Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä aina ihan helppoja nuo rakkausasiat. Mutta onhan se tuore rakastumisen tunne kutkuttava!
Asiasta kukkaruukkuun, näitkö Punkku jo ig:ssa Joelin tuoreet meikittömät kuvat? Mun mielestä meikitön Joel on kyllä melko hot.-L
Miten ihmeessä joku voi näyttää noin suloiselta, söpöltä, coolilta ja omata bad boy viboja samaan vit*n aikaan 😣 todella ärsyttävää 🤤😏
Etkö Punkku seuraa sitä missään? Tai ikinä edes yritä kommentoida, tykkäillä tai viestitellä sille mitään?
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä aina ihan helppoja nuo rakkausasiat. Mutta onhan se tuore rakastumisen tunne kutkuttava!
Asiasta kukkaruukkuun, näitkö Punkku jo ig:ssa Joelin tuoreet meikittömät kuvat? Mun mielestä meikitön Joel on kyllä melko hot.-L
Miten ihmeessä joku voi näyttää noin suloiselta, söpöltä, coolilta ja omata bad boy viboja samaan vit*n aikaan 😣 todella ärsyttävää 🤤😏
Etkö Punkku seuraa sitä missään? Tai ikinä edes yritä kommentoida, tykkäillä tai viestitellä sille mitään?
En
Minä ihailen pitkäaikaisia parisuhteita. Tuttavapiirissäni on muutama sellainen. Niissä suhteissa tuntuu että puolisot voimaannuttvat toisiaan. On kiva kattoa esim. kun aikuisiksi kasvaneet lapset menevät tapaamaan vanhempiaan, on yhteinen perhe ja suku. Pitkä yhteinen historia.
Ja sitten on pariskuntia jotka suunnilleen riipivät toistensa elinvoiman, sammuttavat luovuuden ja terveyskin prakaa.
Mikä on pitkän parisuhteen salaisuus?
Haluavatko kaikki edes sellaista?
winner kirjoitti:
Ja muuta ei ollut palstarupisammakoilla antaa kuin viestien poistoja. No ette sitten saa pusujakaan, ettekä muutu uljaiksi prinsseiksi tai prinsessoiksi :/
Elämä on toisaalla. Menen sinnepäin. Tukehtukaa myrkkyihinne.
Olinkin näkevinäni täällä sinun sydämellisen tervehdyksesi mutta menin hetkeksi muualle (viikonlopun koti-spa, mutta prinsessaa ei tainnut tulla 😊 )ja kun tulin takaisin niin juttuasi ei enää ollut täällä.
Halit! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Minä ihailen pitkäaikaisia parisuhteita. Tuttavapiirissäni on muutama sellainen. Niissä suhteissa tuntuu että puolisot voimaannuttvat toisiaan. On kiva kattoa esim. kun aikuisiksi kasvaneet lapset menevät tapaamaan vanhempiaan, on yhteinen perhe ja suku. Pitkä yhteinen historia.
Ja sitten on pariskuntia jotka suunnilleen riipivät toistensa elinvoiman, sammuttavat luovuuden ja terveyskin prakaa.
Mikä on pitkän parisuhteen salaisuus?
Haluavatko kaikki edes sellaista?
En usko olevan mitään yhtä reseptiä "toimikaa näin, niin olette yhdessä ikuisesti" syitä miksi olla pitkään yhdessä on varmasti lukuisia ja asioita mitä antaa toiselle anteeksi niiden vuosien aikana varmasti on useita. Hyvä kommunikaatio, yhteiset kiinnostuksen kohteet, seksin jatkuminen suhteessa vielä vuosienkin jälkeen, kumppanuus, toiselle tilan antaminen, yksilönä oleminen eli itsensä kehittäminen ja itsestään huolehtiminen siinä samalla, yhdessä nauraminen, treffeillä käyminen edelleen, mitä näitä nyt on.
Ja tietysti eri ihmisille ja eri pariskunnille voi ihan eri asiat olla niitä merkittäviä asioita jotka tekee suhteesta hyvän ja toimivan ja kestävän. Itse arvelisin että toimiva kommunikaatio olisi kakista tärkeintä. Mutta sen olen huomannut että hitto se voi olla hankalaa!
Mä toivoisin että sit sen joulukuun keikan jälkeen voitais täällä jakaa keikkakokemuksia?!
Winner ja vv, onko teillä liput sinne?
-Lemppis
Vierailija kirjoitti:
Ja tietysti eri ihmisille ja eri pariskunnille voi ihan eri asiat olla niitä merkittäviä asioita jotka tekee suhteesta hyvän ja toimivan ja kestävän. Itse arvelisin että toimiva kommunikaatio olisi kakista tärkeintä. Mutta sen olen huomannut että hitto se voi olla hankalaa!
Mä toivoisin että sit sen joulukuun keikan jälkeen voitais täällä jakaa keikkakokemuksia?!
-Lemppis
Mää ajele viemään tenavan sinne. Sen kautta bändiki on tutuksi tullut. Eli joo, menossa ollaan.
-Vv
No kiva! Mulla kans sama et lapsen kautta tutustuin bändiin, mutta nykyään lapsen musiikkimaku on jo ihan toinen, eli häntä ei saa enää keikoille seuraksi.
-L
Vierailija kirjoitti:
No kiva! Mulla kans sama et lapsen kautta tutustuin bändiin, mutta nykyään lapsen musiikkimaku on jo ihan toinen, eli häntä ei saa enää keikoille seuraksi.
-L
Itse en niinkään fanita bändiä, päädyin palstalle mutkan kautta eli avioeron kautta. Piti päästä jonnekin päästeleen höyryjä ja täällä on aika anonyymi. Näin tän keskustelun missä oli hauskoja juttuja mitä jäin sit seuraamaan.
-vv
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-L
Itse en niinkään fanita bändiä, päädyin palstalle mutkan kautta eli avioeron kautta. Piti päästä jonnekin päästeleen höyryjä ja täällä on aika anonyymi. Näin tän keskustelun missä oli hauskoja juttuja mitä jäin sit seuraamaan.
-vv
No mut tää on hyvä paikka tuuletella ajatuksia.
-L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-L
-vv
Joelin kuolaamiset finglishinä ja trollin trollailut on hauskoja juttuja? Hupinsa kullakin. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Lemppis
Mää ajele viemään tenavan sinne. Sen kautta bändiki on tutuksi tullut. Eli joo, menossa ollaan.
-Vv
Vielä tämmönen sivukommentti, mutta onpa virkistävää nähdä että joku käyttää sanaa tenava! Ei sitä kuule missään. Tai ainakaan täällä päin.
-L
Gun biisi on mennyt multa täysin ohi. Aika mukavat soundit biisissä. Sopii tällain maanantaiseen harmaaseen aamuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-L
-vv
Joelin kuolaamiset finglishinä ja trollin trollailut on hauskoja juttuja? Hupinsa kullakin. Sori.
Kultamussu! Sinä olet tämän ketjun koomisin juttu!
Joo! Jännä myös et kyll noi molemmat tyypit keitä toi mainitti on keskustellut syvällisesti sekä hauskasti monesta aiheesta täällä. Olettaen et tarkoitti Punkkua ja winneriä.
-vv
Hahha ja silti mut ilmeisesti tunnisti tuosta kuvauksesta. Vv!!! mitä??? :D Nojoo, veikkaan itsekin mua sillä tarkoitettavan.
punkku kirjoitti:
Gun biisi on mennyt multa täysin ohi. Aika mukavat soundit biisissä. Sopii tällain maanantaiseen harmaaseen aamuun.
Ai hitto se(kin) on hyvä biisi, yksi mun lemppareista.
-Lemppari
Vierailija kirjoitti:
punkku kirjoitti:
-Lemppari
Mä en kykene enää keskittymään mihinkään. Tuli tiktokissa vastaan läjäpäin jotain Joelin hymyily/flirttaillu -koosteita. (Fanien tekemiä) tämä päivä olikin sit tässä, minä olen loppupäivän tiktokissa 😁
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
punkku kirjoitti:
-Lemppari
Mä en kykene enää keskittymään mihinkään. Tuli tiktokissa vastaan läjäpäin jotain Joelin hymyily/flirttaillu -koosteita. (Fanien tekemiä) tämä päivä olikin sit tässä, minä olen loppupäivän tiktokissa 😁
Oi että, nauti 😊!!!! Pitäisköhän munki hommata tiktokki niin vois joskus ottaa hetkellisen realityescapen ja tuijotella siellä Joonasta... 😊.
-L
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
punkku kirjoitti:
-Lemppari
Oi että, nauti 😊!!!! Pitäisköhän munki hommata tiktokki niin vois joskus ottaa hetkellisen realityescapen ja tuijotella siellä Joonasta... 😊.
-L
Kannattaa! TikTok liiankin hyvin ja aika nopsaan oppii mitä sulle kannattaa näyttää ja sit se onkin juuri tuollainen loputon suo, josta on vaikea irtautua. :D
Pitääpäs itsekin kuunnella pitkästä aikaa tuo Gun. Jäänyt mulla aika vähälle kuuntelulle.
punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-L
-vv
Kultamussu! Sinä olet tämän ketjun koomisin juttu!
Joo! Jännä myös et kyll noi molemmat tyypit keitä toi mainitti on keskustellut syvällisesti sekä hauskasti monesta aiheesta täällä. Olettaen et tarkoitti Punkkua ja winneriä.
-vv
Hahha ja silti mut ilmeisesti tunnisti tuosta kuvauksesta. Vv!!! mitä??? :D Nojoo, veikkaan itsekin mua sillä tarkoitettavan.
Tiedä sit kumpi sitä ärsyttää enemmän :DDD Sun Joelin kuolaus vai finglish. Sori mut kyll sää tulit ekan mieleen.
-Vv