100 kiloiset siskot, itse yli satakiloinen ja ihan eri näköinen
Pakko oli kurkata miltä siskot näyttää, valtavan lihavilta. Itse yli 100kg ja koen olevani urhailullinen, hyväkuntoinen, terveelliset elämäntavat. Toki en laiha ole mut hyvässä kunnossa. Urheilen paljon. Mm salitreeni 3x viikossa. Sit muitakin aerosimbia lajeja + lenkkeily. Kunto hyvä, veriarvot huipussa. Vyötärö 73cm. Toki rasvaakin löytyy muttei viskeraalista. Enemmän päärynämallistoa... Sit tulee 200kg siskot ohjelma jossa äärilihavat naiset koittaa tehdä jotain painolleen jottei kuole. Ruokavalion muutokset jne. Itse syön superterveellisesti joitain pieniä hairauhduksia lukuunottamatta. Muita sporttisia satakiloisia?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 169cm/97 kiloa ja en oikeasti ole mikään hervoton läski. Ja vyötärölle kertynyttä läskiäkin on. Näytän silti hyvin istuvissa vaatteissa melkein normaalipainoiselta. Ainut että naama mulla on aika turpea.
Voi kun joitain harmittaa kun en ole tuolla kilomäärällä mikään liikuntakyvytön ihrakasa. No kun en vain ole! Jostain syystä naamani kuitenkin on lihava, juurikin turpea. Mutta kroppani ei ole ja pystyn liikkumaan reippaasti. Koittakaa hyväksyä narsqut.
Kuukasvot? Syötkö kortisonia?
Vierailija kirjoitti:
Eli että kroppani ei ole niin lihava piti kirjoittaa. Onhan se pullea, mutta ei varsinaisesti sellanen läski. - se 97kg/169cm
Herää todellisuuteen!! Olet himpun verran alle "vaikeasti ylipainoinen" -kategorian. Olet todella ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satakiloiset siskot on yksi typerimmistä käännöskukkasista koko vuosituhannella! Jos vielä on joku, kuka ei ole tajunnut, niin he painoivat yhteensä jotain 500 kiloa ohjelman alussa.
Ok mut pointti kuitenkin tässä avauksessa (ja ohjelman nimessä) et 100 kiloisia pidetään överiläskeinä jotka superhuonokuntoisia, vetää sipsejä ja sidukkaa jne
Ja sitä ne kyllä onkin. Ei satakiloinen nainen ole koskaan ollut mikään normaalipainoinen vaan sairaanloinen ylipaino. Vaikka olisi pitempi tai muodokkaampi tai mikä kehopositiivari vaan.
Miten 100 kiloisella voi olla 73cm vyötärö.. ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli että kroppani ei ole niin lihava piti kirjoittaa. Onhan se pullea, mutta ei varsinaisesti sellanen läski. - se 97kg/169cm
Herää todellisuuteen!! Olet himpun verran alle "vaikeasti ylipainoinen" -kategorian. Olet todella ylipainoinen.
Herää itse todellisuuteen että se bmi ei kerro kaikkea idiootti! Ihmisillä on erimallisia vartaloita ja itse olen niin roteva ja melko pitkä että jos painaisin sen 50 kiloa niin näyttäisin pahasti anorektikolta! Ja lääkärikin oli kirjoittanut minusta että jonkinverran obesiteettia ja kaikki aina sanoo mulle että ei edes ollut ajatellut minua lihavana, vaan pyöreänä. Kun kuulevat painon niin eivät ole uskoa, että painan niin paljon. - se 97kg/169cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satakiloiset siskot on yksi typerimmistä käännöskukkasista koko vuosituhannella! Jos vielä on joku, kuka ei ole tajunnut, niin he painoivat yhteensä jotain 500 kiloa ohjelman alussa.
Ok mut pointti kuitenkin tässä avauksessa (ja ohjelman nimessä) et 100 kiloisia pidetään överiläskeinä jotka superhuonokuntoisia, vetää sipsejä ja sidukkaa jne
Sitä kun se valitettavasti 99% tapauksessa on. Muussa tapauksessa pituutesi täytyy olla reippaasti yli 190 m, niitä naisia taas on erittäin harvassa.
Laittaisin uuden ketjun aiheesta lihavan ihmisen vääristynyt kehonkuva, mutta en jaksa.
Isokokoiset on kuitenkin kommentoimasss positiivisesti ja entisiä lihavia huvittaa tai hävettää se peilikuvan vääristyminen aivoissa. Jonkun muun ottama kuva voi saada tajuamaan tilanteensa, paitsi että moni lihava välttelee kuvattavana olemista..
Saa olla lihava jos haluaa, mutta muiden ei ole pakko olla uskovinaan harhaisuutta hoikannäköisyydestä.
Terv. Entinen lihava, joka oli olevinaan terve, urheilullinen ja simpsakka.
Minä tässä en ole ainakaan sanonut olevani a) hoikka b) terve tai c)simpsakka. Olen vain sanonut etten ole mikään hervoton läski tai liikuntakyvytön ihrakasa ja että pystyn liikkumaan reippaasti. Ja miten voisin nähdä naamaläskini totuudenmukaisesti mutta en vartaloläskiäni? Se 97kg/169cm
Jos vyötärö on 73 cm, niin mitkä on rinnan- ja lantionympärys? Yritän hahmottaa mihin se useamman kymmenen kilon ylipaino sijoittuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herää itse todellisuuteen että se bmi ei kerro kaikkea idiootti! Ihmisillä on erimallisia vartaloita ja itse olen niin roteva ja melko pitkä että jos painaisin sen 50 kiloa niin näyttäisin pahasti anorektikolta! Ja lääkärikin oli kirjoittanut minusta että jonkinverran obesiteettia ja kaikki aina sanoo mulle että ei edes ollut ajatellut minua lihavana, vaan pyöreänä. Kun kuulevat painon niin eivät ole uskoa, että painan niin paljon. - se 97kg/169cm
No ei kai kukaan tuttu kehtaa olla sulle loukkaava päin naamaa. Varsinkin kun sulla on tapana kilahtaa ja nimitellä.
Ei kai ne vaihtoehdot ole pakko olla 50 tai lähes 100. 60-kg - 70-kg olisi aika normaali pituudellasi eikö? 30kg - 40 kg on silti ylimäärästä, kyllä sen näkee vaikka sun mieliksi muuta väittää.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai kukaan tuttu kehtaa olla sulle loukkaava päin naamaa. Varsinkin kun sulla on tapana kilahtaa ja nimitellä.
Ei kai ne vaihtoehdot ole pakko olla 50 tai lähes 100. 60-kg - 70-kg olisi aika normaali pituudellasi eikö? 30kg - 40 kg on silti ylimäärästä, kyllä sen näkee vaikka sun mieliksi muuta väittää.
Eri
En ole väittänytkään ettei sitä näkisi ollenkaan. Ja ne muut jotka on sanoneet ei tod ole mitään mielistelijöitä. Itse asiassa sanovat kaiken suoraan. Ihan yhtäkkiä kuullut kommentteja parilta tyypiltä että "et sinä niin lihava edes ole" "tuo takki päällähän sinä näytät melkein hoikalta" jne jne. Vaikka en ole edes kysynyt mielipidettä heiltä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tässä en ole ainakaan sanonut olevani a) hoikka b) terve tai c)simpsakka. Olen vain sanonut etten ole mikään hervoton läski tai liikuntakyvytön ihrakasa ja että pystyn liikkumaan reippaasti. Ja miten voisin nähdä naamaläskini totuudenmukaisesti mutta en vartaloläskiäni? Se 97kg/169cm
Niin? Minä sanoin että olin mielestäni sellainen. Vanhoista kuvista näkyy silti hervoton läski, vaikka luulin pystyväni liikkumaan reippaasti. Saathan sinä olla se tilastollinen poikkeama, johon fysikan lait ei päde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
En ole väittänytkään ettei sitä näkisi ollenkaan. Ja ne muut jotka on sanoneet ei tod ole mitään mielistelijöitä. Itse asiassa sanovat kaiken suoraan. Ihan yhtäkkiä kuullut kommentteja parilta tyypiltä että "et sinä niin lihava edes ole" "tuo takki päällähän sinä näytät melkein hoikalta" jne jne. Vaikka en ole edes kysynyt mielipidettä heiltä.
Melkein hoikalta? Auts.
Samat suoranpuhujat kertoo sulle päinvastaista jos laihdut. "Näytät terveeltä ja upealta, miten onnistuit? Kyllä mua säälitti kun kävelitkin niin hitaasti, en mä voinu mitään sanoa ja itsehän jokainen kilonsa kantaa." Tms.
Jos et usko kokemusasiantuntijaa, kokeile jos uskallat. Ne kilot saa helposti takaisin jos tulee ikävä omaa "pientä pyöreyttä".
Eikö tänne saa enää laittaa aijaa linkkejä? Olisin laittanut kuvaa.
Ja siinä on se takki päällä mistä sain sitä hoikkuus kommenttia. Ja niin olen tosiaan vyötärölihava ja silti en näytä mielestäni kamalan hirveän lihavalta. Saatte sanoa mitä sanotte.
Samanpainoiset ja pituiset ihmiset voivat näyttää aivan eri kokoisilta. Se on kii rakenteesta, lihasmassasta jne. Minä painan n. 100 kg, 166 cm, ja en näytä löllöltä. Nainen olen. Paino ei kerro kaikkea. Esim. urheilijat olisivat monet alipainoisia siinä painossa mitä pidetään ns. normaalina. Peili kertoo enemmän kuin vaaka.
Oli näköjään muutama jo käynyt katsomassa kuvaa. Oliko jotain sanottavaa? Koittakaa pysyä totuudessa sitten ja ei saa liioitella. -Se 97kg/169cm
Minä painan 104 kg, 167 cm. Ja olen tyytyväinen itseeni. Moni luulee että painan kork. 90 kg, en näytä erityisen lihavalta. Polvi jne vaivoja ei ole. Kävelen paljon.
Katoin just tänään youtubesta tuota 1000lb sisters ekaa kertaa ja voi herramunvereni, kuinka lihava ja suoraansanottuna vastenmielinen tuo toinen naisista on. Naama kokoajan norsunveellä, sukulaiset yrittää auttaa eikä suostu metriäkään kävelemään vaikka pystyis. Terapeutillakin näyttää uhkaavalta murjottajalta. Piti välillä kelata eteenpäin kun rupesi suorastaan ärsyttämään, siskolla pieni vauva ja pitäis muka tuota mätisäkkiä hoivata ja syöttää.
Amyn ja Tammyn veli sanoi että ei saa syödä hedelmiä, hedelmissä on sokeria. Hänkin painaa n.270 kg.
Kyllä suomalaiset on kuitenkin fiksumpia ruoan suhteen.