Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kyllä pari nimimerkkiä käyttävää on minun mieleeni liian ylimielisiä. Jotenkin niin olevinaan. Onko se sitten oikeanlaista fanittamista, että ollaan niin ylpeitä olevinaan itsekin rock stara?
Niinpä... Ei vaan jaksa yhtään sellaista asennetta, että muiden fanitus on ällöttävää ja noloa, mutta kun itse kuolaa jotakin, niin se on vaan tosi cool.
Ja taas tän tyypin viesteihin vastatut viestit poistatetaan 😄 tää on niin idioottimaista.
LOL!
Juuri tämän takia mulla on nimimerkki winner. Peelo-justiinat ärsyyntyvät jo pelkästään siitä. Ja todistavat poistoilla vain ja ainoastaan sen, että ovat ikuisia häviäjiä. Eihän mun itse asiassa edes tarvitse kirjoittaa mitään, kun joku on ihan varma, että olen ylimielinen ja erittäin rock ;DDD
Mä veikkaan sillä tarkoitettavan meitä 😏 ollaan niin ylimielisiä ja ei yhtään asiallisesti rock. I love it!
Teitä on siis oikeasti kaksi 🤦🏼
Taas poistui viuhasti viestejä 😄 niin naurettavan noloa sulta poistaja.
Mä veikkaan winner et meidän nimimerkit riittää trikkeröimään poistovimman. Mä kommentoin kolme sanaa yhteen poistettuun viestiin:
Jee, hyvä winner
Ja se poistettiin. Miten mode selittää tuon viestin poiston. Tai voisko se vit*n liputtaja kertoa mikä tuossa risoi. Se et siinä on winnerin nimi. Jos kirjoitan jeee, hyvä justiina niin onko se ok?
Voitko lopettaa tuon viestin poistattamisen, se on nyt kolme kertaa poistatettu. 😄
Autopsysta sen verran että se on kyllä aivan törkeän hyvä kappale! Mä oon tänäänkin kuunnellut sitä ties kuinka monta kertaa ja se on vaan ihan tajuttoman 🤌💯👍🤘💣. Siinä on kaikki kohdallaan, mun yksi lempikappale tällä hetkellä.
Mitä te ootte mieltä siitä?
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ketju on ihan vitsi koska annatte yhdelle palstan pahimmista trolleista niin paljon huomiota. Don't feed the troll, ettekö muista sääntöä?
Kieltämättä pitäisi vähän rajoittaa...
Eka järkevä asia, mitä winner on kirjoittanut ;D
Lemppari kirjoitti:
Autopsysta sen verran että se on kyllä aivan törkeän hyvä kappale! Mä oon tänäänkin kuunnellut sitä ties kuinka monta kertaa ja se on vaan ihan tajuttoman 🤌💯👍🤘💣. Siinä on kaikki kohdallaan, mun yksi lempikappale tällä hetkellä.
Mitä te ootte mieltä siitä?
Lynkkaatteko mut jos sanon, etten ole ehtinyt kuunnella sitä levyä vielä. Tänään, lupaan!
On vähän vaikea tilanne atm. elämässä, joka vienyt aika pitkältä valtaosan energiasta.
Punkku kirjoitti:
Lemppari kirjoitti:
Mitä te ootte mieltä siitä?Lynkkaatteko mut jos sanon, etten ole ehtinyt kuunnella sitä levyä vielä. Tänään, lupaan!
On vähän vaikea tilanne atm. elämässä, joka vienyt aika pitkältä valtaosan energiasta.
Ymmärrän. Mutta lupaan että tulet tykkäämään!
Winner, kahdeksas kerta kun postaan tän. Tämä poistetaan jokainen kerta. Mä korjasin tilanteen:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4729894/kaikesta-muusta-paitsi-blind-ch…
Mä laitoin palautteen sanomalle tästä poistelusta muutaman screenshotin kera. Kyllä ne pystyy selittään tän, jos halua on.
-vanha vakkari
Siis mikä ton linkin idea on..? Tyhjää keskustelua näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä ton linkin idea on..? Tyhjää keskustelua näyttää.
Winner ymmärtää. Ymmärtäisitte tekin, ellei poistattaja olisi liputtanut mihin tää liittyy.
Vierailija kirjoitti:
No olettepa mystisiä.
Ei, vaan lopen kyllästynyt kirjoittamaan viestit aina kolmeen kertaan kun kuitenkin ne joku tietty henkilö poistattaa täältä.
Keskustelkaa asiallisemmin, niin ehkä ne viestit ei poistu. Sopiiko tuollainen näsäviisas kukkoilu aikuisille ihmisille? Himoita nyt jotain itseään nuorempaa miestä musiikin varjolla, mitä hienoa siinä on? Vanha ei ymmärrä. Selittäisikö joku?
-kukkis
Vierailija kirjoitti:
Keskustelkaa asiallisemmin, niin ehkä ne viestit ei poistu. Sopiiko tuollainen näsäviisas kukkoilu aikuisille ihmisille? Himoita nyt jotain itseään nuorempaa miestä musiikin varjolla, mitä hienoa siinä on? Vanha ei ymmärrä. Selittäisikö joku?
-kukkis
En tiedä kuinka paljon/vähän olet tässä ketjussa ollut, mutta selvennyksenä että se on ollut aivan se ja sama miten asiallisesti täällä on kirjoiteltu, viestejä on poistateltu silti aivan älyttömästi ja mielivaltaisesti. Sehän tässä ottaakin päähän.
Ja mitä toi himoitsemisjuttu tarkoittaa...??
Lemppari kirjoitti:
No mitäköhän 🙄
Vierailija kirjoitti:
Lemppari kirjoitti:
No mitäköhän 🙄
No älä avaa, ihan sama.
Siellä ainakin joku ilman nimimerkkiä oleva oli kova piikittelemään muita ja sen jälkeen uhriutumaan itse. Sitä en siedä ollenkaan.