Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
2601/4019 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut mitään ilkeää, enkä loukata ketään. En ole tuo välissä ollut anonyymi. Ihan vain yleisesti mietin sitä, että on ulkomusiikkitekijät ja musiikin fanitus samassa. Kaikille aisteille jotain?

-kukkis

Vierailija
2602/4019 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemppari kirjoitti:

Ja mitä toi himoitsemisjuttu tarkoittaa...??

No mitäköhän 🙄

Sori mut miksi sä käyt täällä? Käyt vain kiusaamassa muita, lähinnä Punkkua ja Winneriä. Tuolla on myös se official. Vai saatko jotain kivaa muiden kiusaamisesta?

-vv

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/4019 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanut mitään ilkeää, enkä loukata ketään. En ole tuo välissä ollut anonyymi. Ihan vain yleisesti mietin sitä, että on ulkomusiikkitekijät ja musiikin fanitus samassa. Kaikille aisteille jotain?

-kukkis

En tiedä kenelle tuon kysymyksen osoitit, mutta omasta puolestani voin vastata että oikein kiva kuunnella älyttömän hyvää musiikkia ja kun bonuksena vielä samassa paketissa silmänruokaa niin mikä jottei. En tiedä miksi ei jo vähän vanhempikin voisi moisesta nauttia? Mä ainakin nautin 😊.

Vierailija
2604/4019 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs olen taas päätynyt tänne!

Kumpi teidän mielestä on kovempi Blind Channel vai The Rasmus?

Mä nimittäin oon molemmat nähnyt tänä kesänä! (Eilen The Rasmuksen eturivistä)

Yhdistävä tekijähän on, että molemmat ovat edustaneet Suomea Euroviisuissa.

Mun mielestä molemmat ovat yhtä kovia bändejä.

Tässä ketjussa olevat niin kuunteletteko minkälaista musiikkia päänsääntöisesti vai Onko BC vain se ykkös juttu?

Tämä vuosi on mulle niiiiiin festarin täyteinen.

Vierailija
2605/4019 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärtänyt.

Mä oon se RokkiTipu jonka kanssa joskus juttelit tässä ketjussa, joten en ole mikään Justiina.

Vierailija
2606/4019 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Meillä on täällä tämä selkeä symbioosi parempien ihmisten ja justiinoiden välillä. Fiksut ihmiset kertovat fiksuja juttuja bändeistä ja elämästään ja no-life alempi ameeba Justiina poistelee, kun ei sitä ole ohjelmoitu muuhun.

Meno ei ole näköjään muuttunut sitten.

Ankeaa täytyy olla, jos kuluttaa tarpeettomasti aikaa toisten viestien poisteluun.

Jos toiset kerran ärtyyntyy sinusta niin miksi he sitten ovat tarrautuneet kommentteihisi?

En ymmärrä???

Vierailija
2607/4019 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos täältä BC pudonnut aihe ja muuttunut Justiina ketjuksi?

Kaipa mä sitten voisin jotain muuta tehdä kuin roikkua tässä ketjussa.

Vierailija
2608/4019 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

RokkiTipu kirjoitti:

winner kirjoitti:

Meillä on täällä tämä selkeä symbioosi parempien ihmisten ja justiinoiden välillä. Fiksut ihmiset kertovat fiksuja juttuja bändeistä ja elämästään ja no-life alempi ameeba Justiina poistelee, kun ei sitä ole ohjelmoitu muuhun.

Meno ei ole näköjään muuttunut sitten.

Ankeaa täytyy olla, jos kuluttaa tarpeettomasti aikaa toisten viestien poisteluun.

Jos toiset kerran ärtyyntyy sinusta niin miksi he sitten ovat tarrautuneet kommentteihisi?

En ymmärrä???

Justiina moderaattori on siis aivan korviaan myöten rakastunut minuun ja tämä on ainoa keino hänelle saavuttaa huomiotani ;DDDDD

+ Hän yrittää karkottaa kilpakosijat, kuten kunnon b*tch tekee :DDD

Kuulostaa sairaalloiselta, joten ehkä parempi minunkin on häipyä tästä ketjusta.

Vierailija
2609/4019 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tää Justiina alkaa olla jo aika loppuunkaluttu aihe. Enkä tarkoita ettei täällä sais puhua muusta kun asiallisesti rockista tai että pelkästä ilkeydestä pitäs poistatuttaa toisten viestejä.

Vierailija
2610/4019 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä jo täällä:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6129ce54-2424-4b1b-a552-0a95aa…

Supersuosittu Blind Channel törmäsi julkisuuden nurjaan puoleen: Ettekö te idiootit tajua

- Anonyymit sekopäät kirjoittavat ihan hävyttömästi, melkein kunnianloukkaustason paskaa. Enkä puhu vain itsestäni, vaikka olen toki saanut oman osani. Tulee sellainen olo, että ettekö te idiootit tajua tuon olevan koulukiusaamista maksimaalisessa muodossaan, Joel lataa.

... Miten tulikin tämä ketju mieleen?

Vierailija
2611/4019 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on keskusteltu uudesta levystä, uusista kappaleista, keikkakokemuksista.

Justiina on vaan poistellut sitä mukaa ja saanut siihen moderaattorin luvan.

Siksi hän on tapetilla.

Mä muuten näin sen BC:n uuden levyn kaupassa ja aika rajun näköiset kannet siinä oli. Kansissa roikottaa päänahkojansa kädenjatkona. WTF!!

Vierailija
2612/4019 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä viimeisetkin viestit ovat olleet poistojen kohteena niin asia yhteydet puuttuvat tästä ketjusta. Jos joku on kyrpiintynyt niin miksi ei sitten koko ketjua ilmianna?

Vierailija
2613/4019 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Samaten, kun hän on pervo maso, niin päivittäinen totaalinen nöyryytys winneriltä on elinehto.

Ja tällaista lainatun tyylistä kamaa kirjoittelevaa tyyppiä te puolustelette täällä? Oikeesti?

Vierailija
2614/4019 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nyt riittää. Hyvää jatkoa kaikille!

Vierailija
2615/4019 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä jo täällä:

Supersuosittu Blind Channel törmäsi julkisuuden nurjaan puoleen: Ettekö te idiootit tajua

- Anonyymit sekopäät kirjoittavat ihan hävyttömästi, melkein kunnianloukkaustason paskaa. Enkä puhu vain itsestäni, vaikka olen toki saanut oman osani. Tulee sellainen olo, että ettekö te idiootit tajua tuon olevan koulukiusaamista maksimaalisessa muodossaan, Joel lataa.

Nettikiusaaminen on kyllä niiin syvältä. En tajua mitä iloa siitä saa että purkaa omaa pahaa oloa ihan ventovieraille ihmisille. Onko oma elämä tosiaan niin tyhjää ettei oo muuta tekemistä?

Meillä on täällä muutaman kanssa ollut iloisia, hauskoja keskusteluita ja täällä on moni nimimerkkiä käyttävä saanut todella paljon kiusaamista niskaansa. En yhtään ihmettele että esim. Punkku, sormeilija ja viinitoveri ovat periaatteessa lähtenyt täältä. En vertaisi tämän tai official ketjun porukkaa kiusaajiin, päinvastoin täällä käy anonyymejä ihmisiä kiusaamassa muita. Helppoa huutaa anonyyminä puskista.

-vanha vakkari

Vierailija
2616/4019 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, nyt riittää. Hyvää jatkoa kaikille!

Jos olet Justiina, niin bye bye ja kepeät mullat, äläkä vaan tule takaisin heti 5 minsan päästä katsomaan mitä sulle on vastattu --- ja poistamaan se vastaus.

OFFICIAL -ketjuun sitten vaan kirjoittelemaan.

En oo Justiina enkä mee seuraamaan enää yhtäkään BC-ketjua.

Vierailija
2617/4019 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Samaten, kun hän on pervo maso, niin päivittäinen totaalinen nöyryytys winneriltä on elinehto.

Ja tällaista lainatun tyylistä kamaa kirjoittelevaa tyyppiä te puolustelette täällä? Oikeesti?

Hauskin oli väite siitä että winneriä kiusataan. Miten trollia edes voi kiusata, kun sehän nauttii mistä vaan huomiosta 😂

Vierailija
2618/4019 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kommentissa nimenomaan winneriä puolustettiin? Täällä teidän väliseen ristituleen joutuu muut.

-vanha vakkari

Vierailija
2619/4019 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntä miten täältä poistuu winnerin viestit koko ajan. Ihan älytöntä.

Vierailija
2620/4019 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä jo täällä:

Niin tuossa Joel puhuu Jodelista, missä ilmeisesti Bc faneja on kiusattu. Toki siitä tulee tämä mieleen sillä, että täälläkin joku tekee kiusaa tämän ketjun kirjoittajille.

Ketju on lukittu.