Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tietysti eri ihmisille ja eri pariskunnille voi ihan eri asiat olla niitä merkittäviä asioita jotka tekee suhteesta hyvän ja toimivan ja kestävän. Itse arvelisin että toimiva kommunikaatio olisi kakista tärkeintä. Mutta sen olen huomannut että hitto se voi olla hankalaa!
Mä toivoisin että sit sen joulukuun keikan jälkeen voitais täällä jakaa keikkakokemuksia?!
Winner ja vv, onko teillä liput sinne?
-Lemppis
Mää ajele viemään tenavan sinne. Sen kautta bändiki on tutuksi tullut. Eli joo, menossa ollaan.
-Vv
Vielä tämmönen sivukommentti, mutta onpa virkistävää nähdä että joku käyttää sanaa tenava! Ei sitä kuule missään. Tai ainakaan täällä päin.
-L
Tenava on teini kaikenlisäksi ja kavereiden kuullen käytän varsinki tuota. Ja toimin keikalle lähinnä kuskina sillä ai iskän kans keikalle "noloo" :DDDD
-vv
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiva! Mulla kans sama et lapsen kautta tutustuin bändiin, mutta nykyään lapsen musiikkimaku on jo ihan toinen, eli häntä ei saa enää keikoille seuraksi.
-L
Itse en niinkään fanita bändiä, päädyin palstalle mutkan kautta eli avioeron kautta. Piti päästä jonnekin päästeleen höyryjä ja täällä on aika anonyymi. Näin tän keskustelun missä oli hauskoja juttuja mitä jäin sit seuraamaan.
-vv
Joelin kuolaamiset finglishinä ja trollin trollailut on hauskoja juttuja? Hupinsa kullakin. Sori.
Kultamussu! Sinä olet tämän ketjun koomisin juttu!
Joo! Jännä myös et kyll noi molemmat tyypit keitä toi mainitti on keskustellut syvällisesti sekä hauskasti monesta aiheesta täällä. Olettaen et tarkoitti Punkkua ja winneriä.
-vv
Hahha ja silti mut ilmeisesti tunnisti tuosta kuvauksesta. Vv!!! mitä??? :D Nojoo, veikkaan itsekin mua sillä tarkoitettavan.
Tiedä sit kumpi sitä ärsyttää enemmän :DDD Sun Joelin kuolaus vai finglish. Sori mut kyll sää tulit ekan mieleen.
-Vv
https://www.ess.fi/paikalliset/363357
Sori, oli pakko 😁
-L
Juuriki että näin :DDDD
Joel- kuolaus-finglis = oltava punkku
-vv
Luitko punkku sen meikittömän kuvan tekstiä, aika hyvä sattuma " the wolves are here" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tietysti eri ihmisille ja eri pariskunnille voi ihan eri asiat olla niitä merkittäviä asioita jotka tekee suhteesta hyvän ja toimivan ja kestävän. Itse arvelisin että toimiva kommunikaatio olisi kakista tärkeintä. Mutta sen olen huomannut että hitto se voi olla hankalaa!
Mä toivoisin että sit sen joulukuun keikan jälkeen voitais täällä jakaa keikkakokemuksia?!
Winner ja vv, onko teillä liput sinne?
-Lemppis
Mää ajele viemään tenavan sinne. Sen kautta bändiki on tutuksi tullut. Eli joo, menossa ollaan.
-Vv
Vielä tämmönen sivukommentti, mutta onpa virkistävää nähdä että joku käyttää sanaa tenava! Ei sitä kuule missään. Tai ainakaan täällä päin.
-L
Tenava on teini kaikenlisäksi ja kavereiden kuullen käytän varsinki tuota. Ja toimin keikalle lähinnä kuskina sillä ai iskän kans keikalle "noloo" :DDDD
-vv
Toi on kyllä omalla tavalla huvittavaa toi teinien nolostelu. Kun oma vanhempi on niiiiin nolo, ihan vaan, no, olemalla 😁😎.
-L
winner kirjoitti:
Tästä syystä minulla ei ole eikä tule olemaan lapsia.
Nolottaisi niiden nolostelu ja myötähäpeät ja mielensäpahoitukset. Eläisivät elämäänsä eivätkä aina vinkuisi tai liputtelisi, niinku tällä vuosituhannella muka olis kaikki jotenkin niinku more fine kuin täs joskus ennen ennenku heitä niinku edes oli.
Gen z sukupolven milleniaalien haukkuminen on kyllä niin söpöä, kun kuitenkin meidän teininä pitämät vaatteet ja tyyli kelpaa 😁 myös meidän somen käytön ihmettely huvittaa, sillä meillä oli teininä ne ekat kännykät, myspace tilit, kissin chatit ja ircit. En muista et me oltais nähty vaivaa mistään muusta sukupolvesta, ei meitä kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Luitko punkku sen meikittömän kuvan tekstiä, aika hyvä sattuma " the wolves are here" :D
En 😁 pitänee mennä katsomaan uudelleen.
winner kirjoitti:
Tästä syystä minulla ei ole eikä tule olemaan lapsia.
Nolottaisi niiden nolostelu ja myötähäpeät ja mielensäpahoitukset. Eläisivät elämäänsä eivätkä aina vinkuisi tai liputtelisi, niinku tällä vuosituhannella muka olis kaikki jotenkin niinku more fine kuin täs joskus ennen ennenku heitä niinku edes oli.
Ei sitä teinien nolostelua kannata nolostella, se olisi loputon suo se. Se on vaan huvittavaa. Kun mikä tahansa voi olla noloa, esim jos kysyy vaatekaupassa myyjältä että olisikohan tästä pienempää/isompaa/mitä tahansa kokoa, niin "mutsi voitko lopettaa, sä nolaat mut!!@??%^^". Ei kai siinä 😁😎.
-L
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kannattaa.
-L
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kannattaa.
-L
Ei se tuu enää takas sieltä :DDD
Ja minä kyllä nolaan välillä ihan tahallaan tuota teiniä. Mut eikös se oo vähä meidä vanhempien tehtävä ja auttaa se siihen teinin itsenäistymiseen vissiin.
-vv
Vierailija kirjoitti:
Tulee se sitten kun se tokenee 😋.
L
Hahhha 🙈😁 "tulee se sitten kun se tokenee"
Siis toi kundi on ulkoisesti juuri mitä kuvailisin jollekin piirtäjällä, että millainen mies on mielestäni hot. En tunne häntä, niin en osaa sanoa sisäisestä maailmasta mitään. Hänen julkisuuteen antamansa mielikuvan perusteella, ei se sisäinenkään maailma nyt mitenkään kovin kamala ole 😏
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L
Siis toi kundi on ulkoisesti juuri mitä kuvailisin jollekin piirtäjällä, että millainen mies on mielestäni hot. En tunne häntä, niin en osaa sanoa sisäisestä maailmasta mitään. Hänen julkisuuteen antamansa mielikuvan perusteella, ei se sisäinenkään maailma nyt mitenkään kovin kamala ole 😏
No tulit kuitenkin 😁.
Joo ei hän ollenkaan paha ole, ei.
Mites ne Kumman kaa -naiset sanoikaan....😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L
No tulit kuitenkin 😁.
Joo ei hän ollenkaan paha ole, ei.
Mites ne Kumman kaa -naiset sanoikaan....😎Ja heti alko itteeki nolottamaan toi mun kommentti, hyi mua..!
Niin winner, onko sulla lippu sinne jäähallikeikalle?
-L
Voisin kyllä hautautua johonkin kuplaan ja herätä siitä sitten aamulla. Oli kyllä vähällä etten palannut sieltä 😏
Hahha, just hyvä kommentti. Ei sitä ole kieltäminen, etteikö siinä tyypis pari red flag juttua olisi. Just hyvä 🔥
Olisittekohan hieman liian vanhoja tällaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Hah! Juu ehdottomasti. Ihan varmasti. Eiku.
-L
winner kirjoitti:
Onks siä tiktokissa hyvännäköisiä trolleja? Vai pitääks mennä OnlyFansiin ja laittaa hakusana tissitoppi?
Kokeile hashtagJustiina.
Vierailija kirjoitti:
Ei suinkaan, nuo on just perfect age super cool ultra bimboos. Kuolaus on jokanaisenoikeus ja state of mind!
Miksi ihmeessä kukaan jaksaa nähdä vaivaa siitä, miten tai mistä me täällä keskustellaan. Kuitenkin loppupeleissä aika harmitonta ja bändiä kunnioittavaan sävyyn, eikä mitään juoruja tai haukkumisia heitä kohtaan. Jotenkin naurattaa aina, kun joku tulee tänne ärsyyntymään.
Ei jaksais aina joka toinen sivu käydä tätä saamarin samaa keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti olen ja ensi vuonna taas vuoden vanhempi tällaiseen. ;D
Ei vaan, voitaisko pikkuhiljaa luopua niistä määritelmistä mitä missäkin iässä saa ja ei saa tehdä, kiitos!
Täältä poistui taas minunkin kommentit 😁 oivoi, jollain on taas kiukkupäivä. Eikö lähipubissa ollutkaan karaokea viikonloppuna?
https://www.ess.fi/paikalliset/363357
Sori, oli pakko 😁
-L