100 kiloiset siskot, itse yli satakiloinen ja ihan eri näköinen
Pakko oli kurkata miltä siskot näyttää, valtavan lihavilta. Itse yli 100kg ja koen olevani urhailullinen, hyväkuntoinen, terveelliset elämäntavat. Toki en laiha ole mut hyvässä kunnossa. Urheilen paljon. Mm salitreeni 3x viikossa. Sit muitakin aerosimbia lajeja + lenkkeily. Kunto hyvä, veriarvot huipussa. Vyötärö 73cm. Toki rasvaakin löytyy muttei viskeraalista. Enemmän päärynämallistoa... Sit tulee 200kg siskot ohjelma jossa äärilihavat naiset koittaa tehdä jotain painolleen jottei kuole. Ruokavalion muutokset jne. Itse syön superterveellisesti joitain pieniä hairauhduksia lukuunottamatta. Muita sporttisia satakiloisia?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 169cm/97 kiloa ja en oikeasti ole mikään hervoton läski. Ja vyötärölle kertynyttä läskiäkin on. Näytän silti hyvin istuvissa vaatteissa melkein normaalipainoiselta. Ainut että naama mulla on aika turpea.
Olet merkittävän ja vaikean ylipainon rajalla. Et mitenkään voi näyttää "melkein normaalipainoiselta". Sori mut tämä on totuus.
Tähän jonoon tulee lähes kaikki palstan tätinaiset
Vierailija kirjoitti:
En ole ohjelmaa katsonut. Katoin telsu.fi vuosien jälkeen ja siel tän niminen ohjelma ja sit googlasin siskojen kuvat. Its eolen siis ihan nainen mut pitkä. Ja lähes jopa hoikahkon näköinen, ei laiha mut sellanen olemus kuitenkin mut muotojen kera. En siis mikä pallo ollenkaan tai pylväsjalkainen. Tuntuu vaan hullulta kun 100kg pidetään lihavina, plösöinä joilla huonot elämäntavat. Ei todellakaan koske ainakaan kaikkia. Ja ihan normikoon vaatteet menee, toki pidempänä kun pitkä olen mut ei tarvii mennä isojen osastolle.
Nehän painoi yli 200 kg alunperin, eikö ohjelman nimi englanniksi ole muistinvaraisesti suurinpiirtein 1000 paunaiset siskot (eli noin 454 kg).
Olen katsonut ohjelmaa paljon. Siskojen painot nykyään muistaakseni Amy 130 kg ja Tamny ainakin 280 kg. Jos oikein muistan. Amy minusta jo ihan ok jos vertaa siskoonsa. Hänellä myös näkövamma ja se ikävä, että voi sokeutua täysin.
Lihakset painaa enemmän kuin läski. Poikani on solakka ja lihaksikas ja painaa saman kuin minä tannakka. Pituus on meillä sama.
Käy salilla 3 kertaa viikossa, niin paljon lihasta että paino yli 100 kg ja vy 73 cm 🤣🤣🤣 Edes miehen lihakset ei kasva merkittävästi niin vähällä kuin 3 krt/vko salitreenillä 😅 Ja mammat nielee kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 kg ja vyötärönympärys 73 cm🤣🤣🤣 Tiedän kyllä että palsta-ä m mät puhuu pas kaa täällä päivät pitkät, mutta jotain rajaa nyt🤦♀️
No näin vaan on, ei viskeraalista rasvaa, kävin just kehonkoostumusmittauksessa. Ei vatsamakkaroita tms. Selkeä hoikahko vyötärö. Perustuu varmasti urheiluun ja hyvään ruokavalioon.
Ap
Pituutta oli?
lähemmäs 180
Tarkemmin
Entä paino? Kuinka paljon yli 100 kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 169cm/97 kiloa ja en oikeasti ole mikään hervoton läski. Ja vyötärölle kertynyttä läskiäkin on. Näytän silti hyvin istuvissa vaatteissa melkein normaalipainoiselta. Ainut että naama mulla on aika turpea.
Olet merkittävän ja vaikean ylipainon rajalla. Et mitenkään voi näyttää "melkein normaalipainoiselta". Sori mut tämä on totuus.
Tää ei ollu ap. Ap paljon pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100 kg ja vyötärönympärys 73 cm🤣🤣🤣 Tiedän kyllä että palsta-ä m mät puhuu pas kaa täällä päivät pitkät, mutta jotain rajaa nyt🤦♀️
No näin vaan on, ei viskeraalista rasvaa, kävin just kehonkoostumusmittauksessa. Ei vatsamakkaroita tms. Selkeä hoikahko vyötärö. Perustuu varmasti urheiluun ja hyvään ruokavalioon.
Ap
Pituutta oli?
lähemmäs 180
Tarkemmin
Entä paino? Kuinka paljon yli 100 kg
101-102
Vierailija kirjoitti:
Voi kun joitain harmittaa kun en ole tuolla kilomäärällä mikään liikuntakyvytön ihrakasa. No kun en vain ole! Jostain syystä naamani kuitenkin on lihava, juurikin turpea. Mutta kroppani ei ole ja pystyn liikkumaan reippaasti. Koittakaa hyväksyä narsqut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 175 cm ja pahimmillaan painoin 108 kg. Nyt, kun katsoo sen aikaisia valokuvia, en todellakaan näyttänyt lähellekään normaalipainoiselta, vaikka läskini ei ollut löllöä eikä naamakaan poikkeuksellisen turpea ja moni ainakin sanoi, ettei usko minun painavan yli 100 kg. Ihminen on sokea omille läskeilleen.
Se käännös sarjan nimestä on väärin, 1000lb siskot on paljon lihavampia.
Et taida olla lainkaan sporttinen, kun pitää hakea hyväksyntää omalle kropalle Vauvalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satakiloiset siskot on yksi typerimmistä käännöskukkasista koko vuosituhannella! Jos vielä on joku, kuka ei ole tajunnut, niin he painoivat yhteensä jotain 500 kiloa ohjelman alussa.
Ok mut pointti kuitenkin tässä avauksessa (ja ohjelman nimessä) et 100 kiloisia pidetään överiläskeinä jotka superhuonokuntoisia, vetää sipsejä ja sidukkaa jne
Sitä kun se valitettavasti 99% tapauksessa on. Muussa tapauksessa pituutesi täytyy olla reippaasti yli 190 m, niitä naisia taas on erittäin harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ei ollu ap. Ap paljon pidempi.
Ei kukaan tainut mitään tuollaista väittääkään.(että tuo kommentoija on ap) Eihän tuo 97 kg ole yli 100 kg, vaan alle.
Mitä sekoilet?
Sinäkin olet merkittävästi ylipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla lainkaan sporttinen, kun pitää hakea hyväksyntää omalle kropalle Vauvalta.
Hyväksyntää en hae. Sitä kyllä saan riittämiin ja liikaakin.
Harmittaa vaan olettamus et 100kg ei vois olla hyvässä kunnossa ja terveellisesti syövä. Toisaalta tuskin kukaan uskois et näin paljon painan.
Eli että kroppani ei ole niin lihava piti kirjoittaa. Onhan se pullea, mutta ei varsinaisesti sellanen läski. - se 97kg/169cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mm salitreeni 3x viikossa. Sit muitakin aerosimbia lajeja + lenkkeily... Itse syön superterveellisesti joitain pieniä hairauhduksia lukuunottamatta." Siis miten paljon pitää syödä superterveellistä ruokaa tuolla liikuntamäärällä ja oletetuilla lihaksilla painaakseen 100 kiloa? Käyt vessassa neljä kertaa päivässä?
Mut oli ihan hauska kyllä, 1/5
Miten vessareissut tähän liittyy? Käyn kyllä paljon useammin. Elämä pitkälti painottuu urheiluun, joka pöivä vähintään tunti rankkaa liikuntaa.
-Käyt vessassa neljä kertaa päivässä?
-Miten vessareissut tähän liittyy? Käyn kyllä paljon useammin.
😂😂😂😭😭😭😭😂😂😭😂😅😂😅😅😌 juuri tän tasokkuuden vuoksi käynkin av:lla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyntää en hae. Sitä kyllä saan riittämiin ja liikaakin.
Harmittaa vaan olettamus et 100kg ei vois olla hyvässä kunnossa ja terveellisesti syövä. Toisaalta tuskin kukaan uskois et näin paljon painan.
Merkittävästi ylipainoinen. Tuskinpa olet pelkkää lihasta
No tiedän olevani sporttinen kun urheilen todella paljon. Ei tarvii luulla.