Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin miestä tuomaan persikoita

Vierailija
21.04.2015 |

Pyysin miestä tuomaan persikoita töistä tullessaan, sillä olin itse unohtanut ostaa. Mies toi sitten kaikkia persikoita mitä löysi, koska ei ollut varma mitä piti olla. Nyt on sitten tuoreita persikoita, säilykepersikoita sokeriliemessä ja säilykepersikoita mehussa. Ei se mitään, kyllä nuo kaikki käytettyä tulee ennemmin tai myöhemmin, huvittaa vain vähän. Mites teillä sujuu miehen kauppareissut?

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:42"]

Meillä miehelle pitää kirjoittaa tarkasti mitä kaupasta pitää tuoda. Muuten saattaa tulla mitä vaan - kaurahiutaleiden sijasta kauramuroja ja kirjopyykin pyykinpesuaineen tilalla villalle ja silkille tarkoitettua pesuainetta :D

[/quote]

Mistä mies tietää, että kun vaimo pyytää tuomaan pyykinpesuainetta, mitä hän todellisuudessa tarkoittaa? Miehet ei lue ajatuksia.

Jos miehesi pyytää sinua tuomaan kaupasta jakoavaimen, niin ymmärrätkö kysymättä, mitä kokoa sen pitää olla?

Vierailija
62/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:16"]Ihmettelen naisia, jotka eivät osaa hoitaa omia kauppa-asioitaan. Miten te elämässä pärjäätte? Sulla ihan symppis kirjoitustyyli, ap, mutta silti en tajua.
[/quote]

Meillä sitten saisitkin ihmetellä. Yleensä mies käy töistä tullessaan kaupassa. Soittelee sieltä, että mitä tarvitaan. Minä sitten kertoilen mistä on puutetta ja vähän myös pähkäillään mitä tänään syötäisiin. Yleensä mies myös katsoo tarjoukset ja punalappuiset. Melkein aina tuo myös jotain ylimääräistä herkkua. Miksi tästä pitäisi tehdä ongelma ja minun erikseen lähteä bussilla kauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:54"]

Mun mies on niin etevä, että se osaa soittaa kännykällä sieltä kaupasta, jos listassa on liikaa tulkinnanvaraa. Jos joku listalla oleva on kaupasta loppu, soittaa hän kysyäkseen kuinka oleellisesta tuotteesta on kyse ja voiko sen korvata jollain toisella vai voiko vain jättää ostamatta. Ja jos kaupassa on joku hyvä tarjous (listan ulkopuolinen tuote), hän soittaa ilmoittaakseen ja tiedustellakseen, että olisikos kyseisellä tuotteella lähitulevaisuudessa käyttöä.

[/quote]

Tämä lakkaa olemasta fiksua, tai edes söpöä, kun puhelin soi saman kauppareissun aikana x10... ja ei, en loisi lompakolla, mies on mun kortin kanssa kaupassa.

Vierailija
64/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:41"]

Meillä miehelle pitää kirjoittaa tarkasti mitä kaupasta pitää tuoda. Muuten saattaa tulla mitä vaan - kaurahiutaleiden sijasta kauramuroja ja kirjopyykin pyykinpesuaineen tilalla villalle ja silkille tarkoitettua pesuainetta :D

[/quote]

Mistä mies tietää, että kun vaimo pyytää tuomaan pyykinpesuainetta, mitä hän todellisuudessa tarkoittaa? Miehet ei lue ajatuksia.

Jos miehesi pyytää sinua tuomaan kaupasta jakoavaimen, niin ymmärrätkö kysymättä, mitä kokoa sen pitää olla?

[/quote]

Kyllä se ymmärtää, jos on edes KERRAN nähnyt sen purkin livenä, esim. pessyt vaikka vaan omat kalsarinsa.. 

Vierailija
65/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:42"]

[/quote]

[/quote]
mä sanoisin, että mun työkalupakissa on jakoavain jos toinenkin, että ota sieltä.

Vierailija
66/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin kuin mun isä. Olin teininä vatsataudissa ja pyysin tuomaan "pari purkkia jotain mehua ja jugurttia, ei niin väliä mitä". Isä toi kaksi täyttä kassillista gefilusmehuja ja jugurtteja ja nalle pehmon. Sanoi, että ei ollut ihan varma mitä ottais niin hän otti varalta sitten vähän kaikkea ja nalle siksi, kun näytin aamulla niin surkealta. Paras iskä ikinä. <3

Vierailija
67/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:48"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä se ymmärtää, jos on edes KERRAN nähnyt sen purkin livenä, esim. pessyt vaikka vaan omat kalsarinsa.. 

[/quote]

Entä jos mies ostaa itse omat pesuaineensa eikä häntä pätkääkään kiinnosta, millä nainen pyykit pesee? En minä ainakaan osaisi ostaa pyykinpesuainetta, jos mies sitä pyytäisi hankkimaan, koska minulla ei ole aavistustakaan, aikooko se pestä villapuseronsa vai lakanoita.

Vierailija
68/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:42"] Meillä miehelle pitää kirjoittaa tarkasti mitä kaupasta pitää tuoda. Muuten saattaa tulla mitä vaan - kaurahiutaleiden sijasta kauramuroja ja kirjopyykin pyykinpesuaineen tilalla villalle ja silkille tarkoitettua pesuainetta :D [/quote] Mistä mies tietää, että kun vaimo pyytää tuomaan pyykinpesuainetta, mitä hän todellisuudessa tarkoittaa? Miehet ei lue ajatuksia. Jos miehesi pyytää sinua tuomaan kaupasta jakoavaimen, niin ymmärrätkö kysymättä, mitä kokoa sen pitää olla? [/quote] mä sanoisin, että mun työkalupakissa on jakoavain jos toinenkin, että ota sieltä.

[/quote]

Aha - samalla tavalla mies voisi sanoa, että alakaapissa on pesupulveri jos toinenkin, ota sieltä.

Vierailija
69/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:48"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Entä jos mies ostaa itse omat pesuaineensa eikä häntä pätkääkään kiinnosta, millä nainen pyykit pesee? En minä ainakaan osaisi ostaa pyykinpesuainetta, jos mies sitä pyytäisi hankkimaan, koska minulla ei ole aavistustakaan, aikooko se pestä villapuseronsa vai lakanoita.
[/quote]
Meillä ainakin ne pesuaineet on yhteisessä käytössä, samoin kun pesukone. Molemmat niitä aineita osaa kyllä ostaa.

Vierailija
70/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:42"] Meillä miehelle pitää kirjoittaa tarkasti mitä kaupasta pitää tuoda. Muuten saattaa tulla mitä vaan - kaurahiutaleiden sijasta kauramuroja ja kirjopyykin pyykinpesuaineen tilalla villalle ja silkille tarkoitettua pesuainetta :D [/quote] Mistä mies tietää, että kun vaimo pyytää tuomaan pyykinpesuainetta, mitä hän todellisuudessa tarkoittaa? Miehet ei lue ajatuksia. Jos miehesi pyytää sinua tuomaan kaupasta jakoavaimen, niin ymmärrätkö kysymättä, mitä kokoa sen pitää olla? [/quote] mä sanoisin, että mun työkalupakissa on jakoavain jos toinenkin, että ota sieltä.

[/quote]

Aha - samalla tavalla mies voisi sanoa, että alakaapissa on pesupulveri jos toinenkin, ota sieltä.
[/quote]
No miksi mä tarttisin sitä pesupulveria jos sitä on kaapissa?

Vierailija
71/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:50"]

[/quote]

[/quote]

kuin helvetisti voit jaksaa jankata tästäkin, vaikka tuolla ihan selvällä suomen kielellä sanottiin, että KIRJOPYYKIN PESUAINETTA. Opettele lukemaan ennen kuin tuut tänne vaahtoomaan, vajakki.

Vierailija
72/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:50"] [quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:42"] Meillä miehelle pitää kirjoittaa tarkasti mitä kaupasta pitää tuoda. Muuten saattaa tulla mitä vaan - kaurahiutaleiden sijasta kauramuroja ja kirjopyykin pyykinpesuaineen tilalla villalle ja silkille tarkoitettua pesuainetta :D [/quote] Mistä mies tietää, että kun vaimo pyytää tuomaan pyykinpesuainetta, mitä hän todellisuudessa tarkoittaa? Miehet ei lue ajatuksia. Jos miehesi pyytää sinua tuomaan kaupasta jakoavaimen, niin ymmärrätkö kysymättä, mitä kokoa sen pitää olla? [/quote] mä sanoisin, että mun työkalupakissa on jakoavain jos toinenkin, että ota sieltä. [/quote] Aha - samalla tavalla mies voisi sanoa, että alakaapissa on pesupulveri jos toinenkin, ota sieltä. [/quote] No miksi mä tarttisin sitä pesupulveria jos sitä on kaapissa?

[/quote]

Koska haluat tiettyä kirjopesuainetta, jota juuri nyt ei ole kaapissasi. Siksi soitat miehelle, että "tuo kaupasta pyykinpesuainetta" yksilöimättä sen tarkemmin, mistä on kyse. Sitten saat itkupotkuraivarin, kun mies ei tajunnut, että tarkoitit ihan tiettyä pesuainetta. Ja osin siksi, että et halua käyttää pulveria vaan nestemäistä pesuainetta, mutta mies ostaa aina jauhetta.

Vierailija
73/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:50"] [quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:42"] Meillä miehelle pitää kirjoittaa tarkasti mitä kaupasta pitää tuoda. Muuten saattaa tulla mitä vaan - kaurahiutaleiden sijasta kauramuroja ja kirjopyykin pyykinpesuaineen tilalla villalle ja silkille tarkoitettua pesuainetta :D [/quote] Mistä mies tietää, että kun vaimo pyytää tuomaan pyykinpesuainetta, mitä hän todellisuudessa tarkoittaa? Miehet ei lue ajatuksia. Jos miehesi pyytää sinua tuomaan kaupasta jakoavaimen, niin ymmärrätkö kysymättä, mitä kokoa sen pitää olla? [/quote] mä sanoisin, että mun työkalupakissa on jakoavain jos toinenkin, että ota sieltä. [/quote] Aha - samalla tavalla mies voisi sanoa, että alakaapissa on pesupulveri jos toinenkin, ota sieltä. [/quote] No miksi mä tarttisin sitä pesupulveria jos sitä on kaapissa?

[/quote]

Koska haluat tiettyä kirjopesuainetta, jota juuri nyt ei ole kaapissasi. Siksi soitat miehelle, että "tuo kaupasta pyykinpesuainetta" yksilöimättä sen tarkemmin, mistä on kyse. Sitten saat itkupotkuraivarin, kun mies ei tajunnut, että tarkoitit ihan tiettyä pesuainetta. Ja osin siksi, että et halua käyttää pulveria vaan nestemäistä pesuainetta, mutta mies ostaa aina jauhetta.
[/quote]
Aijjaa :D no se on hyvä, että sä tiedät. :D

Vierailija
74/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:42"]Meillä miehelle pitää kirjoittaa tarkasti mitä kaupasta pitää tuoda. Muuten saattaa tulla mitä vaan - kaurahiutaleiden sijasta kauramuroja ja kirjopyykin pyykinpesuaineen tilalla villalle ja silkille tarkoitettua pesuainetta :D
[/quote]

Heh, meillä sama. Paitsi että sit kun kirjotan kauppalapun niin välillä siihen on kuitenkin kaupassa iskenyt saituuskohtaus ja tuo jotain ihan muuta :DD

Vierailija
75/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:52"]

Olin tekemässä teriyakilohta, kun pyysin miestäni kipaisemaan lähikaupassa, ja tuomaan soijaa. Soijakastikkeen sijaan toi kilon soijarouhetta, olisi pitänyt ymmärtää tarkentaa.

[/quote]

Jos lohduttaa, niin minäkin olisin varmaan tuonut. Tai sitten soittanut soijaosastolta ja kysynyt, että haluatko sen soijan rouheena vai palana :D

Vierailija
76/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:02"]

Olin tekemässä teriyakilohta, kun pyysin miestäni kipaisemaan lähikaupassa, ja tuomaan soijaa. Soijakastikkeen sijaan toi kilon soijarouhetta, olisi pitänyt ymmärtää tarkentaa.

[/quote]

No minkä takia et sanonut että osta soijakastiketta? En mäkään pyydä ostamaan tomaatteja jos haluan tomaattimurskaa, mutta joidenkin pitää vaan saada nälviä miehiään vaikka ensin ei ole itsekään osannut hankkia kaupasta kaikkia tarvikkeita.

[/quote]

Häh? Soijakastike on ihan perusainesta maustaessa (sitä ihan soijaksi kutsutaan, jos muita soijatuotteita ei taloudessa käytetä). Soijarouhe ei niinkään, paitsi erityisruokavalioissa.
[/quote]

Ei ole kyllä koskaan tullut käytettyä...

Vierailija
77/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ymmärrys riitä ettei toinen voi tietää naisensa ajatuksia ja tekemisiä, jossei niitä kerro ääneen.

Ihan kuin pienet pikkuvauvat eivät erota itseään muista vauvoista,  kaikki alkaa huutaan jos yksi huutaa, tämäkin on naisille liian vaikeaa ymmärtää. :-) 

On ne naiset silti söpöjä.

Vierailija
78/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuo aina kaiken mitä pyydän, mutta yleensä joutuukin soittamaan sen 1-3 kertaa minulle ja lisäksi vielä kysyy neuvoa myyjiltä. Siellä oltiin kerran pohdittu että haluaakohan se vaimo nyt niitä puolikarkeita vehnäjauhoja vai erikoisvehnäjauhoja. En todellakaan valita enkä oikeastaan edes ihmettele miksi se on miehille niin vaikeaa :)

Vierailija
79/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onkos teillä kalakastikekkin kala? Kyllähän kalakastike on ihan perusraaka-aine ruuanlaitossa, joten pitäisi ymmärtää ostaa kalakastiketta lohifileen sijaan, jos kalatuotteita ei muuten taloudessa käytetä.

Vierailija
80/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:54"]Mun mies on niin etevä, että se osaa soittaa kännykällä sieltä kaupasta, jos listassa on liikaa tulkinnanvaraa. Jos joku listalla oleva on kaupasta loppu, soittaa hän kysyäkseen kuinka oleellisesta tuotteesta on kyse ja voiko sen korvata jollain toisella vai voiko vain jättää ostamatta. Ja jos kaupassa on joku hyvä tarjous (listan ulkopuolinen tuote), hän soittaa ilmoittaakseen ja tiedustellakseen, että olisikos kyseisellä tuotteella lähitulevaisuudessa käyttöä.
[/quote]
Jos joskus hankin miehen, otan semmoisen joka osaa käydä kaupassa ilman listaa ja puhelinta ja tehdä tarjousten suhteen ihan itsenäisiä päätöksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän