Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin miestä tuomaan persikoita

Vierailija
21.04.2015 |

Pyysin miestä tuomaan persikoita töistä tullessaan, sillä olin itse unohtanut ostaa. Mies toi sitten kaikkia persikoita mitä löysi, koska ei ollut varma mitä piti olla. Nyt on sitten tuoreita persikoita, säilykepersikoita sokeriliemessä ja säilykepersikoita mehussa. Ei se mitään, kyllä nuo kaikki käytettyä tulee ennemmin tai myöhemmin, huvittaa vain vähän. Mites teillä sujuu miehen kauppareissut?

Kommentit (150)

Vierailija
101/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:28"]

Silti tässä kisassa voitin sinut, koska jostain syystä sinun käämisi paloivat, eivät minun. Et kestä edes pilke silmäkulmassa kirjoitettua tekstiä haukkumatta vastustajaa.

Saitko edes peruskoulun päättötodistusta? Siellä kun aikanaan opeteltiin väittelyn alkeita ja yksi ehdottomasti ei-ei -asia oli toisen perusteeton mollaaminen. Kun sinulta loppuu asia-argumentointi, herää sisäinen koulukiusaajasi ja alkaa nimittely. Koulussa sait sillä mainetta ja kavereita, tosielämässä jäit sitten ilman tulevaisuutta.

Mistä ap:n mies tiesi, mitä persikoita ap halusi? Ei mistään - mutta silloin ei kannata nauraa miehelle vaan ap:lle, joka ei kykene edes alkeellisimpaan kommunikointiin eli kertomaan, mitä hän haluaa ostettavan. Naisille puhuminen näyttää olevan muuta kuin informointia.

[/quote]

Voitit? SINÄ hallitset väittelyn? SINÄ et hyökkää henkilöön? Ahhahah, salli mun nauraa! :D

Mutta eipä siinä mitään, jos koet saavasi jonkinlaista tyydytystä täällä vänkäämisestä, niin se toki sinulle suotakoon. Lienee ainoa tyydytys, mitä elämässäsi saat... :D

Vierailija
102/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:52"] Olin tekemässä teriyakilohta, kun pyysin miestäni kipaisemaan lähikaupassa, ja tuomaan soijaa. Soijakastikkeen sijaan toi kilon soijarouhetta, olisi pitänyt ymmärtää tarkentaa. [/quote] Jos lohduttaa, niin minäkin olisin varmaan tuonut. Tai sitten soittanut soijaosastolta ja kysynyt, että haluatko sen soijan rouheena vai palana :D [/quote] Samoin minä, ei olisi soijakastike tullut mieleenkään.

[/quote]

Soijaosasto?? Onko oikeasti sellaisia kaupoissa? Ihmeellinen juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:38"]

Silti tässä kisassa voitin sinut, koska jostain syystä sinun käämisi paloivat, eivät minun. Et kestä edes pilke silmäkulmassa kirjoitettua tekstiä haukkumatta vastustajaa.

Saitko edes peruskoulun päättötodistusta? Siellä kun aikanaan opeteltiin väittelyn alkeita ja yksi ehdottomasti ei-ei -asia oli toisen perusteeton mollaaminen. Kun sinulta loppuu asia-argumentointi, herää sisäinen koulukiusaajasi ja alkaa nimittely. Koulussa sait sillä mainetta ja kavereita, tosielämässä jäit sitten ilman tulevaisuutta.

Mistä ap:n mies tiesi, mitä persikoita ap halusi? Ei mistään - mutta silloin ei kannata nauraa miehelle vaan ap:lle, joka ei kykene edes alkeellisimpaan kommunikointiin eli kertomaan, mitä hän haluaa ostettavan. Naisille puhuminen näyttää olevan muuta kuin informointia.

[/quote]

Voitit? SINÄ hallitset väittelyn? SINÄ et hyökkää henkilöön? Ahhahah, salli mun nauraa! :D

Mutta eipä siinä mitään, jos koet saavasi jonkinlaista tyydytystä täällä vänkäämisestä, niin se toki sinulle suotakoon. Lienee ainoa tyydytys, mitä elämässäsi saat... :D

[/quote]

Ihan oikeesti... Painukaa muualle mesoomaan. Olette molemmat rumia ja naurettavia idiootteja. Koko av on myötähäpeässä teidän takia.

Vierailija
104/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voisi laittaa vaimot rautakauppaan listan kanssa ja sitten tulla tänne naureskelemaan miten tuli ihan väärää hiomapaperia tai ruuveissa väärät kannat.

Vierailija
105/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:52"] Olin tekemässä teriyakilohta, kun pyysin miestäni kipaisemaan lähikaupassa, ja tuomaan soijaa. Soijakastikkeen sijaan toi kilon soijarouhetta, olisi pitänyt ymmärtää tarkentaa. [/quote] Jos lohduttaa, niin minäkin olisin varmaan tuonut. Tai sitten soittanut soijaosastolta ja kysynyt, että haluatko sen soijan rouheena vai palana :D [/quote] Samoin minä, ei olisi soijakastike tullut mieleenkään.

[/quote]

Soijaosasto?? Onko oikeasti sellaisia kaupoissa? Ihmeellinen juttu.

[/quote]

No se "soijaosasto" on siellä erikoisjauhojen kyljessä ja tuotteita on varmaan joku 6, eli tummaa, vaaleeta, rouhetta, palaa ja suikaleita. Ja sit vissiin pari muutakin, en muista. Ja näin siis hypermarketeissa, en tiedä pienempien kauppojen soijavalikoimaa. Kai niissäkin on jo nykyään vähintään rouhe ja pala.

Vierailija
106/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suomeksi sanottuna, sokeriakin myydään enemmän eri muodoissa, kuin soijaa :D

Vierailija
107/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:41"]Miehet voisi laittaa vaimot rautakauppaan listan kanssa ja sitten tulla tänne naureskelemaan miten tuli ihan väärää hiomapaperia tai ruuveissa väärät kannat.
[/quote]
Mistä ajattelet, että niin kävisi? Naiset osaa yleensä päätellä aiemmista keskusteluista mihin hiekkapaperia ja ruuveja on tarkoitus käyttää ja ottaa mitat ylös ennen kauppaan menoa.

Vierailija
108/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:28"]Siis onko mun mies jotenkin ainutlaatuinen? Hän osaa itse kauppaan lähtiessään katsoa mitä kaupasta pitää tuoda ja kirjoittaa kauppalistan.

Oikeasti, kirjoitatteko aina miehelle listan valmiiksi?
[/quote]

Meillä tehdään yleensä yhdessä lista. Syömme osittain melko eri ruokia, joten mies ei voi tietää, mitä minä haluan ja sama toisinpäin. Kumpikin osaa kyllä lukea listaa ja kysyä, jos ei tiedä jotain erikoisempaa juttua.

Vierailija
109/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:41"]

Miehet voisi laittaa vaimot rautakauppaan listan kanssa ja sitten tulla tänne naureskelemaan miten tuli ihan väärää hiomapaperia tai ruuveissa väärät kannat.

[/quote]

Meidän taloudessa minä naisena hoidan nämä asiat. Mies on se, joka kuorii keittiössä perunoita muusia varten, kun minä remppaan ja rakennan.

Laadin miehelle ruokakauppaan ostoslistan, kun se on sinne suuntaan muutenkin menossa. En näe järkeä lähteä ajamaan 16km suuntaansa ruokaostoksille, kun mies menee töihin siihen 100 metrin päähän ruokakaupasta viidesti viikossa. Osaa mies sieltä itsekin tuoda ruokaa, mutta jos on jotain tiettyä, ehkä harvemmin tarvittavaa, niin teen kyllä erittäin seikkaperäisen listan.

En loisi miehen lompakolla enkä istu perse homeessa kotona. Vuosituloni ovat suuremmat kuin miehelläni.

Vierailija
110/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus hankin miehen, otan semmoisen joka osaa käydä kaupassa ilman listaa ja puhelinta ja tehdä tarjousten suhteen ihan itsenäisiä päätöksiä.
[/quote] Ehkä hyvä vaan jäädä yksin, jos noin pienestä on valmis hylkäämään muuten hyvän miehen jo kättelyssä. Aika pieni paha tuoda väärän merkkistä shampoota kuin vaikka pettää tai lyödä naistaan.

Vierailija
111/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen kauppareissut on aina katastrofeja. :D Mies unohtaa puolet ostoksista, kun ryntää läpi kaupan. Vihannekset on homeessa, hedelmiä ei edes tunne, aina tulee väärää tavaraa, vaikka listaan kuinka tarkasti kirjottaisin... "Mutku en nähnyt sitä hyllyssä." Kirjotan ostokset listaan siihen järjestykseen missä ne on kaupassa, jotta voisi vaan kävellä yhden kerran hyllyjen ohi ja poimia siinä ostokset kärryyn, niin mies siitä huolimatta ryntäilee sinne tänne (ainakin kun ollaan yhdessä kaupassa).

Nykyään, jos mies on menossa kauppaan, niin pyydän tuomaan vain niitä helpoimpia/ei tärkeitä juttuja (eikä liian montaa tuotetta kerralla). Teen itse sitten enimmät ostokset ja saan täsmälleen mitä haluan, ja mies voi sanoa, että kävi kaupassa. :D

Vierailija
112/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:54"]Mun mies on niin etevä, että se osaa soittaa kännykällä sieltä kaupasta, jos listassa on liikaa tulkinnanvaraa. Jos joku listalla oleva on kaupasta loppu, soittaa hän kysyäkseen kuinka oleellisesta tuotteesta on kyse ja voiko sen korvata jollain toisella vai voiko vain jättää ostamatta. Ja jos kaupassa on joku hyvä tarjous (listan ulkopuolinen tuote), hän soittaa ilmoittaakseen ja tiedustellakseen, että olisikos kyseisellä tuotteella lähitulevaisuudessa käyttöä. [/quote] Jos joskus hankin miehen, otan semmoisen joka osaa käydä kaupassa ilman listaa ja puhelinta ja tehdä tarjousten suhteen ihan itsenäisiä päätöksiä.

[/quote]

No jos kaupassa on porsaan lapaa ja etuselkää 3,95kg, niin on mielestäni erittäin perusteltua kysyä, että aionko tehdä huomenna uunilihaa tai nyhtöpossua vai jätetäänkö ostamatta. Kyseessä on kuitenkin pitkään haudutettava ruoka, eikä sitä lihaa viitsi jääkaapissa montaa päivää säilöä, jos en sitä ehdi hetikohta valmistamaan.

Mies osaa tuoda perusostokset ihan itsenäisesti, mutta jos tarvitsen jotain tavallisuudesta poikkeavaa, esim tiettyjä kananmunia tai jotain tiettyä tuorejuustoa, niin kyllä se on siihen listaan laitettava perusteellisella tarkkuudella. Jos jää epäselväksi, niin saa soittaa lisätietoja. Eipä tarvitse sitten ostaa jokaista laatua tai minun lähteä täydentämään.

Vierailija
113/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:41"]

[/quote]

Mies on tehnyt näin ja osaa kyllä kertoa, jos haluaa esim. ruuveja tietynlaisella kannalla. Hyvin onnistuu, kun on hyvät ohjeet. Sen sijaan, kun mies käy kaupassa, hän ei tarkoista ohjeista huolimatta osta, mitä pitäisi. Esim. pyydän ostamaan vispikermaa ja kerron, mistä se löytyy ja miltä purkki näyttää - mies ostaa kuohukermaa, joka on aivan eri paikassa ja eri näköisessä purkissa. :)

Vierailija
114/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:36"]

Mitäköhän ap on tässä itkenyt?

[/quote]

Olisiko nyt mennyt elämä pilalle kun joku on viitsinyt  mennä kauppaan ja tuonut prinsessalle liikaa ruokaa?

[/quote] Olisiko sulla ehkä kohtapuoliin elämässä se piste jolloin huomaat kulkevasi tummahkot lasit nenälläsi? Otatko yleensäkin kaiken vittuiluna tai tuntuuko siltä että poikkeuksellisen moni vain ja ainostaan aukoo sinulle päätäsi?

Vierailija
115/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sujuu, tekee kaikki perheen ruokaostokset ja vastaa koko safkapuolesta.

Vierailija
116/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:42"] Meillä miehelle pitää kirjoittaa tarkasti mitä kaupasta pitää tuoda. Muuten saattaa tulla mitä vaan - kaurahiutaleiden sijasta kauramuroja ja kirjopyykin pyykinpesuaineen tilalla villalle ja silkille tarkoitettua pesuainetta :D [/quote] Mistä mies tietää, että kun vaimo pyytää tuomaan pyykinpesuainetta, mitä hän todellisuudessa tarkoittaa? Miehet ei lue ajatuksia. Jos miehesi pyytää sinua tuomaan kaupasta jakoavaimen, niin ymmärrätkö kysymättä, mitä kokoa sen pitää olla? [/quote] mä sanoisin, että mun työkalupakissa on jakoavain jos toinenkin, että ota sieltä.

[/quote]

Aha - samalla tavalla mies voisi sanoa, että alakaapissa on pesupulveri jos toinenkin, ota sieltä.

[/quote]

kuin helvetisti voit jaksaa jankata tästäkin, vaikka tuolla ihan selvällä suomen kielellä sanottiin, että KIRJOPYYKIN PESUAINETTA. Opettele lukemaan ennen kuin tuut tänne vaahtoomaan, vajakki.

[/quote]

Omo, Tend vai mikä merkki? Sattuuko sua kamalasti, kun sun hassunhauska sanailu meni pieleen etkä olekaan niin nokkela kuin luulit?
[/quote]

Jos pyydän vain kirjopyykkiainetta, oletan saavani kirjopyykkiainetta, en ala vinkumaan merkistä. Sen sijaan ihmettelen kyllä, jos en saa kirjopyykkiainetta ylipäätään, vaan sen sijaan esim. villapesuainetta tai valkopyykkiainetta.

Vierailija
117/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin tuomaan selleriä ja salotti-sipuleita. Sain Persiljaa ja valkosipuleita. (Oho aattelin että selleri oli joku yrtti, ai hitsi salotti-sipulit olikin niitä pieniä.) Kaurapuuron sijaan tuonut kauramuroja (No eiks ne oo melkein sama asia ?) ja joskus kermaviilin sijasta ruokakermaa (Oisit sanonu viiliä ! ) Onhan näitä... :)

Vierailija
118/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:14"]Ketju on mitä mainioin osoitus suomalaisten naisten kiittämättömyydestä ja harhasta, jonka mukaan suomalainen nainen on erehtymätön ja aina oikeassa.
[/quote]

Ei se mikään harha ole vaan totuus.

Vierailija
119/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 23:14"]Ketju on mitä mainioin osoitus suomalaisten naisten kiittämättömyydestä ja harhasta, jonka mukaan suomalainen nainen on erehtymätön ja aina oikeassa. [/quote] Ei se mikään harha ole vaan totuus.

[/quote]

Niin, harhainen "totuus" ; )

Vierailija
120/150 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 22:22"]Voi, voi, kun ne miehet on niin hassuja mussukoita. Ei ne mitään oikein osaa, mutta on se vaan söpöä kun ne yrittää
[/quote] Ikävää, että sulla on noin negatiivinen asenne.
[/quote]

Miten niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi