Eksän nykyinen naisystävä laittanut viikonloppuvierailulla 4-vuotiaani
ratsastamaan omalla hevosellaan, siis tän naisen omalla. Lapsella ei ole mitään kokemusta ratsastamisesta, ja akka oli laittanut sen hevosen selkään ILMAN kypärää ja satulaa, tarkotus oli kuulemma vähän vaan kokeilla ja nainen oli taluttanu hevosta mutta kappas vaan, jostain se "kiltti ja aina rauhallinen" polle oli pillastunu niin että lapseni tippui selästä ja sai aivotärähdyksen!! Hiukanko pelästyin kun sairaalasta soitettiin mulle, ei ollu eksällä eikä akalla itsellään pokkaa edes ilmottaa itse asiasta! Nyt lapsi ei halua mennä heille enää ja selvästi trauma tuosta tapauksesta. Kiehun raivosta!!
Onko asiassa jotain mikä täyttäis jonku rikoksen kriteerit? Mun mies sano et kannattaa ainaki selvittää. Koitin soittaa oikeusaputoimistoon mutten saanu viel ketään kiinni.
Kommentit (104)
eikun lapsi takaisin hevosen selkään, ettei jää turhia traumoja. kai tuota on ennenkin pudottu? äiti mukaan, jos isä ei niin turvallinen aikuinen. t. tallilla kasvanut.
Vie lapsi vielä joskus ratsastamaan,ettei ainakaan hevosista jää pelkoja.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 12:27"]
Jos olet yksin lapsen huoltaja, on sinun tehtäväsi ja vastuusi huolehtia, että lapsellasi on turvalliset olot. Nyt syyttelet ihmistä, joka ei ole lapsestasi vastuussa. Sinä olet. Olitko itse vähän viihteellä ? En viitsis hirveesti syytellä? Entä jos tämä ois tapahtunut jossain kotieläinpihan poniratsastuksessa, jonne itse vei lapsen? Tuskin olisit rikosilmoitusta tekemässä?!
[/quote]
Siellä kotieläinpihan poniratsastuksessa kyllä yleensä käytetään kypärää...