Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinnepäin blind channel

Vierailija
04.01.2022 |

Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!

Kommentit (4019)

Vierailija
2341/4019 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää?

https://www.instagram.com/p/Ce6giN-ItuA/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Joo, juurikin toi. Vaikea sanoa mikä muuttuu tuossa tumma tukka vs blondi tukka, molemmat siis sopii hyvin, mutta toi tumma on todella todella jotain aivan muuta. 🔥

Ainakin tuossa kuvassa silmät korostuu jotenkin vielä paremmin tummilla hiuksilla. Upea!

Vierailija
2342/4019 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulle alkaa riittämään. Jopa mun kommenttini "miksi mun viesti poistettiin" poistettiin. Olen ihan viittävaille lähdössä täältä, enkä palaa. Prkl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2343/4019 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun jokainen viesti tänään on systemaattisesti poistettu. Ihan jokainen, oli siinä mitä tahansa.

Vierailija
2344/4019 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

Mun jokainen viesti tänään on systemaattisesti poistettu. Ihan jokainen, oli siinä mitä tahansa.

Tää kuulostaa nyt jo kiusaamiselta. Miten jollain voi kiehua noin paljon yli? 😑

Vierailija
2345/4019 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näköjään mun eilisiltainen viesti jossa totean viestien poistelun olevan onnetonta, ja missäs analysoin että mun mielestä Joel näyttää siinä tummat hiukset-kuvassa jotenkin pehmeämmältä mitä keskimäärin muuten,

on poistettu.

T. Lemppis

Vierailija
2346/4019 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinikamu kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Tää kuulostaa nyt jo kiusaamiselta. Miten jollain voi kiehua noin paljon yli? 😑

Ymmärrän kyllä, jos joku kommentti ärsyttää. En silti ymmärrä sitä, että poistatetaan niitä viestejä tai ihan neutraaleja viestejä, jos se tyyppi menee ihon alle. Voi kommentoida takaisin. Se on vuorovaikutteista.

Osaan olla sanoissani asshole tarvittaessa, mutta en ole kiusaaja. Siihen tarvitaan epäoikeudenmukainen tilanne, niin sanat tulee kyllä suusta tai näppäimistä aika nopeasti. Täällä se keskustelu on kyllä ollut välillä sellaista härnäämis-poistelu asetelmasta olevaa, mikä on nyt kulminoitunut jatkuvaan kaikkien viestien poisteluun. Se ei ole ok ja tämä ei ole enää hauskaa.

"Älkää reagoiko siihen" on huono toteuttaa, sillä vaikea keskustella, koska viestejä poistuu aina kymmenen silmiä räpäyttäessä.

Vierailija
2347/4019 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tekee tuota ihan tahallaan ja täysin kiusaaja hengessä. Kenellä on aikaa istua jossain Blind channel ketjussa alapeukuttamassa viestejä, ei osallistu keskusteluun ja liputtaa jokaisen viestin?

Sillä nämä tapahtuu ihan nonstop. Jollain on sivu auki koko ajan puhelimessa ja päivittää onko uutta viestiä poistettavaksi.

Mulla käy itseasiassa sääliksi.

Vierailija
2348/4019 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tekee tuota ihan tahallaan ja täysin kiusaaja hengessä. Kenellä on aikaa istua jossain Blind channel ketjussa alapeukuttamassa viestejä, ei osallistu keskusteluun ja liputtaa jokaisen viestin?

Sillä nämä tapahtuu ihan nonstop. Jollain on sivu auki koko ajan puhelimessa ja päivittää onko uutta viestiä poistettavaksi.

Ihmismieli triggeröityy niin vähästä ja pitkävihaisuus on netissä niin helppoa, varsinkin jos maalitettavaa ei pysty nujertamaan millään tavalla.

Alan epäillä, että ketjussa poistajan nimi oikeasti on Justiina ja hän on kokenut nimensä käytön henkilökohtaisena loukkauksena.

Vierailija
2349/4019 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmismieli triggeröityy niin vähästä ja pitkävihaisuus on netissä niin helppoa, varsinkin jos maalitettavaa ei pysty nujertamaan millään tavalla.

Alan epäillä, että ketjussa poistajan nimi oikeasti on Justiina ja hän on kokenut nimensä käytön henkilökohtaisena loukkauksena.

Käyttääköhän se niitä Punkun mainitsemia mummiksia ja siksi maalittaa nyt sitä. Oliko kukaan täältä eilisellä bc keikalla?

Vierailija
2350/4019 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän väliin kannattaa katsoa Social Network-leffa, miettiä päähenkilöä ja tämän luonnetta sekä sitä näkyä, mihin elokuva päättyy. Sellainen on justiina.

Vierailija
2351/4019 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttääköhän se niitä Punkun mainitsemia mummiksia ja siksi maalittaa nyt sitä. Oliko kukaan täältä eilisellä bc keikalla?

Justiinalla oli sinne keikalle lippu ;P tosin käytti ennemmin 🏴 täällä, kun hoksasi ettei ehdi keikalle, kun on niin monta poistoa vielä tehtävänä :/

Vierailija
2352/4019 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös justiinaa risonut jo pelkästään se, että tämä ketju näkyy etusivulla ja lapset saattavat lukea ennemmin kuin Damiano-ketjua?

Vierailija
2353/4019 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on jännä tapa fanittaa dissaamalla muita; milloin av-mammoja, mummokalsareita, "justiinoita", damiano-ketjulaisia... En toisaalta ihmettele, että porukkaa ärsyttää.

Vierailija
2354/4019 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta toiseen. Näin viime yönä unta Zoulista. Päästiin oikein iholle saakka, mutta ei sitä mitä luulette. Oltiin sattumalta samassa hississä ja jotenkin se sai selville kuka oon ja oli lukenut mun kommentteja hänestä. Ei ilmeisesti arvostanut. Sillä se taklas mut sanaakaan sanomatta lätkäotteelle hissin seinään 😂 ja lähti hissistä. Aamulla kun heräsin niin tuumasin vain itselleni, että tapa se olisi tuokin kertoa mielipiteensä. Vähänkö siis self-centered uni. Mut se oli muutenkin sellainen ahdistava painajaisuni, missä oli käärmeitä kaikkialla. Hyi.

Vierailija
2355/4019 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

Asiasta toiseen. Näin viime yönä unta Zoulista. Päästiin oikein iholle saakka, mutta ei sitä mitä luulette. Oltiin sattumalta samassa hississä ja jotenkin se sai selville kuka oon ja oli lukenut mun kommentteja hänestä. Ei ilmeisesti arvostanut. Sillä se taklas mut sanaakaan sanomatta lätkäotteelle hissin seinään 😂 ja lähti hissistä. Aamulla kun heräsin niin tuumasin vain itselleni, että tapa se olisi tuokin kertoa mielipiteensä. Vähänkö siis self-centered uni. Mut se oli muutenkin sellainen ahdistava painajaisuni, missä oli käärmeitä kaikkialla. Hyi.

ole hyvä:

Hyyyi!!!! Winner 😂 eiii

Vierailija
2356/4019 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

ole hyvä:

Hyyyi!!!! Winner 😂 eiii

Yritän vaan pitää ketjun asiallisena ja linkitykset asiaan liittyvinä.

Vierailija
2357/4019 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä nyt Blind Channelin Snake ois ollut parempi. Menee mulla muuten bändin top 5 biiseihin, vaik se viisikko kyl vaihtelee, mut Snake pysyy.😁

Vierailija
2358/4019 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

ole hyvä:

Hyyyi!!!! Winner 😂 eiii

https://c.tenor.com/bwVPZjaXRCkAAAAC/lulu-gifs-colorado-avalanche.gif

Vierailija
2359/4019 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkku kirjoitti:

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

winner kirjoitti:

Punkku kirjoitti:

ole hyvä:

Hyyyi!!!! Winner 😂 eiii

https://c.tenor.com/bwVPZjaXRCkAAAAC/lulu-gifs-colorado-avalanche.gif

no nyt kyllä meni tältä papalta ohi, miten tää liittyy ketjun aiheeseen.

ILMIANNETTU OFFICIAL- ketjun perustamisen paikka ihan selvästi.

Vierailija
2360/4019 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ASIALLINEN ROCK -ketju olisi varmaan suosittu

Ketju on lukittu.