Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Punk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ketju on ihan vitsi koska annatte yhdelle palstan pahimmista trolleista niin paljon huomiota. Don't feed the troll, ettekö muista sääntöä?
Ai säkö olet se viestien liputtaja? Meillä on ollut hauskaa heittää huumoria täällä, ei se meitä niin häiritse.
Ihanko todella sä kuvittelet, että joku yksittäinen palstailija saa viestit poistettua?
Lempeä naukuja kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hemmettiä täällä tapahtuu?
Miksi täällä ei saa sanoa että mun mielikuvassa winner on sellainen joka käyttää päähinettä???T.lemppis
Yrititkö ehdottaa inkkaripäähinettä? Lieneekö sanasensuurissa... Semmoisia ei kuulema enää saa käyttää, koska joku "asiallinen" loukkaantuu...
No en edes. Enkä saamelaistenkaan päähinettä. Ihan vaan päähinettä ilman mitään muita määritelmiä.
Kerro sä minkälaista päähinettä sä käytät 😄?!
Yleensä en mitään, kesällä lippistä (lippa eteenpäin) ja talvella pipoa
Punkku kirjoitti:
Siis mitä täällä tapahtuu? Ehdin näkemään yhden mulle tulleen kommentin anonyyminä.
Jotain vmp Punkku. Toivottavasti näät vähemmän käärme ja taklailu-unia hississä.
Plus täältä lähti sivullinen ihan tavallista keskustelua taas pois. Mä lähden täältä oikeasti ihan kohta.
Se olin mä, ja totesin siinä näistä poisteluista että vmp.
Ja toivotin sulle ensi yöksi vähemmän taklailua ja käärmeitä sisältäviä unia. Mut poistoon sekin läks. On tää mielenkiintoista.
Aaa, joo aivan. Ehdin nähdä vain sanoja sieltä täältä. Se oli tosi ahdistava uni. Se oli todella ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Punk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ketju on ihan vitsi koska annatte yhdelle palstan pahimmista trolleista niin paljon huomiota. Don't feed the troll, ettekö muista sääntöä?
Ai säkö olet se viestien liputtaja? Meillä on ollut hauskaa heittää huumoria täällä, ei se meitä niin häiritse.
Ihanko todella sä kuvittelet, että joku yksittäinen palstailija saa viestit poistettua?
Ihan kuvittelet ettei saa?
Vierailija kirjoitti:
Punk kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos teitä on vaikka kaksi jonnea kimpassa, niin sitten on kahden elämä menossa hukkaan.
Kääntykää tuolta tieltä, se vie kadotukseen.
Punkku kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Siis mitä täällä tapahtuu? Ehdin näkemään yhden mulle tulleen kommentin anonyyminä.
Jotain vmp Punkku. Toivottavasti näät vähemmän käärme ja taklailu-unia hississä.
Plus täältä lähti sivullinen ihan tavallista keskustelua taas pois. Mä lähden täältä oikeasti ihan kohta.
Ja toivotin sulle ensi yöksi vähemmän taklailua ja käärmeitä sisältäviä unia. Mut poistoon sekin läks. On tää mielenkiintoista.Aaa, joo aivan. Ehdin nähdä vain sanoja sieltä täältä. Se oli tosi ahdistava uni. Se oli todella ilkeä.
blind snake taisi olla justiinalle liikaa täällä :D
Eli winner sä käyt härkkimässä muita eri ketjuissa ja sit juokset kaikki kannoilla tänne :D onko reilua?
winner kirjoitti:
SANOMA RULES! -ketju olisi positiivinen mainos Sanomalle ja siinä Justiina voisi käsitellä tarkkaan Vauvan sääntöjä.
Ja olisi ainoastaan rakentavaa ja asiallista keskustelua.
Win-win.
Mutku ei :/
tätä ketjua paukuttamaan huomenna etusivulle koko päivä ;D
Punkku kirjoitti:
Eli winner sä käyt härkkimässä muita eri ketjuissa ja sit juokset kaikki kannoilla tänne :D onko reilua?
Mun mielestä kaikki saa kuunnella Blind Channelia tai edes jotain sinnepäin.
En usko että Punkun ja winnerin parempi keskusteluketju OFFICIAL eläisi Vauvassa kovin kauaa, koska jonnet tulee perässä sinnekin poistoliputtelemaan.
Ongelma siis on se liputusmahdollisuus ylipäänsä. Ylä- ja alapeukut riittävät.
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Mun mielestä kaikki saa kuunnella Blind Channelia tai edes jotain sinnepäin.
En usko että Punkun ja winnerin parempi keskusteluketju OFFICIAL eläisi Vauvassa kovin kauaa, koska jonnet tulee perässä sinnekin poistoliputtelemaan.
Ongelma siis on se liputusmahdollisuus ylipäänsä. Ylä- ja alapeukut riittävät.
Se on totta, että vaikka meillä olis minkä niminen ketju vain, niin sielt lähtis viestejä. Noh, minä lähden nukkumaan ja toivon ettei taas tuu kylkitaklausta. 😏
winner kirjoitti:
Laitanpa huvikseni muutaman "asiallinen rock" -videon, kun näitä on tässä tullut ulos. Katsotaan saako tämä olla musiikkivideoketju.
Mitäpä mieltä olette näistä:
The Rasmus: Rise
Mulle ei Rasmus oikein lähde. Hyvä ja lahjakas bändi, en siis mitenkään sillä. Mun korvaan Laurin ääni ei tuossa lajityypissä lähde, mutta Rasmuksen alkupään funkympi tuotanto oli silloin tosi iso juttu. Oi kun palaisivat siihen :D
Suomibändeistä mulle ehkä eniten on uponnut Tehosekoitin, Paperi T ja Lapko. Toki Apulanta aikoinaan oli kova ahdistuneelle pikkukylän "punkkarille." (Punkkari heittomerkeissä, koska emo-gootti osastoa ei meillä pikkukylillä silloin ysärin lopulla vielä niin tunnettu)
Täytyykin kuunnella noi winner sun linkittämät myöhemmin tänään.
Punkku kirjoitti:
Viinikamu kirjoitti:
Ja sellainen lisäys, ettei ollut puputossuja, mutta erikoiset kengät kyllä muutoin. 😁
Hahha! Ei kuulosta hullulta, et tuollaista miettii. Ollaan kuitenkin keskusteltu official ketjussa ja täällä jo hyvän tovin. Just yksi päivä mietin, et milloinkohan itse pistin ekan kommentin sinne. Tarkoitukseni oli purkaa sanoiksi jonnekin anonyyminä et Joel on kuuma, sillä tunsin oloni niiin teiniksi. Täällä ollaan edelleen.
Oliko sutinaa tuon mysteerimiehen kanssa?
Ei ollut xD Ehkä hänen puolelta ois ollut, mutta ei ollut kuitenkaan mun makuun. Oli vähän liian erikoinen sitten lopulta :D Mutta hyvä musiikkimaku hällä oli ja siitä saatiin ihan hyvääkin keskustelua aikaiseksi.
Toi Rammsteinin uusi biisi iski muhun kertakuuntelulla sillon kun julkaistiin, myös Falling in reverse hyvä. Rasmus ei kertakuuntelulla iskenyt, mutta ehkä tarvii antaa vielä mahis.
Sami Ehrukainen: Pohjammuan reissulla (Bohemian Rhapsody savoksi)
winner kirjoitti:
sitten yks vähän vanhempi:
"Reptile" live 6.23.06. Trent Reznor, Peter Murphy, Atticus Ross, Jeordie White.
Tää on samalla lailla hypnoottinen ja vangitseva kuin moni muukin NIN:n biisi, että vaikka pituus hirvittää, niin huomaa sitten kuitenkin kuuntelevansa biisin mielenkiinnolla loppuun. Myönnän, että mun on nykyään tosi vaikeaa edes aloittaa kuuntelemaan biisejä mitkä kestää yli 5 min, kun keskittyminen herpaantuu niin herkästi. 😅
Punkku kirjoitti:
Täytyykin kuunnella noi winner sun linkittämät myöhemmin tänään.
Joo, no en nyt enempää lisäile tähän saumaan, jos ovat illalla jo jonkun toimesta poissa :/ Näitä oon itse tänään kuunnellut.
Vitsi ja Lapkoakin! Ai että mitä muistoja Killer Whales tuo mieleen ajoilta kun nuorena bändärinä juostiin milloin minkäkin bändin perässä ympäri Suomea. <3
Ja toivotin sulle ensi yöksi vähemmän taklailua ja käärmeitä sisältäviä unia. Mut poistoon sekin läks. On tää mielenkiintoista.