Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

100 kiloiset siskot, itse yli satakiloinen ja ihan eri näköinen

Vierailija
01.01.2022 |

Pakko oli kurkata miltä siskot näyttää, valtavan lihavilta. Itse yli 100kg ja koen olevani urhailullinen, hyväkuntoinen, terveelliset elämäntavat. Toki en laiha ole mut hyvässä kunnossa. Urheilen paljon. Mm salitreeni 3x viikossa. Sit muitakin aerosimbia lajeja + lenkkeily. Kunto hyvä, veriarvot huipussa. Vyötärö 73cm. Toki rasvaakin löytyy muttei viskeraalista. Enemmän päärynämallistoa... Sit tulee 200kg siskot ohjelma jossa äärilihavat naiset koittaa tehdä jotain painolleen jottei kuole. Ruokavalion muutokset jne. Itse syön superterveellisesti joitain pieniä hairauhduksia lukuunottamatta. Muita sporttisia satakiloisia?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten 100 kiloisella voi olla 73cm vyötärö.. ?

Helposti:

https://www.bodybuilderbeautiful.com/.a/6a0191041b3ae6970c0240a4bd9ebb2…

Huvitti vielä tuo "helposti" 🤣🤣🤣 Luuletko että tuo mies on pelkällä kotiruualla ja sohvalla makaamalla saanut itselleen tuollaisen kehon?

Vierailija
82/87 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa uudestaan se toppatakki kuva! Älkää pistäkö suoraa linkkiä vaan vaikkapa välilyönti linkin väliin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten 100 kiloisella voi olla 73cm vyötärö.. ?

Helposti:

https://www.bodybuilderbeautiful.com/.a/6a0191041b3ae6970c0240a4bd9ebb2…

Niin? Tuo on mies ja kehonrakentaja. Ap on nainen ja tuskin lähellekään noin lihaksikas😂 Naurettavaa, että edes viitsit linkittää tänne jonkun steroideja käyttäneen bodariMIEHEN.

Pointti oli osoittaa miltä 73 cm vyötärö + about 100 kg näyttää IRL. AP:lla taitaa olla venyvä mitta nauha.

t. Hoikka mies 178 cm, 73 kg, vyötärö 73 cm kun vedän mahaa sisään äärimmäisen paljon.

Vierailija
84/87 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa 100 kiloa ja vyötärö 73cm. Laitappas kuva berseestäsi tänne.

Tai älä laita.

Vierailija
85/87 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 169cm/97 kiloa ja en oikeasti ole mikään hervoton läski. Ja vyötärölle kertynyttä läskiäkin on. Näytän silti hyvin istuvissa vaatteissa melkein normaalipainoiselta. Ainut että naama mulla on aika turpea.

Ihmiset voi valehdella mutta vaaka ei. Olet vain tottunut jo omaan peilikuvaasi mutta kyllä tuo on merkittävä ylipaino. Jopa 180 senttiselle miehelle 97 kiloa on valtava ylipaino vaikka heillä lihakset painavat enemmän, puhumattakaan sinunpituisesta naisesta. Hae apua.

Vierailija
86/87 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos vyötärö on 74, et voi olla erityisen lihava vai missä se läski sitten on?

Niinkun snaoin niin olen päärynämallinen. Lantio lähemmäs 120cm, vyötärö 73, toki vaihtelee et illalla isompi mut taas aamulla 73cm, tissit 80DD. Eli lantiolla ja reisissä pyöreyttä mutta toki myös lihasta kun salilla jalkatreeniä 45min x 3 viikossa (loput käsiä, vatsaa en treenaa kun valmiiksi laiha vatsasta). Jalat ei siis pylväät vaan lihaksikkaat mutta myös läskiä varsinkin reisissä mut se vaan hyvännäköistä. Käsivarretkaan ei mitkään luikut ole. Näkyvää lihasta mutta myös läskiä. Mut siis tiimalasivartalo mut alakroppa isompi.

Vierailija
87/87 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa uudestaan se toppatakki kuva! Älkää pistäkö suoraa linkkiä vaan vaikkapa välilyönti linkin väliin

Viddu ei laiteta kun ootte niin noloja ettette voi myöntää että olitte väärässä. Peili kertoo enemmän kuin vaaka tai bmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän