Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Kuka reppana täällä käy taas alapeukuttelemassa? Ja miksi? Hanki elämä.
Lemppari kirjoitti:
winner kirjoitti:
Levy siis ulkona ja sinkkulohkaisujen lisäksi lopuissakin biiseissä on tarpeeksi koukkuja, niin että tämä on ihan odottamisen ja kuuntelemisen arvoinen levy. Tuotanto on kohdillaan, samoin miksaus, raskasta tarvittaessa ja kuulasta kun sitä tarvitaan. Kansitaidekin on sopivan makaaberi.
Aiemmin kuulemattomista biiseistä eniten minulle kolahti mustan huumorin Autopsy, yksi parhaista Korn-pastisseista ikinä... 🤘 "I need to open up!" ;D Samoin Glory for the Greedy. Opinions ja Alive or Only Burning ovat ok. National Heroes pitäisi loogisesti olla levyn aloitusbiisi, eikä ainakaan youtubessa sitä ole, vaan vasta kipale #7... Lieneekö keikkojen aloitusbiisi kumminkin? YT:stä tuli BC-kanavalta levy kuunneltua, koska siellä on videotkin mukana.Mullakin kolahti tuo Autopsy! Ja myös Alive or Only Burning sekä Thank You for the Pain. Ja kuten joku jo aiemmin kommentoi, myös mä ihan liikutuin tuon viimeksi mainitsemani biisin lopusta.
Mä en ole vieläkään jotenkin lämmennyt Don't fix me:lle, ja hiljaa vähän "pelkäsinkin" että jos muutkin levyn biisit on samanlaisia kuin se. Mutta ei ne olekaan. Erittäin hyvä levy, täytyy sanoa.
Ai niin Winner, tai kuka vaan joka asiasta tietää, mitä käytännössä tarkoittaa levyn tuottaminen? Mä en oikeasti tiedä, ja olen ennenkin miettinyt että mitä tuottaja tekee ja mitä kaikkea levyn tuottaminen pitää sisällään..?
T. Lemppari, taas
Alan pikkuhiljaa heräämään täältä loman riemuista ja kommentoida levyä. Jahka ehdin siihen tutustumaan. Mutta elossa olen täällä 💪
Onkohan Joel saanut inspiksen siellä suihkussa riehumiseen tästä:
Sori Joltsu 😘
https://www.instagram.com/p/CfwbMT0o1C1/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
En tiedä osasinko laittaa ton linkin oikein. Mutta jos osasin, niin nuo lähikuvat Joelin kasvoista on aivan upeat! Vaikka en Joelin perään olekaan niin mourunnut, niin ymmärrän kyllä Punkkua oikein hyvin noita kuvia katsellessa. Hitto miten upea.
T. Lemppari
Kohdassa 0:16 kuuluu Thank You For The Painin raakile 🥺 Ja ne lopun haastattelupätkät on vuodelta 2014 🥺🥺
Joo ainakin osa niistä Thank You for the Pain:in lopun katkelmista löytyy Youtubesta yhdestä vanhasta (2014) videosta.
T. Lemppari
Siis mitä aktuaalista sitä itseään, taas yksi mun viesti poistettu täältä. Onpa järkevää.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä osasinko laittaa ton linkin oikein. Mutta jos osasin, niin nuo lähikuvat Joelin kasvoista on aivan upeat! Vaikka en Joelin perään olekaan niin mourunnut, niin ymmärrän kyllä Punkkua oikein hyvin noita kuvia katsellessa. Hitto miten upea.
T. Lemppari
Wau 😍 en voinut kuvitella kuolaavani sitä vieläkin enemmän, mutta ilmeisesti voin.
Kokonaisuutena loistava levy, tullut nyt pari kertaa kuunneltua läpi. Ihmettelin myös tuota, että miksei national heroes avaa koko levyä, avasi ainakin Tuskassa keikan. Toki se tuolla välissä antaa vähän hengähdystaukoa.
Autopsy tämänhetkinen lemppari aiemmin julkaisemattomista biiseistä, mutta muutkin kasvanevat kuunnellessa. Ehkä Alive or only burning oli se mikä iski uusista ensimmäisenä ja oli mulle helpoimmin sulateltava, mutta Autopsy kurvas kärkeen takavasemmalta tokan kuuntelun jälkeen.😁 Glory for the greedy vaikuttaa keikkabängeriltä.
Toivoisin jatkossa ehkä vähän enemmän muutakin teemaa sanoituksellisesti kuin Me vastaan muut. Nyt pojat on kuitenkin päässeet näyttämään kyntensä!
Lemppari, mitä uusia biisejä olivat ottaneet settilistaan ruississa?😊
Punkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. LemppariWau 😍 en voinut kuvitella kuolaavani sitä vieläkin enemmän, mutta ilmeisesti voin.
Holy... Pakko vähän kai mouruta itsekin. Tuohon kyytiin hyppäisin mielelläni.😇
Mä kun olen hehkutellut monissa poistetuissa viesteissäkin sitä Falling in Reverseä täällä, niin niiden videoiden tietsikkatehosteiden tekijäporukan tyyppinen huumorintaju + Autopsy voisi olla aika makea yhdistelmä, jos siitä vielä sinkku lohkaistaan ;)
https://en.wikipedia.org/wiki/Jensen_Noen on ohjaaja. Voipi olla kallis ja kysytty, mutta heitänpä idean ilmaan...
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten törmänneet hienoon uusiseelantilaiseen bändiin Written By Wolves? Spotify alkoi jossain vaiheessa tuuttaamaan sitä algoritmien perusteella mulle ja voi hyvää päivää mikä orkesteri. Suosittelen tsekkaamaan.
Ripple ja Demons just tsekattu. Ripplessä oli Terminator-tyylinen sanoitettu mv-video ja Demons toimi biisinä ihan hyvin. Jatketaan kuuntelua, kiitos vinkistä. Ensimmäinen kerta maailmanhistoriassa kai, että algoritmeistä on jotain hyötyä??? 😄
Viinikamu kirjoitti:
Toivoisin jatkossa ehkä vähän enemmän muutakin teemaa sanoituksellisesti kuin Me vastaan muut. Nyt pojat on kuitenkin päässeet näyttämään kyntensä!
BC on nimenomaan sanonut että jokainen levy on kuvaus siitä bändin senhetkisestä vaiheesta ja levyn kappaleet mukailevat sitä tiettyä teemaa kaikki. Taisteluahan se bändin taival on tähän asti (UMK voittoon asti) ollut. Varmasti seuraava levy on teemaltaan sitten jotain muuta.
Mä olen aivan rakastunut Thank you for the pain -biisiin! Se loppu on niin sympaattinen ja saa ihon kananlihalle. Joonaksen laulupätkät siinä on kiva lisä. Autopsy kuulosti ekalla kuulemalla aivan outolinnulta, mutta muutamam kuuntelukerran jälkeen oon alkanut tykätä! Opinions on uusista ehkä se vähiten sytyttävä mutta hoilaan sitäkin mukana. Kokonaisuutena kyllä aivan mainio levy! Innolla odotan että pääsen kuulemaan sen livenä joulukuussa.
Nyt kun oon enemmän kuunnellut levyä niin uusista biiseistä Autopsy on kyllä ehdoton ykkönen. Alive or Only Burning hyvänä kakkosena.
Ruississa ne soitti Glory for the Greedyn ja Alive or Only Burningin. Noi tunnin mittaiset festarikeikat on kyllä siinä mielessä hankalia kun ei siinä montaa biisiä ehdi soittaa, ja niin moni kappale on niin hyviä että haluaisi ne livenä kuulla!
Mä mietin Viinikamu kanssa samaa, että toivottavasti seuraavat uudet kappaleet olisi teemoiltaan enemmän muutakin, ja uskon kyllä että ovatkin.
Kiitos Winner linkistä, kyllä se vähän avasi. Mutta koska en musiikin teosta tiedä mitään ja hyvin valikoivasti sitä kuuntelenkin, niin en kyllä osaa erottaa että milloin levy on hyvin tuotettu, tai vähemmän hyvin. Mutta eipä mun tarviikaan.
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Lemppari kirjoitti:
Siis mitä aktuaalista sitä itseään, taas yksi mun viesti poistettu täältä. Onpa järkevää.
Poistettu myös mun eilinen hyvin asiallinen ihmettely samasta asiasta...
Onneksi se viesti oli ehditty lukea, kun siinä oli myös selventävä linkitys äänitetuottaja. Toimenkuvaan. Justiina toki ymmärsi viestistä vain hänen toimintansa arvostelun :(
Miksei tämä ihminen osaa pysyä ketjusta pois, jos se on hänelle niin tuskaista luettavaa? Jos hakee samanmielisiä juttukavereita täältä, niin kai tuon näkee, että AINOA henkilö, joka ei juttua koe omakseen tai pärjäile meidän merkillisten nimimerkillisten kanssa, on hän?
No niinpä. Ei pysty ymmärtämään. Tai sitten kyse on ihan vaan rehellisestä kiusanteosta, jota näin aikuisella iällä on niin vaikea käsittää, siis että joku kokee tarpeelliseksi kiusata. Mutta tutkimattomia ovat herr... eikun kaulinhenkilön tiet.
Lemppari kirjoitti:
winner kirjoitti:
Lemppari kirjoitti:
Poistettu myös mun eilinen hyvin asiallinen ihmettely samasta asiasta...
Onhan tuo vähän surullista että jonkun kaulinhenkilön päivittäisiin rutiineihin kuuluu käydä tarkastelemassa keskusteluja, joihin ei edes osallistu (?), ja poistatella niistä viestejä mielivaltaisesti samalla kun taputtelee pieniä karvaisia kätösiään. Menisi mieluummin vaikka torille syömään mansikoita.
Multa poistuu järjestelmällisesti melkein kaikki kommentit mitä tänne olen yrittänyt kirjoittaa. Oli aiheesta tai aiheen vierestä, niin pois vaan.
Ootteko muuten törmänneet hienoon uusiseelantilaiseen bändiin Written By Wolves? Spotify alkoi jossain vaiheessa tuuttaamaan sitä algoritmien perusteella mulle ja voi hyvää päivää mikä orkesteri. Suosittelen tsekkaamaan.