Mahdanko koskaan kohdata sitä oikeaa?
Taas kävi näin: uudella työpaikalla lähimpänä kolleegana oli vuonna nuorempi nainen. Oli iloisen oloinen, jutteli ja puhui paljon, auttoi mielellään ja perehdytti vähän ylimääräistäkin. Usein lounaalla olimme samassa pöydässä.
Tykypäivänä myös jutteli aivan vapaaehtoisesti. En miehenä ole juuri tämmöistä kokenut missään. Kuvittelin jo mielessäni kaikenlaista.
Sitten tuli se salamanisku taivaalta: näin tämän naisen jonkun miehen kanssa kaupungilla ja nousivat samaan autoon. Masennuin taas ja taidan tämänkin kesän vietellä lähinnä omissa oloissani neljän seinän sisällä.
Tämä neiti olisi vielä ulkonäöllisesti miellyttävä; sellainen perusnätti ja terveellisesti elävän oloinen, ei varmaan monen mielestä mikään ihmeellinen kaunotar mutta minua miellytti.
Mahdanko koskaan kohdata tuollaista tässä elämässä, joka olisi sinkku ja iloinen lähestyminen olisi vihje?
10-15 vuotta ikää vielä lisää niin miehet ja naiset alkavat olla pystyynkuolleita muumioita. Itse en aio olla silloin vielä sellainen. Aion vielä tuolloinkin olla nopeaälyinen, skarppi ja ketterä liikkeissä.
M37
Kommentit (11)
"Aion vielä tuolloinkin olla nopeaälyinen, skarppi ja ketterä liikkeissä."
Kuten tämänkin naisen kanssa osoitit?
Sanokoon sun mutsis mitä vaan, sitä oikeaa ei kenties olekaan.
"ei varmaan monen mielestä mikään ihmeellinen kaunotar mutta minua miellytti."
Yleensä se menee niin että jos itse näkee jossain ihmisessä jotain miellyttävää, on erittäin todennäköistä, että muutkin näkevät saman. Tämä kannattaa aina muistaa niin ei tule pettymyksiä.
Ootpa kovin valitseva.Ehkä vika on siinä että kuvittelet olevasi parempi kuin oletkaan.Toisten arvostelu ei ainakaan anna hyvää kuvaa sinusta.
Ei ole mitään oikeaa on vain tolkuton määrä ihmisiä ja sopivia jokaiselle muutama miljoona mahdollisesti
Jos ei ala nirsoilemaan niin kyllä jonkun naisen löydät. Sama tilanne naisilla. Monet olleet 6 vuotta tinderissä eikä ne löydä miestä
Vierailija kirjoitti:
"ei varmaan monen mielestä mikään ihmeellinen kaunotar mutta minua miellytti."
Yleensä se menee niin että jos itse näkee jossain ihmisessä jotain miellyttävää, on erittäin todennäköistä, että muutkin näkevät saman. Tämä kannattaa aina muistaa niin ei tule pettymyksiä.
Jos kyseinen tai joku muu nainen olisi sinkku, hän voisi olla lannistunut, alakuloinen, epävarma. Mutta tässä hän hehkui, ilmeisesti juuri hyvän parisuhteen ansiosta.
Tästä voisi siis tehdä kehäpäätelmän, että sinkku voisi löytää toisen sinkun joka on rakkautta vailla esim nuutuneen, jolloin voisitte virvoittaa toisianne.
Kiltti mies kirjoitti:
Jos ei ala nirsoilemaan niin kyllä jonkun naisen löydät. Sama tilanne naisilla. Monet olleet 6 vuotta tinderissä eikä ne löydä miestä
Yksi ongelma on itselleni, että toivoisin naisen liikkuvan ja pitävän kropastaan huolta. Itsekin käyn punttisalilla ja liikun paljon. Punttisalilla saatan ihailla kauempaa ihaillen urheilullisia naisia. Teen sen kuitenkin tuijottamatta ja vaivihkaa. En halua olla samanlainen junttieinari kuin taitaa suurin osa punttisaliäijistä olla.
Sama juttu on lähestymisen kanssa. En halua tunkeilla enkä olla töykeä. Pitäisi saada selkeä signaali että lähestyminen on toivottua.
M37, AP
Nettideittailua voi kokeilla, avoimin mielin, älä rajaa ehdokkaita liian tarkasti, vaan tapaa ja tutustu ihmisiin avoimin mielin...