Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Little red ridinghood kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
Ja lisäys, en ole tehnyt mitään muuta. And proud of it. Joskus on ok vain olla. Pystyn heittämällä vaikka maalaamaan tai kirjoittamaan 12h kahvin voimalla liikahtamatta. Duunissa mua joutuu pakottamaan välillä tauolle. Joskus taas en kykene olemaan yhtään paikallaan.
Ihan off topic ettei ole myöskään ok sheimata ketään siitä et on vaikka palstalla koko päivän. Ei voi koskaan tietää vaikka ruudun takana jollain olisi insomnia-masennus-ahdistus tai muuta ja jonnekin kirjoittaminen olisi ainut mitä kykenee tekemään. En nyt sano et teit niin, mutta ihan aiheen nosto.
Ei mun tarkoitus ollut sheimata, että kuulumisten tapaan vain kyselin. Jos toiset ovat vain väsyneitä tekemään mitään niin sekin on myös ihan okei.
Joo, se oli vain hyvä tilaisuus nostaa se off topic. Lupasin winnerille et se saa 100 tänään, joten I'm on it!
Mä muuten off topiccina huomasin, että täällä on kuin onkin Archie Cruz-keskustelu, mutta ei ollut sekään OFFICIAL
Ei ollut kovin asiallinen ketju se. joten ilmeisesti sen takia lähti tästäkin ketjusta mun viestejä.
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
Ja lisäys, en ole tehnyt mitään muuta. And proud of it. Joskus on ok vain olla. Pystyn heittämällä vaikka maalaamaan tai kirjoittamaan 12h kahvin voimalla liikahtamatta. Duunissa mua joutuu pakottamaan välillä tauolle. Joskus taas en kykene olemaan yhtään paikallaan.
Ihan off topic ettei ole myöskään ok sheimata ketään siitä et on vaikka palstalla koko päivän. Ei voi koskaan tietää vaikka ruudun takana jollain olisi insomnia-masennus-ahdistus tai muuta ja jonnekin kirjoittaminen olisi ainut mitä kykenee tekemään. En nyt sano et teit niin, mutta ihan aiheen nosto.
Ei mun tarkoitus ollut sheimata, että kuulumisten tapaan vain kyselin. Jos toiset ovat vain väsyneitä tekemään mitään niin sekin on myös ihan okei.
Joo, se oli vain hyvä tilaisuus nostaa se off topic. Lupasin winnerille et se saa 100 tänään, joten I'm on it!
Mä muuten off topiccina huomasin, että täällä on kuin onkin Archie Cruz-keskustelu, mutta ei ollut sekään OFFICIAL
Ei ollut kovin asiallinen ketju se. joten ilmeisesti sen takia lähti tästäkin ketjusta mun viestejä.
Ai on, onko siellä mitään. Olenko niin utelias, että menen sinne. Olen. Kyllä minä olen. Minä menen.
Frisbeegolf on muuten kivaa, ihan unohdin mainita tuon.
Se on kivaa siihen asti kunnes menettää hermot.
Tänään ei hyvin kulkenut heitto ja yksin kun tekee kierrosta niin silloin tulee kyllä manattua omaa päivää. Enpä kiertänyt helppoa frisbeegolf rataa tänään.
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
Ai on, onko siellä mitään. Olenko niin utelias, että menen sinne. Olen. Kyllä minä olen. Minä menen.
🤦
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joelin storyssa vilahti kikkeli!
Mitä 👀 en uskalla mennä katsomaan. Kertokaa kuka uskaltaa katsoa. Se on juoni. I know it is.
Tämä kunnioitus artistia kohtaan erottaakin tämän ketjun Vauvan synnin pesästä eli Damiano-ketjusta.
Vajosin syntiin. Liian aikaisin kehuit. Tein kylläkin salatilin ja kävin tsekkaa sillä 😄
🤦
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
Onko Wiineri ja Red Hoodi tehnyt muuta tänään kuin vain palstaillut?
Mä kävin syömässä Burger Kingissä, frisbeegolfaamassa, katsoin terassilla netflixiä ja nyt makoilen sängyllä koira vieressä.
Tekstienne perusteella näyttää siltä, kuin ette olisi päivän aikana tehneet mitään muuta kuin palstailleet.
Tääl ei oo Burger Kingiä, kävin aamulla 8-9 välillä pyörälenkillä ja söin eilistä synttärikakkua vatsallisen, kävin hakemassa postin (ei ollut kun laskuja), maksoin ne laskut nettipankkiin ja ihan joo, palstat on tänäänkin vallattu. Henkistä lepoa ennen kahden ja puolen viikon duuniputkea.
Täälläkin vietetään lomapäiviä tämä viikko, jos olisi ollut työpäivä niin enhän mä näitä päivän juttujani olisi voinut tehdä.
RokkiTipu kirjoitti:
Frisbeegolf on muuten kivaa, ihan unohdin mainita tuon.
Se on kivaa siihen asti kunnes menettää hermot.
Tänään ei hyvin kulkenut heitto ja yksin kun tekee kierrosta niin silloin tulee kyllä manattua omaa päivää. Enpä kiertänyt helppoa frisbeegolf rataa tänään.
Ja sitten päätit tulla tänne pitämään hermolepoa?
OU nou!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku on kyllä niin ihastunut Joeliin, että ei voi kuin ihmetellä.
Mitäs ihmettelemistä siinä on? Ihastuminen on ihana tunne ja täytyy sanoa että hyvä maku meillä Joeliin ihastuneilla!
Ihastua johonkin ketä ei tunne?
RokkiTipu kirjoitti:
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
Onko Wiineri ja Red Hoodi tehnyt muuta tänään kuin vain palstaillut?
Mä kävin syömässä Burger Kingissä, frisbeegolfaamassa, katsoin terassilla netflixiä ja nyt makoilen sängyllä koira vieressä.
Tekstienne perusteella näyttää siltä, kuin ette olisi päivän aikana tehneet mitään muuta kuin palstailleet.
Tääl ei oo Burger Kingiä, kävin aamulla 8-9 välillä pyörälenkillä ja söin eilistä synttärikakkua vatsallisen, kävin hakemassa postin (ei ollut kun laskuja), maksoin ne laskut nettipankkiin ja ihan joo, palstat on tänäänkin vallattu. Henkistä lepoa ennen kahden ja puolen viikon duuniputkea.
Täälläkin vietetään lomapäiviä tämä viikko, jos olisi ollut työpäivä niin enhän mä näitä päivän juttujani olisi voinut tehdä.
Mä pidän tämän ihan työn kannalta tärkeänä ja aivojumppana. Kun ei viinaa tai muita mömmöjä mene, niin tämä on mun tapa nollata pää.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, winnerillä ei meinaa pysyä yhtään ruodussa toi Joltsun kuolaaminen.
No helevetti, kuka sitä tai ylipäänsä ketään haluaa kattella, jos se kuolaa? Ootte te kummallisia faneja. Onko tää joku Drool Channel?
Fantasioita ja tabuja on monia. Toisen tabu voi olla toisen fantasia. Mä vaan tässä ajattelen erilaisia ihmisiä, että itse en kuulu tuohon kastiin. Jokainen taplaa tyylillään.
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
🤦
Jouduin googlaan miten sen se taiteilijanimi kirjoitetaan 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ihmettelemistä siinä on? Ihastuminen on ihana tunne ja täytyy sanoa että hyvä maku meillä Joeliin ihastuneilla!
Se kai siinä on just se pointti. Kun jonkun sitten paremmin tuntee, niin bändärit vaan kiroilee, että mitä ihmettä mä tossakin tyypissä näin ja miksi se on edelleen mun kaikissa unissa?
Punkku, kuten Winner sen sanoi: 🤦🏻
RokkiTipu kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No helevetti, kuka sitä tai ylipäänsä ketään haluaa kattella, jos se kuolaa? Ootte te kummallisia faneja. Onko tää joku Drool Channel?
Fantasioita ja tabuja on monia. Toisen tabu voi olla toisen fantasia. Mä vaan tässä ajattelen erilaisia ihmisiä, että itse en kuulu tuohon kastiin. Jokainen taplaa tyylillään.
No tässähän mentiin jo melkein puputossufettareiden joukkokaapistatuloon ;DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihastuin rockfesteillä yhteen laulajaan, joten ihan normaalia on ihastua ihan kehen vaan, vaikka ei tuntisikaan tyyppiä. Ensiksi ihastutaan silmillä ja sitten kun tutustutaan niin sitten aletaan rakastaa. Noilla sanoillakin on eronsa ihastumisella ja rakastumisella.
Vierailija kirjoitti:
1. Hän on Punkku
2. Hänellä on kuumetta
3. Hänet on alitajuisesti jo heti aamusta psyykattu Archie-videolla
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Hän on Punkku
2. Hänellä on kuumetta
3. Hänet on alitajuisesti jo heti aamusta psyykattu Archie-videolla
Kiitos 😄 Se kyllä oli shokki nähdä sellaista heti aamusta.
winner kirjoitti:
RokkiTipu kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässähän mentiin jo melkein puputossufettareiden joukkokaapistatuloon ;DDDD
Koittaisit olla avoinmielisempi, kuten minäkin yritän. Jos sitten kuvitellaan mun kantista tuota niin se on sitten joukkomunastatuloon 🐣 😂
Ihastuminen on ihanaa. Voin aivan hyvin tässä kaikkien kuullen sanoa, että: joo, tokihan olen ihastunut Joeliin. Olen kuitenkin aikuinen ihminen, joka osaa erotella asioita ja tunteita toisistaan. Kuten aiemminkin sanottiin ihastumista voi tapahtua missä vain. Tää tunnustus oli varmaan tosi shokki yllätys tätä hetken seuranneille 😄
Vajosin syntiin. Liian aikaisin kehuit. Tein kylläkin salatilin ja kävin tsekkaa sillä 😄