Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
1821/4019 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

RokkiTipu kirjoitti:

Onko Wiineri ja Red Hoodi tehnyt muuta tänään kuin vain palstaillut?

Mä kävin syömässä Burger Kingissä, frisbeegolfaamassa, katsoin terassilla netflixiä ja nyt makoilen sängyllä koira vieressä.

Tekstienne perusteella näyttää siltä, kuin ette olisi päivän aikana tehneet mitään muuta kuin palstailleet.

Mä oon kuumeessa.

Vierailija
1822/4019 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little red ridinghood kirjoitti:

RokkiTipu kirjoitti:

Mä kävin syömässä Burger Kingissä, frisbeegolfaamassa, katsoin terassilla netflixiä ja nyt makoilen sängyllä koira vieressä.

Tekstienne perusteella näyttää siltä, kuin ette olisi päivän aikana tehneet mitään muuta kuin palstailleet.

Mä oon kuumeessa.

Ihan ymmärrettävää sitten tekemättömyytesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/4019 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäys, en ole tehnyt mitään muuta. And proud of it. Joskus on ok vain olla. Pystyn heittämällä vaikka maalaamaan tai kirjoittamaan 12h kahvin voimalla liikahtamatta. Duunissa mua joutuu pakottamaan välillä tauolle. Joskus taas en kykene olemaan yhtään paikallaan.

Ihan off topic ettei ole myöskään ok sheimata ketään siitä et on vaikka palstalla koko päivän. Ei voi koskaan tietää vaikka ruudun takana jollain olisi insomnia-masennus-ahdistus tai muuta ja jonnekin kirjoittaminen olisi ainut mitä kykenee tekemään. En nyt sano et teit niin, mutta ihan aiheen nosto.

Vierailija
1824/4019 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frisbeegolf on muuten kivaa, ihan unohdin mainita tuon.

Vierailija
1825/4019 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

RokkiTipu kirjoitti:

Tääl ei oo Burger Kingiä, kävin aamulla 8-9 välillä pyörälenkillä ja söin eilistä synttärikakkua vatsallisen, kävin hakemassa postin (ei ollut kun laskuja), maksoin ne laskut nettipankkiin ja ihan joo, palstat on tänäänkin vallattu. Henkistä lepoa ennen kahden ja puolen viikon duuniputkea.

Vierailija
1826/4019 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

sormitoveri kirjoitti:

Btw aloin eilen nauraa ääneen kun mietin joulukuista keikkaa ja jos törmäisin siellä puputossuiseen mieheen. 😁 Pliis winner, laitathan ne jalkaan jos tulet sinne?

Mä oon sellainen naistennaurattaja että hukkaan menee gay-elämä :/

Epäilen, että nyt kun tästä tuli julkista, niin justiina lainaa nyt ideani ja puputossuni ja esittää minua :/ ja sitten tietty poistaa tämän kommentin, ettei jää kiinni.

Tai sit tästä tulee hitti ja kolmasosa porukasta tulee sinne puputossuissa. Ehkä jollain on sellaiset lavalla. Ehkä joku on Imposter punkku. Shokki 😳

Eikös Apulanta juuri vaatinut mustavalkopukeutumista keikalleen. Ei taitaisi kauheasti poiketa linjasta?

Vierailija
1827/4019 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on kyllä niin ihastunut Joeliin, että ei voi kuin ihmetellä.

Vierailija
1828/4019 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

winner kirjoitti:

sormitoveri kirjoitti:

Btw aloin eilen nauraa ääneen kun mietin joulukuista keikkaa ja jos törmäisin siellä puputossuiseen mieheen. 😁 Pliis winner, laitathan ne jalkaan jos tulet sinne?

Mä oon sellainen naistennaurattaja että hukkaan menee gay-elämä :/

Epäilen, että nyt kun tästä tuli julkista, niin justiina lainaa nyt ideani ja puputossuni ja esittää minua :/ ja sitten tietty poistaa tämän kommentin, ettei jää kiinni.

Tai sit tästä tulee hitti ja kolmasosa porukasta tulee sinne puputossuissa. Ehkä jollain on sellaiset lavalla. Ehkä joku on Imposter punkku. Shokki 😳

Eikös Apulanta juuri vaatinut mustavalkopukeutumista keikalleen. Ei taitaisi kauheasti poiketa linjasta?

Ihan jäätävä hinku mennä sinne punaisessa tai jossain räikeän keltaisessa.

Vierailija
1829/4019 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ihmettelemistä siinä on? Ihastuminen on ihana tunne ja täytyy sanoa että hyvä maku meillä Joeliin ihastuneilla!

Vierailija
1830/4019 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, winnerillä ei meinaa pysyä yhtään ruodussa toi Joltsun kuolaaminen.

Vierailija
1831/4019 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joelin storyssa vilahti kikkeli!

Vierailija
1832/4019 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ihmettelemistä siinä on? Ihastuminen on ihana tunne ja täytyy sanoa että hyvä maku meillä Joeliin ihastuneilla!

Viime ketjussa mä sain ihmettelyjä siitä, että mun mielestä Joelin hymy ja nauraminen on seksikästä. Mut se on. Se jotenkin nauraa niin kokonaisvaltaisesti. Se näyttää kieltä tai tekee käsillä jotain, sekä nauraa niin valaisevalla tavalla onnistuen näyttämään seksikkäältä samalla.

Vierailija
1833/4019 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä 👀 en uskalla mennä katsomaan. Kertokaa kuka uskaltaa katsoa. Se on juoni. I know it is.

Vierailija
1834/4019 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni kahvit näppäimille

Vierailija
1835/4019 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.

Joo, ei, en ala kuolaamaan siitäkään huolimatta. Niitä on tässä elämässä nähty niin läjäpäin, ettei yksi vilahdus lisää missään tuntuisi.

Vierailija
1836/4019 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäys, en ole tehnyt mitään muuta. And proud of it. Joskus on ok vain olla. Pystyn heittämällä vaikka maalaamaan tai kirjoittamaan 12h kahvin voimalla liikahtamatta. Duunissa mua joutuu pakottamaan välillä tauolle. Joskus taas en kykene olemaan yhtään paikallaan.

Ihan off topic ettei ole myöskään ok sheimata ketään siitä et on vaikka palstalla koko päivän. Ei voi koskaan tietää vaikka ruudun takana jollain olisi insomnia-masennus-ahdistus tai muuta ja jonnekin kirjoittaminen olisi ainut mitä kykenee tekemään. En nyt sano et teit niin, mutta ihan aiheen nosto.

Ei mun tarkoitus ollut sheimata, että kuulumisten tapaan vain kyselin. Jos toiset ovat vain väsyneitä tekemään mitään niin sekin on myös ihan okei.

Vierailija
1837/4019 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä 👀 en uskalla mennä katsomaan. Kertokaa kuka uskaltaa katsoa. Se on juoni. I know it is.

Tämä kunnioitus artistia kohtaan erottaakin tämän ketjun Vauvan synnin pesästä eli Damiano-ketjusta.

Vierailija
1838/4019 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

RokkiTipu kirjoitti:

Ei mun tarkoitus ollut sheimata, että kuulumisten tapaan vain kyselin. Jos toiset ovat vain väsyneitä tekemään mitään niin sekin on myös ihan okei.

Joo, se oli vain hyvä tilaisuus nostaa se off topic. Lupasin winnerille et se saa 100 tänään, joten I'm on it!

Vierailija
1839/4019 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No helevetti, kuka sitä tai ylipäänsä ketään haluaa kattella, jos se kuolaa? Ootte te kummallisia faneja. Onko tää joku Drool Channel?

Vierailija
1840/4019 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No helevetti, kuka sitä tai ylipäänsä ketään haluaa kattella, jos se kuolaa? Ootte te kummallisia faneja. Onko tää joku Drool Channel?

Hahha 😂 en kestä! niin hyvä!

Ketju on lukittu.