Pyysin miestä tuomaan persikoita
Pyysin miestä tuomaan persikoita töistä tullessaan, sillä olin itse unohtanut ostaa. Mies toi sitten kaikkia persikoita mitä löysi, koska ei ollut varma mitä piti olla. Nyt on sitten tuoreita persikoita, säilykepersikoita sokeriliemessä ja säilykepersikoita mehussa. Ei se mitään, kyllä nuo kaikki käytettyä tulee ennemmin tai myöhemmin, huvittaa vain vähän. Mites teillä sujuu miehen kauppareissut?
Kommentit (150)
Olin tekemässä teriyakilohta, kun pyysin miestäni kipaisemaan lähikaupassa, ja tuomaan soijaa. Soijakastikkeen sijaan toi kilon soijarouhetta, olisi pitänyt ymmärtää tarkentaa.
Mun mies on niin etevä, että se osaa soittaa kännykällä sieltä kaupasta, jos listassa on liikaa tulkinnanvaraa. Jos joku listalla oleva on kaupasta loppu, soittaa hän kysyäkseen kuinka oleellisesta tuotteesta on kyse ja voiko sen korvata jollain toisella vai voiko vain jättää ostamatta. Ja jos kaupassa on joku hyvä tarjous (listan ulkopuolinen tuote), hän soittaa ilmoittaakseen ja tiedustellakseen, että olisikos kyseisellä tuotteella lähitulevaisuudessa käyttöä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:34"]
Ostapa jatkossa itse ne vitun ruokasi. Urpo. Jos mies olisi tuonut vääriä, itkisit siitäkin palstalla perse homeessa, samalla kun miehesi olisit passittanut kauppaan. Voi vittu, että vituttaa tollaiset itkijä-irmat.
[/quote]
Näinpä. Toisessa ketjussa huudetaan kurkku suorana, kuinka on MIEHEN VELVOLLISUUS ostaa naiselle siteitä ja tamppooneja. Ja vanhassa ketjussa taas ämmät kertoo, kuinka ei kehtaa ostaa edes paskapaperia!
Yhdellekkään naiselle en tule koskaan mitään ostoksia tekemään.
T.vela-sinkkumies , joka käyttää naisia vain pussiensa tyhjentämiseen
[/quote]
Oot sä kans yks tauno. Ei kukaan oo sanonut et se on miehen velvollisuus. :D jos mies on kaupassa ja huomaa että tamponit ja siteet on vähissä niin kyllä mies voisi tuoda, ettei erikseen tarvitse käydä kaupassa. :D
Mies olis soittanut että mitä näistä ehkä myös mistä mä niitä löydän.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:54"]
Mun mies on niin etevä, että se osaa soittaa kännykällä sieltä kaupasta, jos listassa on liikaa tulkinnanvaraa. Jos joku listalla oleva on kaupasta loppu, soittaa hän kysyäkseen kuinka oleellisesta tuotteesta on kyse ja voiko sen korvata jollain toisella vai voiko vain jättää ostamatta. Ja jos kaupassa on joku hyvä tarjous (listan ulkopuolinen tuote), hän soittaa ilmoittaakseen ja tiedustellakseen, että olisikos kyseisellä tuotteella lähitulevaisuudessa käyttöä.
[/quote]
Miksi et käy itse kaupassa? Perse homeessa aaveella päivät pitkät?
[/quote]
Miksi molempien pitäisi erikseen käydä kaupassa? Ainakin meillä on ruoat yhteisiä, paitsi kala.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:52"]
Olin tekemässä teriyakilohta, kun pyysin miestäni kipaisemaan lähikaupassa, ja tuomaan soijaa. Soijakastikkeen sijaan toi kilon soijarouhetta, olisi pitänyt ymmärtää tarkentaa.
[/quote]
No minkä takia et sanonut että osta soijakastiketta? En mäkään pyydä ostamaan tomaatteja jos haluan tomaattimurskaa, mutta joidenkin pitää vaan saada nälviä miehiään vaikka ensin ei ole itsekään osannut hankkia kaupasta kaikkia tarvikkeita.
Vaadi miestä pyytämään anteeksi.
Tosi söpöä mun mielestä. Eikä ap ole mitään valittanut, nyt porkkanat pois persaukoista. Pyysin kerran mun eksää tuomaan jäätelöä kun kaverit oli tulossa käymään ja eksä toi neljälle naiselle pari pakettia ja ainakin viisi tuuttia jäätelöä ja lisäksi jotain jugurtteja ja siidereitä ja suklaata. :D