Olen päättänyt ottaa ensimmäisen koronarokotteen.
En halua menettää työpaikkaani sillä lainaa on liikaa ja liian pienet lapset.
Päädyin siis pitkällisen harkinnan jälkeen että otan rokotteen ja turvaan työpaikkani tulevaisuudessa.
Ilman rokotepakkoa en olisi koskaan ottanut muutoin rokotetta.
Kommentit (152)
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot käydä töissä, jos vammaudut rokotteesta? Vakuutus ei korvaa, koska rokotteet ovat vapaaehtoisia. Ovelasti suunniteltu, eli omalla vastuulla.
En ole nähnyt vielä ketään joka olisi vammautunut rokotteesta tai edes joutunut sairaalahoitoon. Ja minä työskentelen neurologian akuutti osastolla.
Ei niitä uhreja sinne tuodakaan.
Eikös heillä pitänyt olla pahoja neurologisia oireita? Näin ainakin on väitetty.
Työskentelen akuutilla neuron osastolla johon he tulisivat jos sellaisia tulisi. Yleensäkin neurolle tulee potilaiksi kaikki haasteelliset ja epäselvät tapaukset.
Mutta mistä tiedät, mistä kenenkin oireet johtuvat? Hyvin voi olla rokotteestakin, muttei yhdistetä siihen, varsinkaan jos potilas itse ei epäile rokotteen olevan syypää. Jos uskoo rokottteiden turvallisuteen, tuskin epäilee rokotehaittaa vaikka sellainen itselle sattuisi, saatikka jos toiselle ihmiselle.
Mikä ihmeen rokotepakko? Oletko hoitaja? Miten heistäkään vielä selvitetään, ovatko rokotettuja? Tulevaisuudessa varmaankin selvitetään, jos ei vielä.
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot käydä töissä, jos vammaudut rokotteesta? Vakuutus ei korvaa, koska rokotteet ovat vapaaehtoisia. Ovelasti suunniteltu, eli omalla vastuulla.
En ole nähnyt vielä ketään joka olisi vammautunut rokotteesta tai edes joutunut sairaalahoitoon. Ja minä työskentelen neurologian akuutti osastolla.
Eikös heillä pitänyt olla pahoja neurologisia oireita? Näin ainakin on väitetty.
Työskentelen akuutilla neuron osastolla johon he tulisivat jos sellaisia tulisi. Yleensäkin neurolle tulee potilaiksi kaikki haasteelliset ja epäselvät tapaukset.Mutta mistä tiedät, mistä kenenkin oireet johtuvat? Hyvin voi olla rokotteestakin, muttei yhdistetä siihen, varsinkaan jos potilas itse ei epäile rokotteen olevan syypää. Jos uskoo rokottteiden turvallisuteen, tuskin epäilee rokotehaittaa vaikka sellainen itselle sattuisi, saatikka jos toiselle ihmiselle.
Kylläpä se tulisi vastaan jos rokotteet aiheuttaisi neurologisia oireita. Ihan ensiksi 9 000 000 rokotetta näkyisi osastolla ja sairaalassa jos aiheuttaisivat oireita.
Samoin voisi sanoa että mistä tietää jos vaikka jäykkäkouristusrokote olisikin ollut osastollamme jo vuosikymmeniä näiden neurologisten oireiden takana.
Huomenna olisi sitten ekaan piikkiin aika 😅
N30 kirjoitti:
Huomenna olisi sitten ekaan piikkiin aika 😅
Sinähän olet ottanut jo kolme rokotetta, säälittävä lobbari.
Nyt se on siitenensimmäinen rokote otettu👍
Olipa hyvä että kävit ottamassa. Ei ole mitään järkeä menettää työpaikkaa kun perhettä ja lainaa.
Milloin on seuraava aika? Paljonko väli nykyisin on?
Vierailija kirjoitti:
Olipa hyvä että kävit ottamassa. Ei ole mitään järkeä menettää työpaikkaa kun perhettä ja lainaa.
Milloin on seuraava aika? Paljonko väli nykyisin on?
6- viikkoa sanoi rokottaja, mutta luin just että voi saada toisen rokotteen jo 4-viikon kuluttuakin.
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen akuutilla neuron osastolla johon he tulisivat jos sellaisia tulisi. Yleensäkin neurolle tulee potilaiksi kaikki haasteelliset ja epäselvät tapaukset.Mutta mistä tiedät, mistä kenenkin oireet johtuvat? Hyvin voi olla rokotteestakin, muttei yhdistetä siihen, varsinkaan jos potilas itse ei epäile rokotteen olevan syypää. Jos uskoo rokottteiden turvallisuteen, tuskin epäilee rokotehaittaa vaikka sellainen itselle sattuisi, saatikka jos toiselle ihmiselle.
Kylläpä se tulisi vastaan jos rokotteet aiheuttaisi neurologisia oireita. Ihan ensiksi 9 000 000 rokotetta näkyisi osastolla ja sairaalassa jos aiheuttaisivat oireita.
Samoin voisi sanoa että mistä tietää jos vaikka jäykkäkouristusrokote olisikin ollut osastollamme jo vuosikymmeniä näiden neurologisten oireiden takana.
No siis jäykkäkouristusrokotuksen osaltahan on tutkimuksia, että jonkin asteinen vaikutus neurologisen sairauksien puhkeamiseen on näytettävissä toteen.
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että tiedät mistä puhut, mutta puhut vähän aiheen ympäri. Teidän osastolla ne varmaankin on ollut jäykkäkouristusrokotteen vaikutuksia, se kun on yksi rokotteista josta jo tiedetään, että voi tulla neurologisia oireita jos on huono tuuri. Ja nyt kun nostit tämän, että juuri teidän osastollamme, neurologialla, haittavaikutusten pitäisi näkyä jos jossain, no…niin juuri. Ja taitaa vähän näkyäkin. Rokotetutkimusten mukaan neurologiset oireet ovat vahvasti edustettuna oireiden joukossa.
Valehtelet