Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
En uskalla suositella Left Outside Alonea, koska onhan se ankeaa erään jäädä ulos sateeseen. Enkä Timebombia, koska tässä ketjussa eräällä tikittää. Myöskin Opinions on vaaravyöhykkeellä elämistä :D
Joonaksella oli storyssa pari päivää sitten joku mouruaja kainalossa. Täältä tuttu kenties? 😏
Vierailija kirjoitti:
Joonaksella oli storyssa pari päivää sitten joku mouruaja kainalossa. Täältä tuttu kenties? 😏
Minkä näköinen mouruaja oli? En ehtinyt nähdä 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mä huomasin kans saman! Joku vaaleaverikkö hän oli.
Ihmettelisin jos joku mouruaja täältä ei jossain vaiheessa päädy yhteiskuviin jonkun niistä kanssa :D
Lemppari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntomerkit sopivat minuun 😄
sormitoveri kirjoitti:
Lemppari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntomerkit sopivat minuun 😄
Oli sen verran blurrattu kuva, että vaaleaveriköt voisivat hyvällä mielikuvituksella kuvitella itsensä kuvaan :D
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin jos joku mouruaja täältä ei jossain vaiheessa päädy yhteiskuviin jonkun niistä kanssa :D
Tää ei ollut ihan perusyhteiskuva fanin kanssa 😉.
winner kirjoitti:
Mä olen tässä sulatellut ajatusta, että velipoika kuoli pois lauantai-iltana koronatartunnan takia.
Siinä ei yhdet Justiinan poistelut missään tunnu.
Eikä 🥺😥. Otan osaa.
winner kirjoitti:
Mä olen tässä sulatellut ajatusta, että velipoika kuoli pois lauantai-iltana koronatartunnan takia.
Todella iso osanotto winner. Olemme täällä juttuseurana ja toivottavasti poistattajalla on sen verran älyä olla näitä poistattamatta. Vaikka onkin taas kokenut oikeudekseen poistattaa välittömästi jokaisen mun viestin täältä.
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
winner kirjoitti:
Todella iso osanotto winner. Olemme täällä juttuseurana ja toivottavasti poistattajalla on sen verran älyä olla näitä poistattamatta. Vaikka onkin taas kokenut oikeudekseen poistattaa välittömästi jokaisen mun viestin täältä.
Niin, maanantaina todettiin hoitopaikassa tartunta ja muutamassa päivässä meni :( Petipotilaille on tappava tauti edelleen, vaikka olisi rokotettukin.
Justiina ei kykene käsittelemään oikeaa elämää tai mitä muille tapahtuu, iloja tai suruja tai hauskaa rupattelua. Hänellä on vain Vauva ja sen ja moden avustuksen antama kuvitteellinen auktoriteetti liputuksella määräillä muita :/
Olen todella pahoillani winner. Lämmin halaus sinne
Oli olevinaan myös sydän tuon edellisen viestin perässä.
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Mutta hei, 1500 rikki ;P 🙈🙉🙊
En muistanutkaan hehkuttaa 2500:aa... Nythän oikeasti oltaisiin yli 4000 viestissä, jossei olisi Justiinaa...
Ja mikä parasta; olemme ohittaneet official-ketjun viestien määrässä! 😁
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
winner kirjoitti:
Niin, maanantaina todettiin hoitopaikassa tartunta ja muutamassa päivässä meni :( Petipotilaille on tappava tauti edelleen, vaikka olisi rokotettukin.
Justiina ei kykene käsittelemään oikeaa elämää tai mitä muille tapahtuu, iloja tai suruja tai hauskaa rupattelua. Hänellä on vain Vauva ja sen ja moden avustuksen antama kuvitteellinen auktoriteetti liputuksella määräillä muita :/
Ymmärrän. Sinä selviät tästä. Vaikka en sinua tunne tämän palstan verran enempää, niin olet hiton badass tyyppi. (Sori jos tämä loukkaa jotenkin.)
Miten sulla Punkku on kesä mennyt?
Lemppari kirjoitti:
Miten sulla Punkku on kesä mennyt?
Aikamoisissa muutosten merkeissä, joten täällä on ollut vähän vähemmän. Hirveä tornado elämässä, mutta sitä se välillä on. :)
Mitäs teidän muiden kesä, mites lemppari sulla?
Kesä on mennyt siivillä, aika paljon töitä ja vähän liian vähän lomaa. Onneksi on vielä vähän lomaa tiedossa myöhemmin. Työ on ajoittain aika raskasta ja tuntuu että se vie liikaa voimavaroja eikä oikein jaksais mitään. Lottovoittoa odotellessa 👍.
Lemppari kirjoitti:
Kesä on mennyt siivillä, aika paljon töitä ja vähän liian vähän lomaa. Onneksi on vielä vähän lomaa tiedossa myöhemmin. Työ on ajoittain aika raskasta ja tuntuu että se vie liikaa voimavaroja eikä oikein jaksais mitään. Lottovoittoa odotellessa 👍.
Ihan samaa aihetta tässä olen työstänyt, siinä samalla kun kaikki muukin elämän osa-alue meni uusiksi. Tai oikeastaan olen päättänyt tehdä isoja muutoksia juurikin työelämän suhteen. Ei elämä voi jatkua niin, että elää viikonloppuja ja lomia odotellen. I'm not that person.
Oikeasti niinku mitä, Ämpäri-wau! Ja miten Blindchaneliin viitataan "muistatko tätä hittibändiä" kuten kuvatekstissä lukee. Nehän on nyt kaikkialla, niin muistatko tätä vanhaa hittibändiä jonka saimme naftaliinista kaivettua. Hahha :D ihanaa.
www.msn.com/fi-fi/uutiset/other/ämpäri-wau-muistatko-tätä-hittiyhtyettä…
Mikähän olisi paras BC-biisi sateiseen sunnuntaihin?