Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt ottaa ensimmäisen koronarokotteen.

N30
02.01.2022 |

En halua menettää työpaikkaani sillä lainaa on liikaa ja liian pienet lapset.
Päädyin siis pitkällisen harkinnan jälkeen että otan rokotteen ja turvaan työpaikkani tulevaisuudessa.

Ilman rokotepakkoa en olisi koskaan ottanut muutoin rokotetta.

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkkypiikkilobbarin tekemä aloitus saadakseen jotkut uskomaan että hoitajat menevät myrkkypiikille kun hän "hoitajana" kertoo menevänsä.

HAHAHHAHHAAA

Vierailija
62/152 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten aiot käydä töissä, jos vammaudut rokotteesta? Vakuutus ei korvaa, koska rokotteet ovat vapaaehtoisia. Ovelasti suunniteltu, eli omalla vastuulla.

En ole nähnyt vielä ketään joka olisi vammautunut rokotteesta tai edes joutunut sairaalahoitoon. Ja minä työskentelen neurologian akuutti osastolla.

Miten voisitkaan tietää kaikki sairaalahoitoon joutuneet? Itse jouduin piikkihaitasta, en tosin neurologian osastolle.

Samaa mietin. Melko tiukka on luotto itseensä, jos uskoo kaiken tietävänsä tuolla akuutti osastolla. Että niin.

Uskoisin kuitenkin että minulla on näissä asioissa hiukka näkemystä enemmän kuin valtaosalla muista ihmisistä.

Mutta tämä on toki vain minun näkemykseni.

Kerro ihmeessä, että miten voisit tietää kaikki sairaalassa olijat? Sinulla ei ole oikeutta lukea potilastietoja. Itse asiassa minulla ja vierustoverilla epäiltiin muun muassa veritulppaa, mutta kumpikaan meistä ei ollut neurologian osastolla. Eikä tämä keskustelu nyt oikein muutenkaan vakuuttanut. Et usko rokotehaittoihin, mutta hoitajana kuvittelet, että juuri sinä et tarvitse rokotetta.

Ymmärrät varmasti aivoveritulpan ja laskimoveritulpan eron. Toinen joutuu neurolle ja toinen kotiin marevan hoitoon tai tk:hin.

Kannattaisi ensi tietää vähän perusasioita ennen kuin alkaa väittelemään ammattilaisten kanssa.

Ensinnäkin, sinä ihan itse puhuit ensimmäisellä sivulla veritulpista. Ei, en ole hoitaja, mutta oletan, että "ammattilainen" ihan itse osaisi tehdä eron veritulppien välille. Toisekseen, yritin vääntää sinulle rautalangasta jo aiemmin sitä, että sinä et voi tietää kaikkia sairaalassa olijoita, koska sinulla ei ole oikeutta penkoa potilastietoja. Meitä rokotehaittapotilaita on muuallakin kuin juuri siellä sinun osastolla. Ja kolmanneksi, ongelmana on se, että rokotehaittoja ei myönnetä virallisesti. Lääkäri on se, joka keskustelee potilaan kanssa esimerkiksi siitä, onko rokote voinut aiheuttaa oireita. Sairaanhoitajat ovat lääkärien juoksupoikia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luopuisin lapsista. Periaate pitää olla ja pitää. Jos valtio takavarikoi rokotteen takia lapset niin silloin sillä on ylempi tarkoitus.

Aika huono luottamus on demokratiaan jos toimii toisin kuin valtio haluaa

Vierailija
64/152 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin just kolmannen rokotuksen. Jos edellisestä on yli 4kk, niin riskiyhmään kuulumatonkin sen jo saa. 

Vierailija
65/152 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BREAKING NEWS: The Supreme Court In The US Has Ruled That The Covid Pathogen Is Not A Vaccine, Is Unsafe, And Must Be Avoided At All Costs-Supreme Court has canceled universal vax.

The internationally renowned immunologist goes on to describe a process that he says will kill the vast majority of people: “Immediately after the first vaccination, about 0.8% of people die within two weeks. The average life expectancy of survivors will be a maximum of two years, but it also decreases with each new “injection”.

” Additional vaccines are still being developed to cause deterioration in certain organs, including the heart, lungs and brain. After two decades at Pfizer, Professor Yedon was familiar with the functions and research and development goals of pharmaceutical giant Pfizer, and states that the ultimate goal of the current “vaccination” regime can only be a massive demographic event that will make all world wars put together, like Mickey’s staging Mouse.

“Billions of people have already been sentenced to certain, inevitable and painful death. Anyone who receives the injection will die prematurely, and three years is a generous estimate of how long they can survive.”

https://bestnewshere.com/urgent-supreme-court-has-canceled-universal-va…

Jos Suomessa on rokotettu neljä miljoonaa ihmistä ja rokotetuista 0,8 prosenttia kuolee ensimmäisen kahden viikon aikana, niin siitä pitäisi tulla jo 32000 kuollutta. Ei ole näkynyt...

Vierailija
66/152 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten aiot käydä töissä, jos vammaudut rokotteesta? Vakuutus ei korvaa, koska rokotteet ovat vapaaehtoisia. Ovelasti suunniteltu, eli omalla vastuulla.

En ole nähnyt vielä ketään joka olisi vammautunut rokotteesta tai edes joutunut sairaalahoitoon. Ja minä työskentelen neurologian akuutti osastolla.

Niinkö? Miksi sitten tilastojen mukaan vuonna 2019 hermostosairauksien vuoksi oli lääkärikäyntejä 163.000 kertaa, kun 2021 marraskuuhun mennessä 330.000 kertaa? Lähde Sampo THL.

Et ole huomannut minkäänlaista lisäystä käyntien määrässä? Oletko ihan varma?

Ei ole näkynyt ainakaan neuron osastoilla. Laita linkki siihen niin vilkaisen.

https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/avopika/pikarap02/summary_kayntisyyt…

Tuolta vaan tutkimaan tilastoja.

Vuonna 2019 "hermosto" käyntisyyn kohdalla on 17 273 käyntiä terveydenhuollossa

Vuonna 2021 samaisen "hermosto" käyntisyyn kohdalla on 11 642 käyntiä.

Mistä sait omat lukusi?

-ohis

Just samoja lukuja katsoin itsekkin kun jäi vaivaamaan. 👍

Vierailija
67/152 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voisitkaan tietää kaikki sairaalahoitoon joutuneet? Itse jouduin piikkihaitasta, en tosin neurologian osastolle.

Voisitko kertoa mitä haittavaikutuksia sait joita sairaalassa piti hoitaa?

Vierailija
68/152 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotepakkoa ei ole. Hyvä, että ajattelet omaa terveyttäsi ja lapsiasi. Etukäteen ei voi kukaan itsestään tietää, onko alttius saada vakava koronan muoto ja joutua sairaalaan.

Onhan se laki hyväksytty ja tulee voimaan viipymättä. Työpaikallamme johto ilmoitti suoraan että kaikki rokottamattomat estyvät tekemästä työtä koska korvaavaa työtä ei ole tarjolla.

Työvoimapulako hävisi yhtäkkiä pois? Saattaa lähteä palkat raketoimaan, jos työpaikkaruletti alkaa pyöriä

Vierailija
69/152 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

Ja itseasiassa mitä luulisit onko minulla oikeutta lukea potilastietoja kun ne sinne joudun kirjoittamaankin 😂

Ahaa, provohan tämä. Ei edes amkia läpäisisi noin pölvästi. Mutta ei, sinulla ei ole oikeutta penkoa niiden potilaiden tietoja, joita et hoida 🤦‍♀️ Ja kyllä, niitä potilaita on muuallakin kuin siellä sinun osastolla! Ihan muissa sairaaloissakin!

Vierailija
70/152 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Miksi sitten tilastojen mukaan vuonna 2019 hermostosairauksien vuoksi oli lääkärikäyntejä 163.000 kertaa, kun 2021 marraskuuhun mennessä 330.000 kertaa? Lähde Sampo THL.

Mistä sait omat lukusi?

-ohis

Just samoja lukuja katsoin itsekkin kun jäi vaivaamaan. 👍

Ja syntyvyyskin on kasvussa, vaikka foliohatut väitti rokoitteen aiheuttavan lapsettomuutta 😆

Vierailija
71/152 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sait omat lukusi?

-ohis

Sinne on laitettu käyntisyyksi hermosto ja hermot, kun sekä rokotetuilla että rokottamattomilla on hermot tiukalla nykyisin.

Vierailija
72/152 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin just kolmannen rokotuksen. Jos edellisestä on yli 4kk, niin riskiyhmään kuulumatonkin sen jo saa. 

Vakavissa riskiryhmissä olevat saa kolmannen 2kk välillä

Vierailija
73/152 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa mitä haittavaikutuksia sait joita sairaalassa piti hoitaa?

Valitettavasti oikeastaan en. Ihan vaan sen takia, että täällä ei kohtaa mitään muuta luin vähättelyä. Mutta sen verran voin sanoa, että poissuljettiin esimerkiksi sydäninfarkti ja veritulppa.

Vierailija
74/152 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. Melko tiukka on luotto itseensä, jos uskoo kaiken tietävänsä tuolla akuutti osastolla. Että niin.

Uskoisin kuitenkin että minulla on näissä asioissa hiukka näkemystä enemmän kuin valtaosalla muista ihmisistä.

Kerro ihmeessä, että miten voisit tietää kaikki sairaalassa olijat? Sinulla ei ole oikeutta lukea potilastietoja. Itse asiassa minulla ja vierustoverilla epäiltiin muun muassa veritulppaa, mutta kumpikaan meistä ei ollut neurologian osastolla. Eikä tämä keskustelu nyt oikein muutenkaan vakuuttanut. Et usko rokotehaittoihin, mutta hoitajana kuvittelet, että juuri sinä et tarvitse rokotetta.

Ymmärrät varmasti aivoveritulpan ja laskimoveritulpan eron. Toinen joutuu neurolle ja toinen kotiin marevan hoitoon tai tk:hin.

Kannattaisi ensi tietää vähän perusasioita ennen kuin alkaa väittelemään ammattilaisten kanssa.

Ensinnäkin, sinä ihan itse puhuit ensimmäisellä sivulla veritulpista. Ei, en ole hoitaja, mutta oletan, että "ammattilainen" ihan itse osaisi tehdä eron veritulppien välille. Toisekseen, yritin vääntää sinulle rautalangasta jo aiemmin sitä, että sinä et voi tietää kaikkia sairaalassa olijoita, koska sinulla ei ole oikeutta penkoa potilastietoja. Meitä rokotehaittapotilaita on muuallakin kuin juuri siellä sinun osastolla. Ja kolmanneksi, ongelmana on se, että rokotehaittoja ei myönnetä virallisesti. Lääkäri on se, joka keskustelee potilaan kanssa esimerkiksi siitä, onko rokote voinut aiheuttaa oireita. Sairaanhoitajat ovat lääkärien juoksupoikia.

Piti oikein tarkistaa mitä olen ensimmäisellä sivulla kirjoittanut. En ole kirjoittanut siellä veritulpista.

Toiseksi en ole väittänyt tietäväni kaikista potilaista koskaan. Sanoin että mikäli rokotteesta aiheutuu neurologisia oireita tai avh tapauksia niin he tulisivat minun osastolleni töihin.

Kolmanneksi olen se joka istuu lääkärien kanssa työryhmässä jossa käydään kaikki osastolla olevat potilaat läpi ja suunnitellaan heidän hoitoaan sekä arvioidaan moniammatillisesti heidän sairaustapauksiaan.

Veikkaan ettei sinun kannata näistä asioista väitellä minun kanssani jos et halua esiintyä idioottina.

Vierailija
75/152 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri kuin edellinen kommentoija, mutta muistan jossain aiemmassakin ketjussa nähneeni viittauksen näihin samoihon tilastoihin ja silloin joku asiaan tutustunut kommentoija huomautti, että tautitapausten näennäinen nousu johtui ainoastaan siitä, että iso määrä palveluntarjoajia oli ottanut tämän palvelun vasta viime vuonna käyttöön -> yhtäkkinen ”nousu” tapausmäärissä edellisvuosiin verrattuna. Kertoo taas siitä, että valhe - emävalhe - tilasto, kun ei tiedä mitä lukee.

Vierailija
76/152 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päätös, etenkin kun ap:lla on lapsia. Tuttavani kuoli juuri jouluna koronaan, oli teholla ensin pari viikkoa. Olin tyrmistynyt, kun kuulin, ettei hän ollut ottanut rokotetta. Kolme lasta jäi.

Viime syksynä kuoli yllättävän moni rokottamaton kolmen lapsen äiti koronaan tai sitten kaikki netissä tunsivat saman naisen. Ja nyt jouluna kuoli taas yhden kolmen lapsen äiti rokottamattomuuteensa.

Huonoa tuuria kolmen lapsen äideillä...

Vierailija
77/152 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa työskentelevänä tietäisit ettei kaikkia tapauksia kirjata rokote- tai koronahaittoina, vaan ne ovat teille akuutti puolella työskenteleville vain aivoverenkiertohäiriöitä jne. Sinä muka hoitajana saisit tietää kaikki syyt tapausten taustalla..

En usko ap:n juttua nyt ollenkaan.

Vierailija
78/152 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BREAKING NEWS: The Supreme Court In The US Has Ruled That The Covid Pathogen Is Not A Vaccine, Is Unsafe, And Must Be Avoided At All Costs-Supreme Court has canceled universal vax.

The internationally renowned immunologist goes on to describe a process that he says will kill the vast majority of people: “Immediately after the first vaccination, about 0.8% of people die within two weeks. The average life expectancy of survivors will be a maximum of two years, but it also decreases with each new “injection”.

” Additional vaccines are still being developed to cause deterioration in certain organs, including the heart, lungs and brain. After two decades at Pfizer, Professor Yedon was familiar with the functions and research and development goals of pharmaceutical giant Pfizer, and states that the ultimate goal of the current “vaccination” regime can only be a massive demographic event that will make all world wars put together, like Mickey’s staging Mouse.

“Billions of people have already been sentenced to certain, inevitable and painful death. Anyone who receives the injection will die prematurely, and three years is a generous estimate of how long they can survive.”

https://bestnewshere.com/urgent-supreme-court-has-canceled-universal-va…

Jos Suomessa on rokotettu neljä miljoonaa ihmistä ja rokotetuista 0,8 prosenttia kuolee ensimmäisen kahden viikon aikana, niin siitä pitäisi tulla jo 32000 kuollutta. Ei ole näkynyt...

No helpostihan tuo määrä vuodessa kertyy Suomessakin.

Vierailija
79/152 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalassa työskentelevänä tietäisit ettei kaikkia tapauksia kirjata rokote- tai koronahaittoina, vaan ne ovat teille akuutti puolella työskenteleville vain aivoverenkiertohäiriöitä jne. Sinä muka hoitajana saisit tietää kaikki syyt tapausten taustalla..

En usko ap:n juttua nyt ollenkaan.

Mitä sä selität 😂😂😂

Vierailija
80/152 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti oikein tarkistaa mitä olen ensimmäisellä sivulla kirjoittanut. En ole kirjoittanut siellä veritulpista.

Toiseksi en ole väittänyt tietäväni kaikista potilaista koskaan. Sanoin että mikäli rokotteesta aiheutuu neurologisia oireita tai avh tapauksia niin he tulisivat minun osastolleni töihin.

Kolmanneksi olen se joka istuu lääkärien kanssa työryhmässä jossa käydään kaikki osastolla olevat potilaat läpi ja suunnitellaan heidän hoitoaan sekä arvioidaan moniammatillisesti heidän sairaustapauksiaan.

Veikkaan ettei sinun kannata näistä asioista väitellä minun kanssani jos et halua esiintyä idioottina.

Totta! Se olikin sivulla 2, viesti 35. Mutta ihan vakavasti ottaen, olen todella huolissani, jos olet oikeasti hoitajana. Järkyttävää tietämättömyyttä potilastietojen käsittelystä, rokotehaitoista sekä kuvitelmat siitä, ettei itse sairastu. Lisäksi asenteesi potilaita kohtaan on vähättelevä. Kyllä minä potilaana tiedän mitä keskustelin lääkärin kanssa. Eivät hoitajat ota kantaa esimerkiksi rokotehaittoihin, tuskin saavatkaan ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi