Sinnepäin blind channel
Täällä saa puhua blind channelista ja vierestäkin. Tervetuloa!
Kommentit (4019)
Siis mulle alkaa riittämään. Jopa mun kommenttini "miksi mun viesti poistettiin" poistettiin. Olen ihan viittävaille lähdössä täältä, enkä palaa. Prkl.
Mun jokainen viesti tänään on systemaattisesti poistettu. Ihan jokainen, oli siinä mitä tahansa.
Punkku kirjoitti:
Mun jokainen viesti tänään on systemaattisesti poistettu. Ihan jokainen, oli siinä mitä tahansa.
Tää kuulostaa nyt jo kiusaamiselta. Miten jollain voi kiehua noin paljon yli? 😑
Ja näköjään mun eilisiltainen viesti jossa totean viestien poistelun olevan onnetonta, ja missäs analysoin että mun mielestä Joel näyttää siinä tummat hiukset-kuvassa jotenkin pehmeämmältä mitä keskimäärin muuten,
on poistettu.
T. Lemppis
Viinikamu kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Tää kuulostaa nyt jo kiusaamiselta. Miten jollain voi kiehua noin paljon yli? 😑
Ymmärrän kyllä, jos joku kommentti ärsyttää. En silti ymmärrä sitä, että poistatetaan niitä viestejä tai ihan neutraaleja viestejä, jos se tyyppi menee ihon alle. Voi kommentoida takaisin. Se on vuorovaikutteista.
Osaan olla sanoissani asshole tarvittaessa, mutta en ole kiusaaja. Siihen tarvitaan epäoikeudenmukainen tilanne, niin sanat tulee kyllä suusta tai näppäimistä aika nopeasti. Täällä se keskustelu on kyllä ollut välillä sellaista härnäämis-poistelu asetelmasta olevaa, mikä on nyt kulminoitunut jatkuvaan kaikkien viestien poisteluun. Se ei ole ok ja tämä ei ole enää hauskaa.
"Älkää reagoiko siihen" on huono toteuttaa, sillä vaikea keskustella, koska viestejä poistuu aina kymmenen silmiä räpäyttäessä.
Joku tekee tuota ihan tahallaan ja täysin kiusaaja hengessä. Kenellä on aikaa istua jossain Blind channel ketjussa alapeukuttamassa viestejä, ei osallistu keskusteluun ja liputtaa jokaisen viestin?
Sillä nämä tapahtuu ihan nonstop. Jollain on sivu auki koko ajan puhelimessa ja päivittää onko uutta viestiä poistettavaksi.
Mulla käy itseasiassa sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Joku tekee tuota ihan tahallaan ja täysin kiusaaja hengessä. Kenellä on aikaa istua jossain Blind channel ketjussa alapeukuttamassa viestejä, ei osallistu keskusteluun ja liputtaa jokaisen viestin?
Sillä nämä tapahtuu ihan nonstop. Jollain on sivu auki koko ajan puhelimessa ja päivittää onko uutta viestiä poistettavaksi.Mulla käy itseasiassa sääliksi.
Ihmismieli triggeröityy niin vähästä ja pitkävihaisuus on netissä niin helppoa, varsinkin jos maalitettavaa ei pysty nujertamaan millään tavalla.
Alan epäillä, että ketjussa poistajan nimi oikeasti on Justiina ja hän on kokenut nimensä käytön henkilökohtaisena loukkauksena.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä nämä tapahtuu ihan nonstop. Jollain on sivu auki koko ajan puhelimessa ja päivittää onko uutta viestiä poistettavaksi.Mulla käy itseasiassa sääliksi.
Ihmismieli triggeröityy niin vähästä ja pitkävihaisuus on netissä niin helppoa, varsinkin jos maalitettavaa ei pysty nujertamaan millään tavalla.
Alan epäillä, että ketjussa poistajan nimi oikeasti on Justiina ja hän on kokenut nimensä käytön henkilökohtaisena loukkauksena.
Käyttääköhän se niitä Punkun mainitsemia mummiksia ja siksi maalittaa nyt sitä. Oliko kukaan täältä eilisellä bc keikalla?
Vierailija kirjoitti:
Tähän väliin kannattaa katsoa Social Network-leffa, miettiä päähenkilöä ja tämän luonnetta sekä sitä näkyä, mihin elokuva päättyy. Sellainen on justiina.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan epäillä, että ketjussa poistajan nimi oikeasti on Justiina ja hän on kokenut nimensä käytön henkilökohtaisena loukkauksena.Käyttääköhän se niitä Punkun mainitsemia mummiksia ja siksi maalittaa nyt sitä. Oliko kukaan täältä eilisellä bc keikalla?
Justiinalla oli sinne keikalle lippu ;P tosin käytti ennemmin 🏴 täällä, kun hoksasi ettei ehdi keikalle, kun on niin monta poistoa vielä tehtävänä :/
Eikös justiinaa risonut jo pelkästään se, että tämä ketju näkyy etusivulla ja lapset saattavat lukea ennemmin kuin Damiano-ketjua?
Teillä on jännä tapa fanittaa dissaamalla muita; milloin av-mammoja, mummokalsareita, "justiinoita", damiano-ketjulaisia... En toisaalta ihmettele, että porukkaa ärsyttää.
Asiasta toiseen. Näin viime yönä unta Zoulista. Päästiin oikein iholle saakka, mutta ei sitä mitä luulette. Oltiin sattumalta samassa hississä ja jotenkin se sai selville kuka oon ja oli lukenut mun kommentteja hänestä. Ei ilmeisesti arvostanut. Sillä se taklas mut sanaakaan sanomatta lätkäotteelle hissin seinään 😂 ja lähti hissistä. Aamulla kun heräsin niin tuumasin vain itselleni, että tapa se olisi tuokin kertoa mielipiteensä. Vähänkö siis self-centered uni. Mut se oli muutenkin sellainen ahdistava painajaisuni, missä oli käärmeitä kaikkialla. Hyi.
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
Asiasta toiseen. Näin viime yönä unta Zoulista. Päästiin oikein iholle saakka, mutta ei sitä mitä luulette. Oltiin sattumalta samassa hississä ja jotenkin se sai selville kuka oon ja oli lukenut mun kommentteja hänestä. Ei ilmeisesti arvostanut. Sillä se taklas mut sanaakaan sanomatta lätkäotteelle hissin seinään 😂 ja lähti hissistä. Aamulla kun heräsin niin tuumasin vain itselleni, että tapa se olisi tuokin kertoa mielipiteensä. Vähänkö siis self-centered uni. Mut se oli muutenkin sellainen ahdistava painajaisuni, missä oli käärmeitä kaikkialla. Hyi.
ole hyvä:
Hyyyi!!!! Winner 😂 eiii
Punkku kirjoitti:
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
ole hyvä:
Hyyyi!!!! Winner 😂 eiii
Yritän vaan pitää ketjun asiallisena ja linkitykset asiaan liittyvinä.
Joo kyllä nyt Blind Channelin Snake ois ollut parempi. Menee mulla muuten bändin top 5 biiseihin, vaik se viisikko kyl vaihtelee, mut Snake pysyy.😁
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
ole hyvä:
Hyyyi!!!! Winner 😂 eiii
https://c.tenor.com/bwVPZjaXRCkAAAAC/lulu-gifs-colorado-avalanche.gif
Punkku kirjoitti:
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
winner kirjoitti:
Punkku kirjoitti:
ole hyvä:
Hyyyi!!!! Winner 😂 eiii
https://c.tenor.com/bwVPZjaXRCkAAAAC/lulu-gifs-colorado-avalanche.gif
no nyt kyllä meni tältä papalta ohi, miten tää liittyy ketjun aiheeseen.
ILMIANNETTU OFFICIAL- ketjun perustamisen paikka ihan selvästi.
Samoin ASIALLINEN ROCK -ketju olisi varmaan suosittu
Ainakin tuossa kuvassa silmät korostuu jotenkin vielä paremmin tummilla hiuksilla. Upea!