu, 🍯
Not my type 😁 moottoripyörä on ok. Rokkarikin on ok. Sugar daddy... not so much. Vielä toi kombo yhdessä, niin mulle tulee mieleen joku zz top. Vai kuvailitko omaa mieltymystäsi? Tuollaisen karjunko sinä haluat?
winner kirjoitti:
RokkiTipu on ketjunsa alussa ilmoittanut, että mielipiteitä on monia ja kestää ne, joten tuo RokkiTipun ärsyyntyminen spämmistä ei oikein kuulosta RokkiTipulta...
...mutta hyvinkin siltä henkilöltä, joka kirjoittaa viestin RokkiTipuna ja haluaisi että kiva keskusteluyhteys menisi nyt rikki... sillä minä sinne sitä justiinaa laittelin omiin kommentteihini, koska tuo aiempi RokkiTipu kuulostaa henkilöltä, joka ei spämmistä oo moksiskaan vrt. justiinaan, jolla on kaikkien kommenteista ja keskusteluista
ongelma...
Mä en ärsyyntynyt, mutta pienimuotoiselta spämmäämiseltä toimintasi vaikutti minusta.
Eikä tuolla ilmaisullani ollut tarkoitus ärsyttää sinua, kun sanoin sinun spämmänneen.
Mä oon niin ysärin slämäriteini et tän tyyppiset haastikset on hauskoja:
Se joku video oli hauska missä Porko kommentoi jotain et "Joel sä nariset taas" tai jotain. Kertoo kuin hyvät välit niil on et pystyy heittää tuollain.
RokkiTipu kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
Kiitos selvennyksestä Dark siden sanoituksista!
Myös on kiva että pidät siitä kauheat kappaleet aloituksestani :)
Olisihan se kiva, jos se ketju ei koskaan kuolisi.Kävin nostamassa 🥳
Kävit spämmäämässä enemmänkin.
Nostamisessa ja spämmäämisessä on eronsa.Onko toi spämmäämistä? Ihan uteliauudesta kysyn. Piti käydä katsomassa :D itse usein vastaan moneen kohtaa keskustelussa erikseen, jolloin näyttää et oon kirjoittanut monta viestiä peräkkäin. Onko se spämmäämistä 🤔
Eikös se sisältö kerro onko se spämmäämistä vai aiheesta keskustelua. Mielestäni Winnerin toiminta oli tällä kertaa siellä spämmäämistä.
Mikä kommenttini tarkemmin sanottuna? Mielestäni oli oiva vitsi laittaa kappaletta tietämättömälle Manitpois-tulkinta, koska SILLE kirjoittajalle se olisi kuitenkin ihan sama asia kuin alkuperäinen.
Kuin joutsenlaulu-kappaleen nostaminen Joutsenlaulun rinnalle tai yli ei ole mikään spämmi.
Nämä siellä oli siinä vaiheessa kun ilmaisit närkästymisesi asiaan.
Meinasin jo hermostua, kun en löytänyt tuota mun postausta et jatko-kommentoin sitä. Ajattelin että tämä jos mikä liittyy aiheeseen ja ei, delete!
Ja gay-miehenä minusta on jotenkin hyvin seksikästä ajatella Arttu Wiskaria slaavikyykyssä, niin sekään ei ole mitenkään pahasti sanottu :D
RokkiTipu kirjoitti:
winner kirjoitti:
RokkiTipu on ketjunsa alussa ilmoittanut, että mielipiteitä on monia ja kestää ne, joten tuo RokkiTipun ärsyyntyminen spämmistä ei oikein kuulosta RokkiTipulta...
...mutta hyvinkin siltä henkilöltä, joka kirjoittaa viestin RokkiTipuna ja haluaisi että kiva keskusteluyhteys menisi nyt rikki... sillä minä sinne sitä justiinaa laittelin omiin kommentteihini, koska tuo aiempi RokkiTipu kuulostaa henkilöltä, joka ei spämmistä oo moksiskaan vrt. justiinaan, jolla on kaikkien kommenteista ja keskusteluista
ongelma...Mä en ärsyyntynyt, mutta pienimuotoiselta spämmäämiseltä toimintasi vaikutti minusta.
Eikä tuolla ilmaisullani ollut tarkoitus ärsyttää sinua, kun sanoin sinun spämmänneen.
aina roiskuu kun rapataan
1800+ ja 91
näin se etenee
Damiano-ketju ei ole ehtinyt suutaan avata sitten aamuyhdeksän kun ovat kaikki täällä winnerin perässä :DDD
Kirjoitetaan tähän kymmen sivua nosto
EI, tämä oli vitsi. Ei tehdä niin.
Up!
winner kirjoitti:
Kirjoitetaan tähän kymmen sivua nosto
EI, tämä oli vitsi. Ei tehdä niin.
Up!
Nosto
winner kirjoitti:
Ja gay-miehenä minusta on jotenkin hyvin seksikästä ajatella Arttu Wiskaria slaavikyykyssä, niin sekään ei ole mitenkään pahasti sanottu :D
Ainiiin, olin unohtaa mun foliohatun. En usko yhtään mitään siitä, että sanot olevasi vanha gay-mies. Se on niin varmasti sun naamio täällä.
winner kirjoitti:
Ainiiin, olin unohtaa mun foliohatun. En usko yhtään mitään siitä, että sanot olevasi vanha gay-mies. Se on niin varmasti sun naamio täällä.
Mut lupaan pitää sen salassa 😃
Ja uudelle sivulle hyppy *jump*
Sata sivua on ihan kohta winner täynnä.