Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

100 kiloiset siskot, itse yli satakiloinen ja ihan eri näköinen

Vierailija
01.01.2022 |

Pakko oli kurkata miltä siskot näyttää, valtavan lihavilta. Itse yli 100kg ja koen olevani urhailullinen, hyväkuntoinen, terveelliset elämäntavat. Toki en laiha ole mut hyvässä kunnossa. Urheilen paljon. Mm salitreeni 3x viikossa. Sit muitakin aerosimbia lajeja + lenkkeily. Kunto hyvä, veriarvot huipussa. Vyötärö 73cm. Toki rasvaakin löytyy muttei viskeraalista. Enemmän päärynämallistoa... Sit tulee 200kg siskot ohjelma jossa äärilihavat naiset koittaa tehdä jotain painolleen jottei kuole. Ruokavalion muutokset jne. Itse syön superterveellisesti joitain pieniä hairauhduksia lukuunottamatta. Muita sporttisia satakiloisia?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli näköjään muutama jo käynyt katsomassa kuvaa. Oliko jotain sanottavaa? Koittakaa pysyä totuudessa sitten ja ei saa liioitella. -Se 97kg/169cm

No siinä kuvassa näyttää olevan joku tanakka toppatakissa. Näyttää kuva vaan niin pienen osan ihmisestä ja vielä hassusti kuvattuna, että siitä ei voi tehdä yhtään mitään johtopäätöksiä.

Mutta jos jokus sanoo ilman, että pyydät kommenttia, että näytät "melkein hoikalta tuossa takissa", niin kyseinen ihminen pitää sinua ylipainoisen näköisenä.

Vierailija
62/87 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painan 104 kg. Kuussa painaisin 17,3 kg. Pituutta 166cm. Olen siis ylipainoinen Maassa, Kuussa sen sijaan alipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, mä painan 60kg ja vyötärö seilaa 78-80 cm välillä. Vihaan kroppaani :/.

Vierailija
64/87 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painan 104 kg. Kuussa painaisin 17,3 kg. Pituutta 166cm. Olen siis ylipainoinen Maassa, Kuussa sen sijaan alipainoinen.

Vierailija
65/87 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli näköjään muutama jo käynyt katsomassa kuvaa. Oliko jotain sanottavaa? Koittakaa pysyä totuudessa sitten ja ei saa liioitella. -Se 97kg/169cm

No siinä kuvassa näyttää olevan joku tanakka toppatakissa. Näyttää kuva vaan niin pienen osan ihmisestä ja vielä hassusti kuvattuna, että siitä ei voi tehdä yhtään mitään johtopäätöksiä.

Mutta jos jokus sanoo ilman, että pyydät kommenttia, että näytät "melkein hoikalta tuossa takissa", niin kyseinen ihminen pitää sinua ylipainoisen näköisenä.

Tanakka juuri olenkin. Yrittänyt tässä vaan hokea että en näytä kamalan lihavalta. Ja en laita vauvapalstalle kuvaa missä olisi mitään tunnistettavaa, ei taustalla eikä missään. Tuollasia tkkeja ja vessoja on varmaankin aika monella.

Vierailija
66/87 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi hieman tanakampi kuin laiha onneton luikero. En ymmärrä luikkuuden ihannointia. Hyvä kroppa on vahva, ei mikään luikero.

Vierailija
67/87 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin just tänään youtubesta tuota 1000lb sisters ekaa kertaa ja voi herramunvereni, kuinka lihava ja suoraansanottuna vastenmielinen tuo toinen naisista on. Naama kokoajan norsunveellä, sukulaiset yrittää auttaa eikä suostu metriäkään kävelemään vaikka pystyis. Terapeutillakin näyttää uhkaavalta murjottajalta. Piti välillä kelata eteenpäin kun rupesi suorastaan ärsyttämään, siskolla pieni vauva ja pitäis muka tuota mätisäkkiä hoivata ja syöttää.

Tammyn ongelma on, kun etsi netistä poikaystävää, joiksi päätyi isoja tyttöjä ihailevat.

Eli löytyi poikaystävä, mutta sellainen joka vain kantoi lisää ruokaa.

Vierailija
68/87 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko nyt kaikki tajuais että se bmi ei kerro aina koko totuutta. Siinä ei ole otettu huomioon erilaisia kehon rakenteita tai lihasmassan määrää.

Vierailija
69/87 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vyötärö on 74, et voi olla erityisen lihava vai missä se läski sitten on?

Vierailija
70/87 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katoin just tänään youtubesta tuota 1000lb sisters ekaa kertaa ja voi herramunvereni, kuinka lihava ja suoraansanottuna vastenmielinen tuo toinen naisista on. Naama kokoajan norsunveellä, sukulaiset yrittää auttaa eikä suostu metriäkään kävelemään vaikka pystyis. Terapeutillakin näyttää uhkaavalta murjottajalta. Piti välillä kelata eteenpäin kun rupesi suorastaan ärsyttämään, siskolla pieni vauva ja pitäis muka tuota mätisäkkiä hoivata ja syöttää.

Tammyn ongelma on, kun etsi netistä poikaystävää, joiksi päätyi isoja tyttöjä ihailevat.

Eli löytyi poikaystävä, mutta sellainen joka vain kantoi lisää ruokaa.

Vähän ilkeästi sanottu, mutta ei kai oikeasti tuollaista kukaan muu huoli kuin joku feeder. Kun se luonnekaan ei vaikuta kovin aurinkoiselta.

Sisko kuitenkin on ihan mukavan oloinen ja ymmärsin, että on ollut samaa kokoluokkaa aiemmin.

Vierailija
71/87 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla siis ei todellakaan ole vyötärö tuota 79 cm vaan toosi paljon enemmän. Ihan selvennyksenä vain. Enkä siis ole aloittaja, tungin vaan itseni tähän ketjuun. - se tanakka toppatakissa 169cm/97kg

Vierailija
72/87 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 74 cm korjaan. Hyvä ketju. 👍

Vierailija
73/87 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 169cm/97 kiloa ja en oikeasti ole mikään hervoton läski. Ja vyötärölle kertynyttä läskiäkin on. Näytän silti hyvin istuvissa vaatteissa melkein normaalipainoiselta. Ainut että naama mulla on aika turpea.

Voi kun joitain harmittaa kun en ole tuolla kilomäärällä mikään liikuntakyvytön ihrakasa. No kun en vain ole! Jostain syystä naamani kuitenkin on lihava, juurikin turpea. Mutta kroppani ei ole ja pystyn liikkumaan reippaasti. Koittakaa hyväksyä narsqut.

Kuukasvot? Syötkö kortisonia?

Just nuo kuukasvot. En syö kortisonia, muuten vaan pöhöttynyt naama. Enkä muuten ryyppääkkään, ettei ole mitään viinanpöhöä.

Vierailija
74/87 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää huono ohjelman suomennos, joka edistää sitä kuvaa, että jos joku painaa 100kg tai yli, kyse on jostain aivan hervottomasta läskistä. 1000 lb on kuiteskin 450 kg, ja siinä on aika paljon eroa 100 kiloon...

Itse painan 100 kg, mutta en ole urheilullinen enkä hyväkuntoinen. Mutta ymmärrä täysin, että joku hieman minua pidempi ja lihaksikkaampi voi helposti painaa 100 kg ja elää terveellisesti sekä näyttää hyvältä.

1000 lbs on siskot yhteensä.

Vierailija
75/87 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porkkanaa syömällä lihoit satakiloiseksi?

Selvä.

Olen huomannut, että monella reilusti ylipainoisella on todella vääristynyt kehonkuva. Osa näkee itsensä hoikkana, osa sporttisena.

Samaa tulee esiin naaman rypyissä. Mitä enemmin ryppyjä, niin luulee olevansa tosi nuoren näköinen.

Olen 70 ja ikäiseni näköinen. Yksi harvoin näkemäni samanikäinen kaveri sanoo aina nähdessämme, että oletpa vanhettunut kovasti, onneksi olen itse säilynyt hyvin.

Hän ei huomaa omia ryppyjä olenkaan, eikä painoaankaan.

Vierailija
76/87 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 169cm/97 kiloa ja en oikeasti ole mikään hervoton läski. Ja vyötärölle kertynyttä läskiäkin on. Näytän silti hyvin istuvissa vaatteissa melkein normaalipainoiselta. Ainut että naama mulla on aika turpea.

Todellisuudesta itsepetosmaailmaan sellainen viesti, että et näytä.

Vierailija
77/87 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porkkanaa syömällä lihoit satakiloiseksi?

Selvä.

Olen huomannut, että monella reilusti ylipainoisella on todella vääristynyt kehonkuva. Osa näkee itsensä hoikkana, osa sporttisena.

Kun painoin 25 kg enemmän ja otin peilin edessä sivuposeerauksen ja vähän vedin vatsaa sisään, niin näytin ihan sporttiselta kaverilta. Nyt kun katson tuon ajan valokuvia, niin niissä näkyy, joku jäätävä plösö, jolla on minun kasvoni.

Vierailija
78/87 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten 100 kiloisella voi olla 73cm vyötärö.. ?

Helposti:

https://www.bodybuilderbeautiful.com/.a/6a0191041b3ae6970c0240a4bd9ebb2…

Vierailija
79/87 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, mä painan 60kg ja vyötärö seilaa 78-80 cm välillä. Vihaan kroppaani :/.

Mun paino n. 69 kg, vyötärö lähellä 90 cm, lantio n. 100 cm.

Eli melko tasapaksu. Naisten housut ei oikein istu kun enemmän miestyyppinen vartalo. En myöskään tykkää.

Vierailija
80/87 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten 100 kiloisella voi olla 73cm vyötärö.. ?

Helposti:

https://www.bodybuilderbeautiful.com/.a/6a0191041b3ae6970c0240a4bd9ebb2…

Niin? Tuo on mies ja kehonrakentaja. Ap on nainen ja tuskin lähellekään noin lihaksikas😂 Naurettavaa, että edes viitsit linkittää tänne jonkun steroideja käyttäneen bodariMIEHEN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme