Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
winner kirjoitti:
--- ja tuossa aiemmin asusteistaan luonnehdittu henkilö on eräs Johnny Depp... mutta koska nyt on jokin totuus tai tehtävä poisto menossa, niin... 4 pisteen totuusvihje: Zoulin lisäksi voit vetää listasta toisenkin nimen yli, en ole myöskään Johnny Depp.
Eikö täällä joku jo aiemmin todennut sun käyttävän pilkkua lauseissa ja ilmeisesti Joel somessa ei juurikaan pilkuttele. Hyvä teoria ja uskottava :D
Ehkä toi pilkun käyttö kertoo vain hyvästä naamioitumisesta? Niinku ettei sitä aina hoksaa laittaa vaikka pitäis ku fanit haravoi joka lauseen...
Arvasin et vastaat noin 😏
Punkku kirjoitti:
Huhhuh. Olin niin haaveissani lenkillä, että hölkkäsin vahingossa kodin ohitse. Mitäköhän vaan mahtoi soida kuulokkeissa 🤔😏🤦🏼
Koitapa tätä seuraavalla lenkillä... alkuperäinenkin tietysti käy kun se on nyt taas päivän hitti mutta tässä pysyy paremmin juoksurytmissä.
Sitten jos et jaksa juosta metriäkään niin Placebon versio.
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Huhhuh. Olin niin haaveissani lenkillä, että hölkkäsin vahingossa kodin ohitse. Mitäköhän vaan mahtoi soida kuulokkeissa 🤔😏🤦🏼
Koitapa tätä seuraavalla lenkillä... alkuperäinenkin tietysti käy kun se on nyt taas päivän hitti mutta tässä pysyy paremmin juoksurytmissä.
Sitten jos et jaksa juosta metriäkään niin Placebon versio.
Unohditko pilkun yhtäkkiä sinne Tampereelle ländätessä 😏
Löysin official ketjusta mun ekan viestin :D olin menossa pitkästä aikaa käymään siinä ketjussa ja jostain syystä se heitti mut jonnekin vanhoille sivuille. Päätin sit selata mun ekan viestin sieltä. En käyttänyt niissä vielä nimimerkkiä. Voi että, onpa tosiaan tovi tullut täällä hengailtua.
Tästä ketjusta hän haluaa silti poistaa kaikki mun originaalit lyriikat ;D
Varmaan luuseri toivoo käyttävänsä ne itse jossain kellaribändissään ;D
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Löysin official ketjusta mun ekan viestin :D olin menossa pitkästä aikaa käymään siinä ketjussa ja jostain syystä se heitti mut jonnekin vanhoille sivuille. Päätin sit selata mun ekan viestin sieltä. En käyttänyt niissä vielä nimimerkkiä. Voi että, onpa tosiaan tovi tullut täällä hengailtua.
Mä olen ollut Vauvassa viime vuoden Euroviisuillasta lähtien ja yhdellä ja samalla nimimerkillä alusta saakka. Ehkä 70 % kirjoituksistani on poistettu ;D
Joko teen kaiken väärin tai sitten täysin oikein ;D
Mistä moinen innostus tänne tuli viisuista?
Mä en kylläkään ole kommentoinut kun tähän ja official bc ketjuun ja sekin vähän hävettää välillä. Tää ei ehkä oo paikka missä kävisin, mutta täällä on ollut hauskaa perseillä.Olin kaverin luona kylässä pitkästä aikaa ja katsottiin viisuja ja sit vaan tuli mieleen livebloggaus tänne samaan aikaan kun katsoo. BC:llä oli hyvä biisi ja muutenkin oli hyvä kattaus. Sitten viisuketjusta päädyin Damiano-ketjuun ja kuittailemaan kiimaisille siellä ja rest is history kuten sanotaan...
Noniin ja siinä kaikille epäilijöille, ettei winner ainakaan ole kukaan bc tyypeistä :D *ryttää foliohatun roskiin*
Veikkaan jonkun loukkaantuneen "mummokalsari Justiina" kommenteista, vaikka ne ei ollutkaan osoitettu kenellekään. Poistattaa viestejä huvikseen ja kiusatakseen.
winner kirjoitti:
Tiedän ainakin kahden ketjun ap:t jotka käyvät poistamassa viestejäni.
Olet tehnyt jotain oikein
Punkku kirjoitti:
Jaha ja miksi mun monta ihan neutraalia viestiä poistettiin?
1. Eivät olleet "asiallinen rock"
2. ketju näkyi etusivulla.
Ei siinä muuta tarvita, näillä kahdella perusteella saat minkä tahansa ketjun tyhjäksi...
winner kirjoitti:
punkku kirjoitti:
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Mä olen ollut Vauvassa viime vuoden Euroviisuillasta lähtien ja yhdellä ja samalla nimimerkillä alusta saakka. Ehkä 70 % kirjoituksistani on poistettu ;D
Mä en kylläkään ole kommentoinut kun tähän ja official bc ketjuun ja sekin vähän hävettää välillä. Tää ei ehkä oo paikka missä kävisin, mutta täällä on ollut hauskaa perseillä.Olin kaverin luona kylässä pitkästä aikaa ja katsottiin viisuja ja sit vaan tuli mieleen livebloggaus tänne samaan aikaan kun katsoo. BC:llä oli hyvä biisi ja muutenkin oli hyvä kattaus. Sitten viisuketjusta päädyin Damiano-ketjuun ja kuittailemaan kiimaisille siellä ja rest is history kuten sanotaan...
Noniin ja siinä kaikille epäilijöille, ettei winner ainakaan ole kukaan bc tyypeistä :D *ryttää foliohatun roskiin*
Tämän olisi pitänyt olla selvää jo ainakin vuosi sitten... mutta toisaalta täällä Vauvassa on paljon tyyppejä, jotka ovat ehdotelleet minun olevan joku nimimerkillä esiintyjä, jonka kanssa näillä tyypeillä on ollut jo joku kränä ennen minua ja toukokuuta 2021 ja josta mä en ole koskaan kuullutkaan. Mutta kerropa asia, jossa sinun on helppo pysyä = totuus, niin aina jollakulla on se foliohattu tai into heittää puukko selkään :/
Mä olen lähinnä vitsillä härnännyt, mutta tiedät niin paljon Bc:stä, Joelista ja musiikista et kyll se foliostetson vähän kävi päässä.
winner kirjoitti:
Punk kirjoitti:
winner kirjoitti:
Tiedän ainakin kahden ketjun ap:t jotka käyvät poistamassa viestejäni.
Olet tehnyt jotain oikein
Oikein on esim. tässä ketjussa laittaa niin paljon viestejä ja niin nopealla frekvenssillä, ettei yhdistelmä justiina+bottimode ehdi poistaa kaikkia kun on tullut taas uudet 100 sivua. Yöllä 23-07 hän sitten häärii hiki hatussa.
Ja jos on läppäri auki wlanissa ja puhelin auki mobiledatassa, niin voi liputtaa kahdella kädellä.
winner kirjoitti:
<- erona edellämainittuihin fiksut ihmiset eivät kiusaa toisia ja poistele, vaikka tiedettäisiin kaikki sääntöjen kiertotavat.
No mä kokeilin tieteen nimissä omaan kommenttiin kerran, et toimiiko noin. Toimi.
Punkku kirjoitti:
winner kirjoitti:
punkku kirjoitti:
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Tämän olisi pitänyt olla selvää jo ainakin vuosi sitten... mutta toisaalta täällä Vauvassa on paljon tyyppejä, jotka ovat ehdotelleet minun olevan joku nimimerkillä esiintyjä, jonka kanssa näillä tyypeillä on ollut jo joku kränä ennen minua ja toukokuuta 2021 ja josta mä en ole koskaan kuullutkaan. Mutta kerropa asia, jossa sinun on helppo pysyä = totuus, niin aina jollakulla on se foliohattu tai into heittää puukko selkään :/
Mä olen lähinnä vitsillä härnännyt, mutta tiedät niin paljon Bc:stä, Joelista ja musiikista et kyll se foliostetson vähän kävi päässä.
Tämä voisi olla Joelia kohteen loukkaus :P
Siis vitsi siitä et winner olis Joel, Joel olisi winner. Jos joku ei tajunnut. Vitsi. Ei oikea loukkaus ketään kohtaan.
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
winner kirjoitti:
<- erona edellämainittuihin fiksut ihmiset eivät kiusaa toisia ja poistele, vaikka tiedettäisiin kaikki sääntöjen kiertotavat.
No mä kokeilin tieteen nimissä omaan kommenttiin kerran, et toimiiko noin. Toimi.
Ja se on se varsinainen ongelma.
Ei se mitä me tänne kirjoitamme.
Se on juurikin ongelma, että joku voi ottaa ihmisiä silmätikuksi ja kiusata niitä pilaamalla hyvän keskustelun.
Punkku kirjoitti:
Siis vitsi siitä et winner olis Joel, Joel olisi winner. Jos joku ei tajunnut. Vitsi. Ei oikea loukkaus ketään kohtaan.
En loukkaantunut.
-joel-
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
En loukkaantunut.
-joel-
Funny
Ehkä toi pilkun käyttö kertoo vain hyvästä naamioitumisesta? Niinku ettei sitä aina hoksaa laittaa vaikka pitäis ku fanit haravoi joka lauseen...