Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
3381/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten mulla nyt sama, mä en jaksais mitään! Haluisin vaan jumittaa peiton alla ja torkkua. Mut nyt lähden lasten kanssa ulos.

-L

Vierailija
3382/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuule ihan kaikenlaiset vastaukset kiinnostaa mua 😊. Mut miks ihmeessä sä et lähtisi sinne jäähalliin? Kun sulla on lippukin jo? Suosittelen ehdottomasti. Vaikka lähteminen tuntuisikin raskaalta tai mikä siinä nyt tökkiikään, niin se on kaiken sen arvoista. Mä lupaan.

-L

Paniikki, ahdistus, introverttius, ahdistus, ihmiset, ahdistus, ihmiset 😄 sit vie yksin katsomaan sitä niin...paniikki, ahdistus, introverttius, ahdistus, ihmiset, ahdistus, ihmiset. Yritän lahjoa yhtä ystävää mukaan sinne, jos suostun ostaan sille lipun sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3383/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule ihan kaikenlaiset vastaukset kiinnostaa mua 😊. Mut miks ihmeessä sä et lähtisi sinne jäähalliin? Kun sulla on lippukin jo? Suosittelen ehdottomasti. Vaikka lähteminen tuntuisikin raskaalta tai mikä siinä nyt tökkiikään, niin se on kaiken sen arvoista. Mä lupaan.

-L

Paniikki, ahdistus, introverttius, ahdistus, ihmiset, ahdistus, ihmiset 😄 sit vie yksin katsomaan sitä niin...paniikki, ahdistus, introverttius, ahdistus, ihmiset, ahdistus, ihmiset. Yritän lahjoa yhtä ystävää mukaan sinne, jos suostun ostaan sille lipun sinne.

Älä todellakaan mene yksin. Siedätyshoito puree paniikkiin mutta pienin askelin voi olla parempi. Toivottavasti ystäväsi lähtee mukaan. Ota vesipullo mukaan, pieni kulaus vettä voi helpottaa jos alkaa ahdistaa.

Vierailija
3384/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-L

Älä todellakaan mene yksin. Siedätyshoito puree paniikkiin mutta pienin askelin voi olla parempi. Toivottavasti ystäväsi lähtee mukaan. Ota vesipullo mukaan, pieni kulaus vettä voi helpottaa jos alkaa ahdistaa.

Ihan totta. Tämä on aika ajoittaista, joten voi olla et oon ihan ok tuolloin. Kiitos vinkistä ja toi vesipullo itseasiassa on hyvä idea. Noin 80%:sti elämässäni olen ihan cool, eikä kukaan uskoisi mulla olevan päiviä, jolloin en ole yhtään toimintakykyinen. Pystyn myös tarpeen tullen feikkaan et voin paremmin kuin voin. c'est la vie!

Vierailija
3385/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-L

Ihan totta. Tämä on aika ajoittaista, joten voi olla et oon ihan ok tuolloin. Kiitos vinkistä ja toi vesipullo itseasiassa on hyvä idea. Noin 80%:sti elämässäni olen ihan cool, eikä kukaan uskoisi mulla olevan päiviä, jolloin en ole yhtään toimintakykyinen. Pystyn myös tarpeen tullen feikkaan et voin paremmin kuin voin. c'est la vie!

Ajoittaista se onneksi on!

Kaikkea hyvää sinulle!

Toivottaa joskus vesipullosta kulautellut

Vierailija
3386/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-L

Ajoittaista se onneksi on!

Kaikkea hyvää sinulle!

Toivottaa joskus vesipullosta kulautellut

Kiitos

Vierailija
3387/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vain, mutta kuuluuko tällainen masennuskeskustelu musiikkiaiheiseen ketjuun? Ei pahalla.

Vierailija
3388/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vain, mutta kuuluuko tällainen masennuskeskustelu musiikkiaiheiseen ketjuun? Ei pahalla.

Eikö tietynlainen angsti ja haavoittumisen tunnustaminen ole yksi tän bändin teemoista sanoituspuolella? Joten miksei.

Vierailija
3389/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös tulossa jäähallille näillä näkymin yksin, iiks. Toki oon jonkun verran keikoilla yksin käynyt mut en noin isossa paikassa, vähän se ajatus ahdistaa, mut eiköhän se siitä.😅

Mä toivoisin myös kuulevani Another Sunin ja ottaispa ne Snaken takas settiin sinne! Aluks olin sitä mieltä et poistaispa ne feel nothingin setistä, mut nyt oon kuunnellut sitä tosi paljon ja oppinut tykkäämään siitä ja toivon että saankin taas kuulla sen livenä.😍

Toinen vanhempi minkä haluun kuulla on enemy for me. Ja sit ammoisilta ajoilta ois ihan mahtavaa kuulla alcatraz!

Violent pop menee mullakin kokonaisuutena ykköseksi,joten siltä lähes mikä vaan biisi.

Vierailija
3390/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tietynlainen angsti ja haavoittumisen tunnustaminen ole yksi tän bändin teemoista sanoituspuolella? Joten miksei.

Artisti on eri asia, kuin täällä yleisesti niistä kertoa. Miettiä voi itsekseenkin. En pahalla.

Vierailija
3391/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artisti on eri asia, kuin täällä yleisesti niistä kertoa. Miettiä voi itsekseenkin. En pahalla.

Kiitos vinkistä. Eipä ole tullut mieleen tällainen.

Vierailija
3392/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuulu bändin vakkareihin joten en lähde rajoittaan en suuntaan en toiseen.

Vierailija
3393/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuulu bändin vakkareihin joten en lähde rajoittaan en suuntaan en toiseen.

Täällä käy joku/jotkut anonyymit kiusaamassa yleensä jotain vakkaria, Punkku on siihen valitettavasti usein joutunut kohteeksi. Voimia Punkku sinneppäi ja meikälläkin ollu välillä noita päivii. Veikkaisin kuules et se on yleisempää kuin luullaan. Ihmiset ei vaan puhu niistä. 

Lemppari ja Viinikamu: Toi Snake olisi oikein hyvä lisä, se on pirun kova biisi! 

-VV

Vierailija
3394/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vain, mutta kuuluuko tommonen muiden keskustelusta nillittäminen tänne? Ei pahalla.

Vierailija
3395/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas, eikö niillä oo nyt Snake setissä mukana tuolla Euroopassa? Kaikilla keikoilla missä mä olen ollut niin ne on soittaneet sen. Se on heittämällä mun top 5:ssa, ihan tosi kova!

-Lemppari

Vierailija
3396/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vain, mutta kuuluuko tommonen muiden keskustelusta nillittäminen tänne? Ei pahalla.

Minulla on oikeus sanoa mielipiteeni, eikä sille voi mitään jos siitä suuttuu. Kuulijan vastuu ja niin edelleen. Sanoin kyllä, etten ilkeällä. Täällä vaan muutama on niin olevinaan ja cooli. Ihmettelin vain ääneen.

Vierailija
3397/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se muutama joka täällä on niin cool, hän on mun.

Vierailija
3398/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy myöntää että mulla on NIN:n mentävä aukko sivistyksessä. En ole vain ikinä oppinut tykkäämään siitä enkä ymmärtämään sen suosiota. Onko se teidän mielestä hyvä?

-L

Se on ollut teini-iästä asti yksi lemppareista. Nähnyt kerran livenä provinssissa ja itkin varmaan koko keikan 😄

Ulkopuolinen täällä kommentoi: olin samalla keikalla. NIN upposi aikoinaan kuin veitsi voihin.

Sellainen hieno musiikkikanava näkyi joskus kuin VivaZwei, sieltä löytyi kaikenlaista kivaa uutta musaa, mistä en ollut koskaan kuullutkaan. Yksi angstisen energinen NINin keikkataltiointi, ja olin myyty.

Vierailija
3399/4019 |
18.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Punkku ok? Punkkuuuuu!!! 🖤

Vierailija
3400/4019 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se Punkku ok? Punkkuuuuu!!! 🖤

Kiitos! Olen olen, täällä olen töissä jo reippaana. 

Ketju on lukittu.