Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
2561/4019 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne enää kiinnosta kirjoittaa, kun kaikki poistuu. Ilmeisesti on todella paljon kaunaa sillä poistajalla Blind Channel bändiä kohtaan. Tuskin kukaan aikuinen nyt oikeasti jostain mummokalsarikommentista suuttuu noin paljon. Suosittelen lämpimästi terapiaa, jos asia on noin.

Vierailija
2562/4019 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta juurikin tämän keskustelun alasajo on todennäköisin poistelun motiivi. Jos kyseessä on moderaattori, syyllistyy hän aikamoiseen virheeseen ja siinä on jo varmaan keskustelun paikka pääkonttorilla. On huolestuttavaa jos kyseessä on joku perusritva, joka käy kyttäämässä keskustelua loukkaantuneena oikeasti jostain justiinan mummokalsarikommentista. Tämä poistovimma on jo ylittämässä kaiken normaaliuden rajat ja ei ole enää ok.

Jokatapauksessa, olen laittanut sanomaan jo asiasta palautetta.

-vanha vakkari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/4019 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä alkaa kyllä olla mahdotonta seurata etenkin kun en käy täällä joka päivä. Kaikki nuo poistot tekee tästä niin sekavaa ettei voi osallistua keskusteluun kun ei edes ymmärrä, mistä oikein puhutaan. Miksi tämä ketju halutaan näin kovasti ajaa alas?

Vierailija
2564/4019 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä me täällä ihmetellään. Bc fanien keskuudessa en usko olevan mitään taistelua, että muita keskusteluja halutaan ajaa alas. Se olisi fanittamalleen bändille aika huonoa. Joten jäljelle jää joku katkeroitunut tyyppi, joka on ottanut silmätikukseen tän jengin.

-vanha vakkari

Vierailija
2565/4019 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä me täällä ihmetellään. Bc fanien keskuudessa en usko olevan mitään taistelua, että muita keskusteluja halutaan ajaa alas.

Minkä takia näitä keskusteluja sitten on (ainakin) kaksi?

Vierailija
2566/4019 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poisteluista kukkapurkkiin. Tulin vain hehkuttamaan miten oon saanut miehenikin tykkäämään bc:stä! Tai eihän se koskaan sitä inhonnut ole, mutta nyt ollaan kuunneltu sitä automatkoilla (kun lapset nukkuu - muutenhan autossa soi vain hevisaurus) ja kotona muuten vaan. Hän jopa laittaa sen ihan oma-aloitteisesti soimaan ja tykkää kovasti tästä uusimmasta levystä. Jopa ihan niin paljon että ollaan loppukesästä menossa vielä yhdessä festareille joissa bc esiintyy ja joulukuussa lähtee mun mukaan jäähalliin! Best🤩

Vierailija
2567/4019 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä me täällä ihmetellään. Bc fanien keskuudessa en usko olevan mitään taistelua, että muita keskusteluja halutaan ajaa alas.

Minkä takia näitä keskusteluja sitten on (ainakin) kaksi?

Vielä pelottavampi ajatus, että tuolla jossain kävelee tyyppi/tyyppejä täynnä niin vihaa jostain vauva.fi ketjusta. Et vielä puolen vuoden jälkeen ajettuaan puoli ketjua toiseen jaksaa kytätä ja poistattaa viestejä uudesta keskustelusta. Huhhuh. Ei käynyt se es mielessä!

-vanha vakkari

Vierailija
2568/4019 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan vaan katkeraan loppuun asti. Sitähän tämä alapeukku-poistaja haluaisi, että pysyvästi vaikenisimme. Sitä odotellessa, motherf****r.

Vierailija
2569/4019 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kyllä pari nimimerkkiä käyttävää on minun mieleeni liian ylimielisiä. Jotenkin niin olevinaan. Onko se sitten oikeanlaista fanittamista, että ollaan niin ylpeitä olevinaan itsekin rock stara?

Vierailija
2570/4019 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, miten niin??? Täällä on erityyppisiä keskustelijoita. Mitään ongelmaa ei olisi, jos ei joku (epätasapainoinen ?) kokisi oikeudekseen määritellä mikä on oikea tapa keskustella, ja siten poistelisi mielivaltaisesti täysin normaaleja ja asiallisia viestejä. Onko se sitten oikea tapa fanittaa, että tulee fanitusketjuun kertomaan että väärin fanitettu ja viestit poistoon?

Esim. Mä kysyin eilen Winneriltä että onko hän käynyt BC:n keikalla, ja sitten se viesti poistettiin? Siinä ei ollut mitään asiatonta eikä ylimielistä.

-Lemppari

Vierailija
2571/4019 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kyllä pari nimimerkkiä käyttävää on minun mieleeni liian ylimielisiä. Jotenkin niin olevinaan. Onko se sitten oikeanlaista fanittamista, että ollaan niin ylpeitä olevinaan itsekin rock stara?

Niinpä... Ei vaan jaksa yhtään sellaista asennetta, että muiden fanitus on ällöttävää ja noloa, mutta kun itse kuolaa jotakin, niin se on vaan tosi cool.

Vierailija
2572/4019 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä ei viihdy ja seura ja puheenaiheet on vääränlaisia, niin *tadaa* täällä ei ole pakko olla!

Mun mielestä on älytöntä tulla tänne valittamaan että en tykkää siitä ja siitä nimimerkillisestä. Johan se opetetaan jo lapsille että kaikista ei tarvitse tykätä, mutta toimeen pitää yrittää tulla.

Viestien poistaminen oman mielen mukaan "ai, toi on toi ärsyttävä nimimerkki->poistoon " , "olipas ylimielinen kommentti -> poistoon " on typerää ja lapsellista ja pilaa keskustelun niiltä jotka sitä haluaisivat käydä.

Ja mitä se sitten on jos ei ylimielistä, että tulee tänne varta vasten, ilman että edes osallistuu muuhun keskusteluun, osoittelemaan että nuo ja nuo on ylimielisiä?!? Miksi???

Vierailija
2573/4019 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormitoveri kirjoitti:

Poisteluista kukkapurkkiin. Tulin vain hehkuttamaan miten oon saanut miehenikin tykkäämään bc:stä! Tai eihän se koskaan sitä inhonnut ole, mutta nyt ollaan kuunneltu sitä automatkoilla (kun lapset nukkuu - muutenhan autossa soi vain hevisaurus) ja kotona muuten vaan. Hän jopa laittaa sen ihan oma-aloitteisesti soimaan ja tykkää kovasti tästä uusimmasta levystä. Jopa ihan niin paljon että ollaan loppukesästä menossa vielä yhdessä festareille joissa bc esiintyy ja joulukuussa lähtee mun mukaan jäähalliin! Best🤩

Jee! Meillä on sama juttu, mies on kans alkanut tykkäämään bc:sta 👍🤘. Ja meillä tykkää osa lapsistakin, hyräilevät/laulavat biisejä mukana. 4-vuotiaan lempikappaleita on mm. Dark Side ja Died enough for you...

Vierailija
2574/4019 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei onnistu edes edellisen viestin tykkääminen enkä voi lähettää kommenttia yhteen aikaisempaan viestiin. Mikä tässä nyt tökkii???

Vierailija
2575/4019 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot tips:

-yrittäkää pysyä edes auttavasti asiassa älkääkä jauhako pelkästään justiinoista, ylläpidosta jne. jne. jne.

-älkää ruokkiko palstahäirikköä

Niin eiköhän se siitä.

Vierailija
2576/4019 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot tips: ei auta, on kokeiltu.

Ja me saadaan keskustella palstahäirikön kanssa, jos halutaan. Mitä se sulta on pois?

Lakkaa vit*u kyttäämästä ja poistattamasta viestejä.

Hot tips: ei tarvi lukea tätä ketjua

Tadaa!

Sä käyt itse täällä aukomassa ylimielisesti päätä ja poistatat jokaisen sun kommenttiin vastatun viestin. Haluatko tietää mistä se on merkki?

-psykologi

Vierailija
2577/4019 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hot tips: ei auta, on kokeiltu.

Ja me saadaan keskustella palstahäirikön kanssa, jos halutaan. Mitä se sulta on pois?

Lakkaa vit*u kyttäämästä ja poistattamasta viestejä.

Hot tips: ei tarvi lukea tätä ketjua

Tadaa!

Sä käyt itse täällä aukomassa ylimielisesti päätä ja poistatat jokaisen sun kommenttiin vastatun viestin. Haluatko tietää mistä se on merkki?

-psykologi

Psykologilla menee nyt ehkä kirjoittajat sekaisin, mutta ei se mitään. 

Vierailija
2578/4019 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä... Ei vaan jaksa yhtään sellaista asennetta, että muiden fanitus on ällöttävää ja noloa, mutta kun itse kuolaa jotakin, niin se on vaan tosi cool.

Ja taas tän tyypin viesteihin vastatut viestit poistatetaan 😄 tää on niin idioottimaista.

Vierailija
2579/4019 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas tän tyypin viesteihin vastatut viestit poistatetaan 😄 tää on niin idioottimaista.

Vastasin tuohon "älä tuu mua komppaamaan, itse olet pahin kiusaaja täällä" ja se poistattaa sen 😄

Vierailija
2580/4019 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin itse sanomaan siellä toisessa ketjussa jotain mikä ei ollut toisten mieleen. Ketjussa oli ollut monta viikkoa ihan hiljaista mutta johan alkoi keskustelu viritä kun ihmiset pääsivät haukkumaan minua ihan huolella. Omasta mielestäni se viesti ei edes ollut mitenkään negatiivinen, en ainakaan tahallani sanonut mitään ilkeää. No, tämä menee joskus näin.

Ketju on lukittu.