Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Muistakaa katsoa usein tätä videoo niin pysyy trendaavissa
Vierailija kirjoitti:
Mä pistän myös pari kertaa päivässä Dark Siden soimaan ihan vaan nostaakseni kuuntelukertoja.
Okeeii… Keskustelun alotukseks: kertokaa vaikka teijjän lempi biisejä Blind Channelilta.
Itellä:
Dark Side, Enemy for Me, Died Enough fo You
:)
Vierailija kirjoitti:
Okeeii… Keskustelun alotukseks: kertokaa vaikka teijjän lempi biisejä Blind Channelilta.
Itellä:
Dark Side, Enemy for Me, Died Enough fo You:)
Over my dead body ja timebomb
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pistän myös pari kertaa päivässä Dark Siden soimaan ihan vaan nostaakseni kuuntelukertoja.
YouTube rekisteröi vain yhden katselukerran vuorokaudessa samasta ip-osoitteesta vaikka soittaisit 24/7.
Sokea kanava arvostaminen VIRALLINEN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YouTube rekisteröi vain yhden katselukerran vuorokaudessa samasta ip-osoitteesta vaikka soittaisit 24/7.
Siinätapauksessa kannattaa muistuttaa kaikkia mummuja, vaareja ja vaikka kaimojakin että kaikki muistaa kuunnella!
Yleensä suomalaisia viisuesityksiä on moitittu siitä, ettei lavalla tapahdu mitään ja kappale eikä artisti/t jää mieleen. Tänä vuonna olikin säännössä poikkeus. Lavalla oli tapahtumaa, muttei liikaa ja kaikki oli perusteltua itsensä biisin ja esityksen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spotifyta tarkoitin. Toimiiko sekin samalla logiikalla muka?
Vierailija kirjoitti:
Itellä:
Snake ja Died enough for you
Vierailija kirjoitti:
Itellä:
Kyllä se varmaan ois toi sharks love blood. vaikee valita
Mitä veikkaatte, montako sivua ehtii ketjussa kääntyä ennen kuin ollaan pelkästään ulkomusiikillisten asioiden äärellä (= ”Joel on ihana, tietääkö kukaan onko se vielä Tinderissä”)
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, montako sivua ehtii ketjussa kääntyä ennen kuin ollaan pelkästään ulkomusiikillisten asioiden äärellä (= ”Joel on ihana, tietääkö kukaan onko se vielä Tinderissä”)
Hyvällä tuurilla kolme😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä:
Snake ja Died enough for you
Mullakin just noi samat
Kaikki jotka ei sitä vielä oo tehny: Menkää kattoon BC:n Life on the Dark Side -sarja.
Mun ehdoton lempibiisi on Died Enough For You. Iskee niin syvälle ihon alle. Muita hyviä on esim. Left Outside Alone -coveri, Enemies With Benefits, Dark Side ja Gun. Älyttömän kova bändi on!
Minustakin paras on Died Enough For You, mutta myös Snake & Left Outside Alone - coveri ja tietty Dark Side on huippuja! Kyllähän niitä jätkiäki kiva on katsella kuuntelemisen lisäksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Joel❤
Eipä menny kolmeakaan sivua, miten joku arveli. Noh, mitäs tuosta. I AGREE❤️
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕