Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
2401/4019 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis nytkö ne biisit jo katoskin täältä. Just näin. 😅

Vierailija
2402/4019 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ne biisit katosi? Voiko joku poistattaja kertoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2403/4019 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinikamu kirjoitti:

Ja siis nytkö ne biisit jo katoskin täältä. Just näin. 😅

Just EI NÄIN.

🤦🏴🤬

Vierailija
2404/4019 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viinikamu kirjoitti:

winner kirjoitti:

sitten yks vähän vanhempi:

"Reptile" live 6.23.06. Trent Reznor, Peter Murphy, Atticus Ross, Jeordie White.

Tää on samalla lailla hypnoottinen ja vangitseva kuin moni muukin NIN:n biisi, että vaikka pituus hirvittää, niin huomaa sitten kuitenkin kuuntelevansa biisin mielenkiinnolla loppuun. Myönnän, että mun on nykyään tosi vaikeaa edes aloittaa kuuntelemaan biisejä mitkä kestää yli 5 min, kun keskittyminen herpaantuu niin herkästi.  😅

Biisin loppupuolella korostuu Peter Murphyn mikkitekniikka ja äänenkäyttö ihan opetusfilmin tasolle.

Vierailija
2405/4019 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Jos mä haluaisin spämmätä neljäsataa viestiä putkeen miten exä/työkaveri/naapuri on narsku, joka soseuttaa mummonmuusit väärin niin se olisi ok. Mutta apua, musiikkia! Ei missään nimessä saa linkittää musiikkiin liittyvään ketjuun.

Ei niin, koska täällä narskuilla on omat biisiketjut niitä videoita varten. Mutta piti testata asia ihan vaan sillä, että taas saa selville poistajan identiteettiä ja intressejä Vauvassa tiettyihin asioihin reagoimisen suhteen... Jotenkin tää nyt vaikuttaa kilpailuasetelmalta, jossa tapaus winner on liian suosittu erään 07-23 paikalla roikkujan mielestä ja pitää yrittää torpedoida kaikin tavoin.

Vierailija
2406/4019 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas ollaan uudella sivulla niin, että ihan kohta ollaan Damianon ohi ;D

Vierailija
2407/4019 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin ajattelin et täällä on joku automaatti poistelemassa viestejä, varsinkin jos tietystä osoitteesta tulee samaa tietyn ajan sisällä. Sillä uskaltaakin kirota, kun se ei ole kukaan ihminen. Näin olen siis luullut :D

Vierailija
2408/4019 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Joel kun se on niiiiin kuuma. Pitää varmaan lähteä juoksulenkille 😃

Vierailija
2409/4019 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Mä jotenkin ajattelin et täällä on joku automaatti poistelemassa viestejä, varsinkin jos tietystä osoitteesta tulee samaa tietyn ajan sisällä. Sillä uskaltaakin kirota, kun se ei ole kukaan ihminen. Näin olen siis luullut :D

No niin luulis vaikka mitä... mutta nythän hävisi jo ne biisinnimetkin ;DDDD

Vierailija
2410/4019 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

No niin luulis vaikka mitä... mutta nythän hävisi jo ne biisinnimetkin ;DDDD

Mun nollasta sataan kiihtyvä tulisuus saattoi olla osasyy sen poistoon, kun sitä lainasit :D täällä on nyt niin monta päivää tökitty, että meni hermot.

Vierailija
2411/4019 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiin winner, et tarttunut mun syöttiin eilen. Yksi totuus itsestä. Kerro yksi asia mikä on totta susta ja mun on vaan uskottava se.

Vierailija
2412/4019 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Niiiin winner, et tarttunut mun syöttiin eilen. Yksi totuus itsestä. Kerro yksi asia mikä on totta susta ja mun on vaan uskottava se.

Taisin kertoa useammankin totuuden, mutta jollekulle totuus oli taas kerran liian asiallista ja poistoon menivät. Olikohan ne mun päähinevastailut vielä tallella???

Uusitaan varalta, että joku saa ilmoittaa spämminä :/

Ei päähinettä yleensä, kesällä lippis ja talvella pipo.

Vierailija
2413/4019 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Taisin kertoa useammankin totuuden, mutta jollekulle totuus oli taas kerran liian asiallista ja poistoon menivät. Olikohan ne mun päähinevastailut vielä tallella???

Uusitaan varalta, että joku saa ilmoittaa spämminä :/

Ei päähinettä yleensä, kesällä lippis ja talvella pipo.

😑

Vierailija
2414/4019 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla ei ole käsineitä, kuin pakkasella joskus sormikkaat"

Vierailija
2415/4019 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Oli ilmeisesti pettymys tuo mun vastaus? Huoh! Ei voi aina vastata "fanien" toiveisiin oikein, vaikka vastaisikin oikein ja totuudenmukaisesti :D

*rouskuttaa sipsejä* (ilman lippistä ja sormikkaita)

Vierailija
2416/4019 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olisi pitänyt kertoa, että on tumma lätsä, sininen kauluspaita, jossa valkoisia kuvioita ja tummat liivit ja aurinkolasit ja että Tampereelle just ländättiin halaamaan faneja rennosti cigarillo huulessa...

Vierailija
2417/4019 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Oli ilmeisesti pettymys tuo mun vastaus? Huoh! Ei voi aina vastata "fanien" toiveisiin oikein, vaikka vastaisikin oikein ja totuudenmukaisesti :D

*rouskuttaa sipsejä* (ilman lippistä ja sormikkaita)

Tuo oli yhtä mullistava totuus kuin olisit sanonut, että synnyin joskus. Toisaalta mun kysymyksen asettelu antoi laajan kirjon saivarteluun mahdollisuuksia. Mitä muutakaan minun olisi pitänyt olettaa. 😏

Vierailija
2418/4019 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Varmaan olisi pitänyt kertoa, että on tumma lätsä, sininen kauluspaita, jossa valkoisia kuvioita ja tummat liivit ja aurinkolasit ja että Tampereelle just ländättiin halaamaan faneja rennosti cigarillo huulessa...

Eli olet ilman hattua Tampereelta reilusti lounaaseen, sulla on collarishortsit ja yksivärinen t-paita. Imeskelet vähintään tikkaria siinä kyynelten lomassa, sillä ländätessä ei näykään fanin fania.

Vierailija
2419/4019 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

--- ja tuossa aiemmin asusteistaan luonnehdittu henkilö on eräs Johnny Depp... mutta koska nyt on jokin totuus tai tehtävä poisto menossa, niin... 4 pisteen totuusvihje: Zoulin lisäksi voit vetää listasta toisenkin nimen yli, en ole myöskään Johnny Depp.

Eikö täällä joku jo aiemmin todennut sun käyttävän pilkkua lauseissa ja ilmeisesti Joel somessa ei juurikaan pilkuttele. Hyvä teoria ja uskottava :D

Vierailija
2420/4019 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Olin niin haaveissani lenkillä, että hölkkäsin vahingossa kodin ohitse. Mitäköhän vaan mahtoi soida kuulokkeissa 🤔😏🤦🏼

Ketju on lukittu.