Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Sä niin härnäät mua täällä 😂 mutta nyt täytyy taas lähteä juoksemaan. Ei se tissimekkobody ihan itsestäänselvyys ole enää näin pluskolkyt waxworkille.
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Sä niin härnäät mua täällä 😂 mutta nyt täytyy taas lähteä juoksemaan. Ei se tissimekkobody ihan itsestäänselvyys ole enää näin pluskolkyt waxworkille.
Juu juu ja mähän myös uskon kaiken. Kuitenkin olet joku instabeibe-supermodel Dubaista tai vapaa-ajallaan mekkoileva mies ;D ja korkeintaan löntystelet jääkaapille hakemaan vaniljatuutin tai kulhollisen sipsejä.
En mä ole milloinkaan väittänyt etten olisi kuuma blondi böönä, mutta lähempänä nelkyt ku kolkyt. 😂🤦🏼 uuuuuu, taidan lenkkeillä sipsikauppaan. Mitkähän ne Joelin lempisipsit nyt sitten oli. Mä veikkaan et se on manhattan miehiä.
Täällä saa puhua Blind Channelista ja vähän pieraistakin.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä saa puhua Blind Channelista ja vähän pieraistakin.
Kunhan muistat tuulettaa villisti niin ei ketju pökerry.
Aivopieruista ei pökerry.
Punkku kirjoitti:
Tai sit tissimekkobody on just se body mikä sulla on. Tissimekkobody is every body. <3
Mut joo ymmärrän, T: Päivän askeltavoite just täytetty 😁
Ei tunnu bc:stä juttua riittävän kun aina pitää palata damianoon.
viinikamu kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Tai sit tissimekkobody on just se body mikä sulla on. Tissimekkobody is every body. <3
Olet ihan oikeassa. Tarkoitukseni ei ollut sanoa, että vain treenattu kroppa voi pitää tissimekkoja. Vaikka niin mä kyllä kirjoitin 🤔 mutta tarkoitukseni oli olla nokkela, ei vihjailla tuota. Vaikka itsekin urheilen, niin syön pastaa, juon viiniä ja mätän sipsejä jos tekee mieli. Olen ollut nolla kokoa ja tiedän mitä se vaatii. En halua laskea joka kaloria, vaan nauttia elämästä. 🙃
Punkku kirjoitti:
viinikamu kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Olet ihan oikeassa. Tarkoitukseni ei ollut sanoa, että vain treenattu kroppa voi pitää tissimekkoja. Vaikka niin mä kyllä kirjoitin 🤔 mutta tarkoitukseni oli olla nokkela, ei vihjailla tuota. Vaikka itsekin urheilen, niin syön pastaa, juon viiniä ja mätän sipsejä jos tekee mieli. Olen ollut nolla kokoa ja tiedän mitä se vaatii. En halua laskea joka kaloria, vaan nauttia elämästä. 🙃
Tän tasapainon löytäminen on kyllä parasta tässä waxworkin elämässä. En vaihtaisi sitä enää nuoremman itseni epävarmuuteen. Pizzaa ja urheilua sopivassa suhteessa. 😁
Ja siis tuohon tissimekkojen osteluun vielä täytyy mainita, että inhoan kaikkia "uusi päivänasu, jee" juttuja tai katso kun avaan mun sata uutta pakettia wishiltä jne. Kulutushysteriaa. Joo, maailmantalous pyörii paljon atm. siinä, et kuinka paljon länsimaat kuluttaa. Onneksi niin ei voi jatkua loputtomiin ja toiseksi, me hukutaan kaikkeen krääsään! Tää on ihan toinen aihe ja siitä vois jauhaa pitkään. Mut en halunnut kuulostaa turhamaiselta, joten piti mainita.
Punkku kirjoitti:
Mä voin pahoin 🤢
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Mä voin pahoin 🤢
Miksi?
Mulla Damiallergia.
Siis onhan se hyvännäköinen ja karismaattinen ja kaikkea. Jotenkin kaikki vanilla-kermaiset kuvailut siitä on saanut sellaisen vastareaktion aikaiseksi, et kun kuulen sanan Damiano niin 🤢
Ja mistä sä tiedät et juoksin nimenomaan tissitopissa ja trikoissa 🧐
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Siis onhan se hyvännäköinen ja karismaattinen ja kaikkea. Jotenkin kaikki vanilla-kermaiset kuvailut siitä on saanut sellaisen vastareaktion aikaiseksi, et kun kuulen sanan Damiano niin 🤢
Ja mistä sä tiedät et juoksin nimenomaan tissitopissa ja trikoissa 🧐
Ainoa tänään näkemäni naisihminen, joka juoksi vastaan foliohattu päässä ;D
Hahhahha! Tämä 👆💀
Vanilla-kermainen? Onko se rivon vastakohta?
Olette hivenen ristiriitaisia hahmoja
Vierailija kirjoitti:
Vanilla-kermainen? Onko se rivon vastakohta?
Sellainen ällömakea. Paljon siirappisia kuvailuja ja vähän ylitse meneviä adjektiiveja. Tiekkö vähän kuin lukisit sellaista kioskirakkausromaania.
Taas poistui viestejä ja oikein toistakymmentä viestiä 🤦🏼
Vierailija kirjoitti:
Olette hivenen ristiriitaisia hahmoja
Millä tavalla? Ketkä?
No se mitä mä tuosta uskon on se, että olet saanut monet naurut tästä ketjusta. *kaivelee foliohattua roskiksesta*