Olen päättänyt ottaa ensimmäisen koronarokotteen.
En halua menettää työpaikkaani sillä lainaa on liikaa ja liian pienet lapset.
Päädyin siis pitkällisen harkinnan jälkeen että otan rokotteen ja turvaan työpaikkani tulevaisuudessa.
Ilman rokotepakkoa en olisi koskaan ottanut muutoin rokotetta.
Kommentit (152)
Kaikki muutkin ostaa osakkeita , en nyt oikein usko että nämä romahtavat , eihän näin moni voi olla täysin uunoja........1929.
Vierailija kirjoitti:
Eikö hoiva-alalla ole influenssarokotteetkin pakollisia? En oikein ymmärrä miksi tämä koronarokote on niin iso peikko.
Huoh. Influenssarokote perustuu tutkittuun ja turvalliseen mekanismiin ja se on ollut jo ikuisuuden käytössä.
Koronarokote on täysin uudenlaista teknologiaa (ihmiskäytössä) ja pitkäaikaiset tutkimukset puuttuvat KOKONAAN.
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot käydä töissä, jos vammaudut rokotteesta? Vakuutus ei korvaa, koska rokotteet ovat vapaaehtoisia. Ovelasti suunniteltu, eli omalla vastuulla.
En ole nähnyt vielä ketään joka olisi vammautunut rokotteesta tai edes joutunut sairaalahoitoon. Ja minä työskentelen neurologian akuutti osastolla.
Niinkö? Miksi sitten tilastojen mukaan vuonna 2019 hermostosairauksien vuoksi oli lääkärikäyntejä 163.000 kertaa, kun 2021 marraskuuhun mennessä 330.000 kertaa? Lähde Sampo THL.
Et ole huomannut minkäänlaista lisäystä käyntien määrässä? Oletko ihan varma?
Ei ole näkynyt ainakaan neuron osastoilla. Laita linkki siihen niin vilkaisen.
Oli miten oli, koronarokotetta en tule ikinä ottamaan.
Minäkin otan sen todennäköisesti jossain vaiheessa kevättä. Yhden siis. Se ei tosin riitä siihen että voisin jatkaa hoitoalalla joten siirryn muihin töihin kun laki tulee voimaan. Siirtyisin vaikka minulla olisikin useampi rokote, sillä en pidä pakoista. Influenssarokotettakaan minulla ei ole ollut joka vuosi, ei sitä ole kukaan kysellyt.
lukekaa ohjeeksi rokote haitat . f i
BREAKING NEWS: The Supreme Court In The US Has Ruled That The Covid Pathogen Is Not A Vaccine, Is Unsafe, And Must Be Avoided At All Costs-Supreme Court has canceled universal vax.
The internationally renowned immunologist goes on to describe a process that he says will kill the vast majority of people: “Immediately after the first vaccination, about 0.8% of people die within two weeks. The average life expectancy of survivors will be a maximum of two years, but it also decreases with each new “injection”.
” Additional vaccines are still being developed to cause deterioration in certain organs, including the heart, lungs and brain. After two decades at Pfizer, Professor Yedon was familiar with the functions and research and development goals of pharmaceutical giant Pfizer, and states that the ultimate goal of the current “vaccination” regime can only be a massive demographic event that will make all world wars put together, like Mickey’s staging Mouse.
“Billions of people have already been sentenced to certain, inevitable and painful death. Anyone who receives the injection will die prematurely, and three years is a generous estimate of how long they can survive.”
https://bestnewshere.com/urgent-supreme-court-has-canceled-universal-va…
Näitä ota rokotus tätä , tota , kannattaa ottaa , ota, sinäkin, olen nyt päättänyt ottaa ymym , sama valtion pakkotyöllistetty tyyppi raapustaa kosteessa tunnelissa näitä.
Päivittäin sarjana , säälittävää.
Tämä olikin myrkkypiikkilobbarin surkea aloitus. Luulee ohjailevansa hoitajia myrkkypiikeille.
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten aiot käydä töissä, jos vammaudut rokotteesta? Vakuutus ei korvaa, koska rokotteet ovat vapaaehtoisia. Ovelasti suunniteltu, eli omalla vastuulla.
En ole nähnyt vielä ketään joka olisi vammautunut rokotteesta tai edes joutunut sairaalahoitoon. Ja minä työskentelen neurologian akuutti osastolla.
Miten voisitkaan tietää kaikki sairaalahoitoon joutuneet? Itse jouduin piikkihaitasta, en tosin neurologian osastolle.
Hyvä päätös, etenkin kun ap:lla on lapsia. Tuttavani kuoli juuri jouluna koronaan, oli teholla ensin pari viikkoa. Olin tyrmistynyt, kun kuulin, ettei hän ollut ottanut rokotetta. Kolme lasta jäi.
USA:ssa kaikki Bidenin määräämät rokotepakot on kaatunut. Kanadassa myös ainakin hoitohenkilöstöltä kaatui kun uhkasivat irtisanoutua, passihanke haudattiin.
Sama tapahtuisi meillä jos hoitajat irtisanoutuisivat. Passi olisi pakko perua, koska muuten ei voitaisi hoitaa lakisääteisiä terveyspalveluita.
Mä laskin asian näin:
Neurolla meillä on ollut tasaisesti koronan sairastaneita joille on jäänyt neurologisia haittoja sairaudesta.
Rokotteista ei ole ollut potilaita vaikka niin sanotaan että he saavat pahoja neurologisia vammoja ja haittoja rokotteesta. Lisäksi veritulppapotilaat tulisivat meidän osastolle mikäli joku olisi rokotteesta sellaisen saanut. Ei ole näkynyt rokotteen aiheuttamia avh eikä ich potilaita. Ei ole näkynyt kyllä muitakaan rokotehaittapotilaita.
Itse en ottaisi rokotetta koska en koe tarvitsevani sitä. Mutta nyt joudun sen ottamaan ainoastaan pitämällä itseni töissä.
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voisitkaan tietää kaikki sairaalahoitoon joutuneet? Itse jouduin piikkihaitasta, en tosin neurologian osastolle.
Samaa mietin. Melko tiukka on luotto itseensä, jos uskoo kaiken tietävänsä tuolla akuutti osastolla. Että niin.
Voiko jopa kuolla , voinko kävellä ajotien yli , voiko pahimmillaan kuolla , alankin lentämään.jatkossa.
Mobelisti kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-5151744
Et usko mitä luet.
Niin 🤔 miten tuo liittyy tähän muutoin kuin rokotetta on jo näemmä testattu ja tutkittu pian 20 vuotta.
Pelolla ohjattua taloutta , sota / sodan uhka nro 1 . Virukset nro 2. .........ydinvoima ja niiden saasteet ,,, ilmastonmuutos.........
Pelko kuolee kun tapat pelon.
Niinkö? Miksi sitten tilastojen mukaan vuonna 2019 hermostosairauksien vuoksi oli lääkärikäyntejä 163.000 kertaa, kun 2021 marraskuuhun mennessä 330.000 kertaa? Lähde Sampo THL.
Et ole huomannut minkäänlaista lisäystä käyntien määrässä? Oletko ihan varma?