Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, tykkäätkö pepputapista tai oletko kokeillut ?

Vierailija
01.01.2022 |

Niin mitä mieltä arvon leidit ovat pepputapista. Oletteko kokeilleet ja antaako lisäarvoa seksiin ? Vai onko enemmän miesten juttu....

Nainen, tykkäätkö pepputapista tai oletko kokeillut ?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä, vaikka läheskään joka kerta ei tulekaan käytettyä. Useimmiten käytän sitä masturboidessa, joskus esilämmittelynä ennen anaaliseksiä ja joskus antamaan lisästimulaatiota tavalliseen yhdyntään. Sellainen pieni sormen kokoinen tappi ja sitten sellainen kuularimpsu on mun lempparit :)

Vierailija
2/7 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kait tähän mieskin vastata? Muutaman kanssa kokeillut sellaisia sormen kokoisevia väriseviä. Tarkennnan jokaisen kanssa yhdessä tilattu  ja aina jokaiseen eriksi käytetty. Yhdestä pitää vähän kertoa Oli aika inotona jo tiedosta että saa peppuunkin jotain. 

Kun laitoin sen sisään sai aivan sekunneissa. kun oltiin lopetettu hän sanoi sun pitää kokeilla sitä. Olin vastaan sanoin ettei ole mun juttu. Suostutteli ja teki sen. Ei tuntunut pahalta. Ihme kyllä. En kyllä varsinaisesti tykännytkään. Naiselle olin aikaisemmin kertonut ja osoittanut munaa. Tuo ei ikinä valehtele. 

Meillä oli rehellisiä juttuja. Sänkyjutuista kerroin että sä näet sen siitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mya kiinnostaisi mutta mietin, että tuntuuko se samalta kuin jis on kakkaa suolessa? Ei kovin kiihottava mielikuva. Joskus olen kokeillut laittaa sormen peppuun masturboidessa mutta en ole saanut siitä mitään kiksejä. Ehkä ei ole mun juttu sitten.

Vierailija
4/7 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kyllä, vaikka läheskään joka kerta ei tulekaan käytettyä. Useimmiten käytän sitä masturboidessa, joskus esilämmittelynä ennen anaaliseksiä ja joskus antamaan lisästimulaatiota tavalliseen yhdyntään. Sellainen pieni sormen kokoinen tappi ja sitten sellainen kuularimpsu on mun lempparit :)

Vierailija
5/7 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää tosi paljon, joten kokeilin itsekin. Ei tuntunut pahalta, mutta ei hyvältäkään. En saa noista anaalijutuista tuntemuksia. Harmi sinäänsä.

Vierailija
6/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut. Niitä on minulla muutama erilainen. Tykkään ja kiihotun. Samalla vielä aito kalu tai dildo pimpsaan niin laukean kovaa ja nopeasti.

Vierailija
7/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Mies ei vaan halua tappia laittaa sormettaa kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi