Pyysin miestä tuomaan persikoita
Pyysin miestä tuomaan persikoita töistä tullessaan, sillä olin itse unohtanut ostaa. Mies toi sitten kaikkia persikoita mitä löysi, koska ei ollut varma mitä piti olla. Nyt on sitten tuoreita persikoita, säilykepersikoita sokeriliemessä ja säilykepersikoita mehussa. Ei se mitään, kyllä nuo kaikki käytettyä tulee ennemmin tai myöhemmin, huvittaa vain vähän. Mites teillä sujuu miehen kauppareissut?
Kommentit (150)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 17:43"]Miehelle kannattaa antaa herkkupala jos onnistuu tuomaan oikeat asiat. Jonkin ajan kuluttua kaupasta tuodaan mitä pitääkin.
[/quote]
Tuo on hyvä idea. Palkitse vaikka lenkkimakkaran pätkällä. Torumimeno n väärä keino. Äläkä milloinkaan lyö miestä rangaistuksena epätoivottavasta käyttäytymisestä.
Mikä teitä ihmisiä vaivaa kun kaikesta on pakko suuttua ? Heti ollaan haukkumassa ties ketä ja ties mistä :D Naiset vs Miehet ja hiton idiootit menkää itse kauppaan ja miehiä kohdellaan kuin koiria ja naiset tajua mistään mitää valivali. Enpä olisi arvannut että tuollaisesta aloituksesta tulee tällainen paskamyrsky :D
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:55"]Mikä teitä ihmisiä vaivaa kun kaikesta on pakko suuttua ? Heti ollaan haukkumassa ties ketä ja ties mistä :D Naiset vs Miehet ja hiton idiootit menkää itse kauppaan ja miehiä kohdellaan kuin koiria ja naiset tajua mistään mitää valivali. Enpä olisi arvannut että tuollaisesta aloituksesta tulee tällainen paskamyrsky :D
[/quote]
No onhan tuo nyt aika järkyttävää huomata miten naiset pitävät miestään vajaavaltaisena.joka ei muka selviä edes kaupassakäynnistä. Miten miehet pärjäsivät ennen kuin mammukat ottivat ne hoiviinsa? En usko että kaikkia on viety suoraan äidin helmoista.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:55"]Mikä teitä ihmisiä vaivaa kun kaikesta on pakko suuttua ? Heti ollaan haukkumassa ties ketä ja ties mistä :D Naiset vs Miehet ja hiton idiootit menkää itse kauppaan ja miehiä kohdellaan kuin koiria ja naiset tajua mistään mitää valivali. Enpä olisi arvannut että tuollaisesta aloituksesta tulee tällainen paskamyrsky :D
[/quote]
No onhan tuo nyt aika järkyttävää huomata miten naiset pitävät miestään vajaavaltaisena.joka ei muka selviä edes kaupassakäynnistä. Miten miehet pärjäsivät ennen kuin mammukat ottivat ne hoiviinsa? En usko että kaikkia on viety suoraan äidin helmoista.
[/quote]
Jos miestä kohdellaan kuin lasta, se alkaa käyttäytyä kuin lapsi.
Miten teidän vinkujien mielestä tulisi sitten toimia, jos mies tuo väärän tuotteen kaupasta? Kun näköjään ei saa hyväntahtoisesti tilanteelle nauraa? Jos miehelle ei sano, että ei nyt ihan mennyt nappiin niin vastaisuudessa tuo sitten aina sen väärän tuotteen, sekö on sitten parempi? Oletteko tosissanne sitä mieltä, että molempien tulee hakea itse tarvitsemansa tavarat kaupasta? Tehdäänkö teillä myös molemmille eri ruuat ja pyykätäänkö teillä ainoastaan omat pyykit, vaikka kone jäisi vajaaksi ja toisella olisi likaista pyykkiä? Valoja nyt päälle.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:32"]
Pyysin miestä tuomaan persikoita töistä tullessaan, sillä olin itse unohtanut ostaa. Mies toi sitten kaikkia persikoita mitä löysi, koska ei ollut varma mitä piti olla. Nyt on sitten tuoreita persikoita, säilykepersikoita sokeriliemessä ja säilykepersikoita mehussa. Ei se mitään, kyllä nuo kaikki käytettyä tulee ennemmin tai myöhemmin, huvittaa vain vähän. Mites teillä sujuu miehen kauppareissut?
[/quote]
No ei tullut sitten mieleesi sanoa millaisia persikoita haluat.
Itse asiassa se ei tule esiin vielä ketjun avausviestissäkään.
Tiedätkö vieläkään mitä haluat?
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:52"]
Olin tekemässä teriyakilohta, kun pyysin miestäni kipaisemaan lähikaupassa, ja tuomaan soijaa. Soijakastikkeen sijaan toi kilon soijarouhetta, olisi pitänyt ymmärtää tarkentaa.
[/quote]
No minkä takia et sanonut että osta soijakastiketta? En mäkään pyydä ostamaan tomaatteja jos haluan tomaattimurskaa, mutta joidenkin pitää vaan saada nälviä miehiään vaikka ensin ei ole itsekään osannut hankkia kaupasta kaikkia tarvikkeita.
[/quote]
Häh? Soijakastike on ihan perusainesta maustaessa (sitä ihan soijaksi kutsutaan, jos muita soijatuotteita ei taloudessa käytetä). Soijarouhe ei niinkään, paitsi erityisruokavalioissa.
Noo hei
Meillä vaimo tekee kauppalistan ihan tarkalleen niillä tuotenimillä, joita haluaa ostettavan. Luonnollisesti siinä järjestyksessä, kuin ne halutua kaupaa vastapäivään kiertäessä tulevat väkisinkin eteen ( muuten kaupassa menisi koko ilta). Joskus joutuu soittamaan, kun juuri haluttua tuotetta ei ole saatavilla.
Toinen vaihtoehto on toki se, että otan hyllystä jotain miehistä ruokaa itseleni ja pojalleni. Saa niitä toki sitten vaimo ja tytötkin syödä, jos kelpaa. Jos ei kelpaa niin sittenhän ei ole nälkä ja on parempi olla syömättä jotta ei liho liikaa...
Niinpä, kyllähän nyt normaali mies älyää ettei tähän aikaan vuodesta kannata tuoreita persikoita ostaa: maksavat maltaita eikä maistu milleen.
Eikö näille sairaille raukoille (lompakkoloisija, pyhävulva sun muut) voi antaa jotain elinikäisiä banneja? Ei jaksa lukea samaa kitinää ketjusta toiseen.
Ihmettelen naisia, jotka eivät osaa hoitaa omia kauppa-asioitaan. Miten te elämässä pärjäätte? Sulla ihan symppis kirjoitustyyli, ap, mutta silti en tajua.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:52"]
Olin tekemässä teriyakilohta, kun pyysin miestäni kipaisemaan lähikaupassa, ja tuomaan soijaa. Soijakastikkeen sijaan toi kilon soijarouhetta, olisi pitänyt ymmärtää tarkentaa.
[/quote]
No minkä takia et sanonut että osta soijakastiketta? En mäkään pyydä ostamaan tomaatteja jos haluan tomaattimurskaa, mutta joidenkin pitää vaan saada nälviä miehiään vaikka ensin ei ole itsekään osannut hankkia kaupasta kaikkia tarvikkeita.
[/quote]
Häh? Soijakastike on ihan perusainesta maustaessa (sitä ihan soijaksi kutsutaan, jos muita soijatuotteita ei taloudessa käytetä). Soijarouhe ei niinkään, paitsi erityisruokavalioissa.
[/quote]
Voi vittu! Tuo mulle öljyä kaupasta. Osaatko tuoda oikeaa?
Taitaa mennä vielä Suomessa liian hyvin kun tämmöiset asiat pyörivät päällimmäisinä.
Tulisipa vaikka sota niin saataisiin uutta perspektiiviä asioihin.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:13"]
Eikö näille sairaille raukoille (lompakkoloisija, pyhävulva sun muut) voi antaa jotain elinikäisiä banneja? Ei jaksa lukea samaa kitinää ketjusta toiseen.
[/quote]
Se on yksi ja sama tyyppi, tää lompakkoloinen, pyhä vulva ja mievihakitisijä. Vai miksi luulet, että ne ilmestyvät aina samaan aikaan samoihin ketjuihin? On varmaan aina välillä suljetulla, kun sitä ei silloin tällöin näy ja on ihanan tauhallista. Nyt on tainneet taas päästää avolle.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:19"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:13"]
[/quote]
Se on yksi ja sama tyyppi, tää lompakkoloinen, pyhä vulva ja mievihakitisijä. Vai miksi luulet, että ne ilmestyvät aina samaan aikaan samoihin ketjuihin? On varmaan aina välillä suljetulla, kun sitä ei silloin tällöin näy ja on ihanan tauhallista. Nyt on tainneet taas päästää avolle.
[/quote]
Näin on. Saisivat antaa bannit tälle sekopäälle.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 20:46"]
Ihan tyytyväinenhän minä olen, huvittunut vain myös (onhan tuo tavallaan suloista). Kyllähän tuo mies tuo mitä pyydetään, joskus sitten triplaten, jos ei ole varma jostain. En sitten tiedä miksi kaupasta ei voi soittaa ja varmistaa mitä piti ostaa, jos ei ole varma. Mutta pikkuvikahan sekin on. Ap.
[/quote]
Niin, mikä estää sinua käymästä kaupassa? Toki on hienoa loisia miehen lompakolla, ja sitten naureskella "tyhmälle" miehelle.
[/quote]
Kuvitteletko kommenttisi olevan jotenkin nasevakin? Voin kertoa että ei ole, ja sen, että se kertoo karua kieltä sinun lukutaidostasi. Aloituksessahan ap jo kertoi mikä esti ostamasta persikoita kaupasta, mutta tyhmien täytyy kysellä uudelleen ja uudelleen...
Kamalia kommentoijia! :D Ap:n mielestä miehen teko oli suloinen, jokseenkin melko huvittava ja selkeästi hän ihan hyväntahtoisesti siitä kirjoitti, mutta valtaosa kommentoijista on kiroamassa ap:ta alimpaan helvettiin. Nyt on ihan hyvä hetki vähän löysätä sitä pipoa...
Nooo, ei tuosta viitsi kovin paljoa itseensä ottaa, kun 'valtaosa kirjoittajista' on yksi ja sama vähemmän tasapainoinen provoilija.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 21:34"]
Kamalia kommentoijia! :D Ap:n mielestä miehen teko oli suloinen, jokseenkin melko huvittava ja selkeästi hän ihan hyväntahtoisesti siitä kirjoitti, mutta valtaosa kommentoijista on kiroamassa ap:ta alimpaan helvettiin. Nyt on ihan hyvä hetki vähän löysätä sitä pipoa...
[/quote]
Valtaosa = tämä yksi häiriintynyt vouhka. Sivuuta suosiolla, sillä ei oo kaikki palikat ihan järjestyksessä. Ei kannata välittää.
Oma mies osaa tuoda mitä pyydetään, mutta isäni jjoka usein tulee kaupan kautta. . :-D
Kerran vähän kipeänä pyysin tuomaan energiajuomaa ja popcornia, sain voisarven ja KALJAA . Isä ei itse juo alkoholia lainkaan, minä vain harvoin ja silloinkin siideriä
. En keksi yhtään mistä sai päähänsä sen kaljan tuoda. ..